بانک مرکزی باهاما می خواهد “دلار شن و ماسه” دیجیتالی خود را جهانی کند

بانک مرکزی باهاما می خواهد “دلار شن و ماسه” دیجیتالی خود را جهانی کند

ارز دیجیتال باهاما در حال حاضر در داخل کشور استفاده می شود. بانک مرکزی باهاما یا CBOB قصد دارد پروژه ارز دیجیتال بانک مرکزی خود را در سطح بین المللی قابل همکاری کند.بابی چن ، دستیار مدیر راه حل های الکترونیکی CBOB ، ادعا کرد که ارز دیجیتال باهاما

– لقب “دلار شن” – در نهایت باید با سایر ارزهای جهانی قابل همکاری باشد چن گفت ، “در حال حاضر ، این تنها در شرایط داخلی استفاده می شود ، اما در نهایت ما در حال کار بر روی یک راه حل هستیم که بتواند آن را با سایر ارزهای جهانی سازگار کند.

کلئوپاترا دیویس ،

رئیس بانکداری در CBOB ، همچنین گفت که همکاری پذیری دلار ماسه با کیف پول های دیگر یک استراتژی اصلی در کنار ادغام تسویه حساب ناخالص در زمان واقعی و خانه تصفیه خودکار است. به گفته دیویس ، این امر امکان جابجایی دلار شن و ماسه به حساب های بانکی کاربر را فراهم می کند ، که این امر باعث سهولت بیشتر در تبدیل فیات می شود.

دیویس

همچنین اشاره کرد که پردازش بدون کارت API یکی از جزئ اصلی عرضه ملی خواهد بود که برای 20 اکتبر برنامه ریزی شده است. مدیر اجرایی توضیح داد که این فرایند “در زمان COVID-19” بسیار مهم شد “زیرا به کاربران امکان دسترسی دلار شن و ماسه بدون هیچ گونه تعامل فیزیکی.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.