معرفی ارز دیجیتال رزرو رایتز Reserve Rights

معرفی ارز دیجیتال رزرو رایتز Reserve Rights

ارز دیجیتال رزرو رایتز در سال 2019 براساس یک IEO در صرافی Huobi Prime عرضه گردید. ارز دیجیتال رزرو رایتز براساس استاندارد ERC20 اتریوم است. این توکن غیرقابل استخراج است و یک توکن دوگانه به حساب می آید.

ارز دیجیتال رزرو رایتز Reserve Rights توسط نوین فری من Nevin Freeman و مت الدر Matt Elder ساخته شده است. فری من به عنوان مدیرعامل پروژه رزرو فعالیت میکند و از طرفی مت الدر بر روی تحوه انجام پروتکل رزرو نظارت دارد. اعضای تیم رزور 12 نفر است که همه اعضا تحت هدفی مشخص که تبدیل رزرو رایتز Reserve به یک کوین پایدار و وسیع در مقیاس بزرگ است که منجر به رونق اقتصادی می‌شود، فعالیت می‌کنند. برخلاف استیبل کوین های دیگر مانند تتر که تحت حمایت دلار آمریکا هستند و پشتوانه ای با پول فیات دارند، استیبل کوین رزرو رایتزReserve Rights با پشتوانه سبدی از رمزارزهای دیگر است. توکن های دوگانه رزرو رایتز RSV و RSR نامیده میشود. رزرو رایتز RSV یک استیبل کوین است که به طور کامل بوسیله سبدی از رمزارزهای دیگر حمایت میگردد. توکن دوم رزرو رایتز RSR است، یک توکن حمایتی که نقش آن حمایت از استیبل کوین رزرو رایتز RSV است که همیشه قیمت رزرو رایتز RSV را ثابت نگهدارد. علاوه بر آن از رزرو رایتز RSR در پیشبرد اهداف دولتی و شکل دادن به آینده اکوسیستم رزرو رایتز (Reserve Rights) استفاده می‌شود. رزرو رایتز Reserve Rights نوعی ارز دیجیتال است که به افراد این امکان را می دهد تا معاملات خود را در سراسر جهان به راحتی انجام دهند. جایگاه این مورد از نظر جایگاه و اهمیت اقتصادی و مالی بسیار بالا می باشد و علت این هم این است که سرمایه گذاران بزرگی مثل Silicon Valley روی این مجموعه سرمایه گذاری می کنند. ارز دیجیتال رزرو رایتز Reserve Rights در اصل یک ارز دیجیتال رمزنگاری شده است که بر پایه ی توکن دوگانه طراحی شده است.اما نام توکن دیگر رزرو رایتز RSR می باشد که این توکن، با توکن قبلی در ارز دیجیتال Reserve Rights کاملا متفاوت است.RSV رزرو رایتز یک توکن نوسانی است که ارزهای 1 دلاری توکن RSV را حفظ می کند و در اصل همچون فرصتی برای خرید و فروش سهام بازی می کند. اما از دیگر اهداف پدید آمدن رزرو رایتز Reserve Rights پیشبرد اهداف دولتی و شکل دادن به بستر جامعه نیز می باشد.رزرو رایتز Reserve Rights در واقع قصد دارد تا بتواند ثبات این ارز را در به گونه ای مستقلانه در بازار حفظ کند و همچنین این ارز را از دلار آمریکا دور کند.

ویژگی های رزرو رایتز Reserve Rights

برخلاف سایر استیبل کوین ها که معمولاً با دلار آمریکا (USD) در حساب ذخیره شده در حساب بانکی تحت کنترل ناشر استیبل کوین یا یک نگهبان معتمد پشتیبانی می شوند، استیبل کوین های ذخیره توسط سبدی از ارزهای رمزنگاری شده که توسط قراردادهای هوشمند مدیریت می شوند، پشتیبانی می شوند.

این سبد در ابتدا شامل دارایی های استیبل کوین اتریوم ، از جمله USD Coin (USDC) ، True USD (TUSD) و Paxos (PAX) است ، اما برنامه هایی وجود دارد که بعداً به سبد متنوع تری منتقل شود، که ممکن است در نهایت شامل ارزهای فیات، اوراق بهادار، کالا باشد. و انواع دارایی های پیچیده، مانند مصنوعی و مشتقات. به نظر می رسد مهمترین ویژگی تعیین کننده Reserve توکن حقوق رزرو آن است که زمانی که استیبل کوین RSV ارزش خود را با دلار آمریکا از دست می دهد، ضرب و فروش می شود.

وجوهی که از طریق فروش توکن های RSR تولید می شود برای تکمیل وثیقه RSV استفاده می شود، در حالی که وقتی رزرو رایتز RSV بیش از 1 دلار ارزش گذاری می شود، وثیقه اضافی برای خرید و سوزاندن RSR از بازار ثانویه مورد استفاده قرار می گیرد و عرضه را کاهش می دهد. وقتی رزرو رایتز RSV بیش از 1.00 دلار ارزش داشته باشد، داوران می توانند از این مکانیزم سود ببرند، با خرید RSV با قیمت 1.00 دلار از قرارداد هوشمند Reserve Rights با استفاده از رزرو رایتز RSR و سپس فروش آن به قیمت فعلی بازار، تا تفاوت آن به عنوان سود خالص باشد. این گزینه فقط برای دارندگان RSR در دسترس است و در حال حاضر یکی از محرکهای اصلی برای نگهداری توکن رزرو رایتز RSR است.

تاریخچه بوجود آمدن ارز دیجیتال رزرو رایتز Reserve Rights

رزرو رایتز Reserve Rights توسط افرادی بنام های Nevin Freeman و Matt Elder طراحی و ایجاد شده است.Nevin Freeman دارای دو سمت مختلف می باشد .وی علاوه بر اینکه مدیر عامل RESERVE می باشد یک کارآفرین موفق هم هست و همواره زندگی اش را در راستای تحقق یک هدف می گذراند.اما ELDER یک مهندس باتجربه است که در شرکت GOOGLE و Quixey فعالیت می کند و در حال حاضر هم بر پروتکل رزرو رایتز Reserve Rights نظارت می کند.این تیم با توجه به گسترش فعالیت های مجموعه و جهت دستیابی به هدف های بزرگ تر مجموعه اعضای تیم خود را که متشکل از با تجربه ترین و حرفه ای ترین مهندسان است را افزایش می دهد.در حال حاضر این مجموعه حدود 12 نفر اعضا دارد . همه این افراد در راستای رسیدن به هدف اصلی این مجموعه که همان تبدیل رزرو رایتز Reserve Rights به یک کوین پایدار است فعالیت و تلاش می کنند.

تیم مدیریت رزرو رایتز Reserve Rights

رزرو رایتز Reserve Rights توسط Nevin Freeman و Matt Elder تاسیس شد. فریمن مدیر عامل شرکت رزرو و کارآفرین با تجربه است. او هدف زندگی خود را “حل مشکلات هماهنگی که مانع دستیابی بشریت به پتانسیل های خود می شود” توصیف می کند.

مت الدر، از سوی دیگر، یک مهندس باتجربه است که قبلاً در Google و Quixey کار می کرد و اکنون به عنوان مدیرفنی پروژه بر نظارت بر معماری اجرای پروتکل رزرو رایتز Reserve Rights کار می کند. از زمان راه اندازی در سال 2019، تیم رزرو رشد قابل ملاحظه ای داشته است، و در حال حاضر بیش از دوجین نفر شامل مهندسین، توسعه دهندگان و کارکنان حقوقی و رعایت مقررات را شامل می شود – همه تحت تمایل مشترک برای ذخیره رزرو به عنوان یک استیبل کوین باز و مقیاس پذیر متحد شده اند، که باعث رونق اقتصادی می شود.

رزرو رایتز Reserve Rights یک ارز دیجیتال است که با هدف تبدیل شدن به یک کویت مستقلانه در بازار ارزهای دیجیتال و دنیای رمز ارزها ظاهر می شود.بر خلاف سایر کوین ها که تحت حمایت دلار آمریکا قرار می گیرند.ارز دیجیتال رزرو رایتز Reserve Rights تحت حمایت سبدی از رمزارزها است که توسط تعدادی از قراردادهای هوشمند کنترل می شوند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.