بایکانمی و ارز BICO چیست؟

بایکانمی و ارز BICO چیست؟

بایکانمی (BICO) یک توکن مبتنی بر شبکه اتریوم است که پروتکل بایکانمی Biconomy را تامین می‌ کند. هدف این پروتکل اتصال یکپارچه کاربران به هر برنامه غیرمتمرکز در چندین زنجیره با هزینه‌ های نسبتاً کم است.بایکانمی BICO می تواند

برای پرداخت هزینه های شبکه و رای دادن در مورد ارتقاء پروتکل استفاده شود.

بایکانمی و ارز BICO چیست؟

بایکانمی Biconomy یک شبکه زیرساخت انتقال دهنده و یک بزرگراه تراکنش برای وب 3.0 است که برای کاهش اصطکاک بین برنامه های بلاک چین و کاربران نهایی طراحی شده است.

بنابراین، این استارت‌ آپ به توسعه‌ دهندگان بلاک چین کمک می‌ کند تا تجربه ورود و معامله را برای پروژه‌ های وب 3.0 ساده کنند. تیم بایکانمی Biconomy تمرکز خود را بر بهبود تجربه کاربری برنامه‌ های غیرمتمرکز گذاشته است تا کار با Web 3.0 را آسان‌ تر کند، که احتمالاً منجر به پذیرش انبوه این محصول می‌ شود. ارز بایکانمی BICO توکن بومی این پروژه می باشد.

شبکه ریلی بایکانمی BICO از یک کیت توسعه نرم افزار (SDK) و یک داشبورد تشکیل شده است. وظیفه آن کاهش مشکلات مربوط به باز کردن کیف پول، خرید ارز دیجیتال، ذخیره کلیدهای خصوصی و پرداخت هزینه گس است.

در 4 می 2021، نسخه بتا زیرساخت اصلی راه اندازی شد. این پلتفرم قابلیت همکاری بدون گس را با پروتکل های کاربردی غیرمتمرکز (دی اپ ها) فراهم می کند. همچنین موانع فنی برای استفاده گسترده تر از برنامه های غیر متمرکز را از بین می برد و توسعه دهندگان را قادر می سازد تا کاربران برنامه را به طور موثر مدیریت کنند. تاکنون، بایکانمی BICO بر تعامل با پروژه‌ های مبتنی بر اتریوم متمرکز شده است، اما می‌ توان از آن با هر بلاک چینی استفاده کرد.

زیرساخت فعلی بایکانمی BICO بر روی اتریوم (Ropsten، Kovan و Rinkeby به عنوان شبکه های آزمایشی)، شبکه ماتیک (شبکه آزمایشی و شبکه اصلی)، زنجیره هوشمند بایننس (شبکه آزمایشی و شبکه اصلی)، ایکس دای (شبکه اصلی)، آربیتروم (شبکه اصلی)، مون بیم (شبکه اصلی) و آوا لبز (شبکه آزمایشی) ساخته شده است.

معرفی بنیانگذاران بایکانمی Biconomy و شرکای آن

برای آشنایی با رمزارز بایکانمی Biconomy لازم است ابتدا شبکه آن را به‌خوبی بشناسید. بایکانمی Biconomy یک شبکه قدرتمند است که توسط یک تیم بین‌المللی از کارآفرینان بلاکچین تاسیس و راه‌اندازی شد. احمد البلاغی (Ahmed Al-Balaghi) یکی از اصلی‌ترین بنیانگذاران پروژه، در دانشگاه کوئین مری فارغ التحصیل شده است. احمد البلاغی سابقه فعالیت بیشتر از سه سال در صنعت بلاکچین را در کارنامه خود دارد. علاوه‌بر این، البلاغی در شرکت Viewfin که یک شرکت پیشرو در صنعت بلاکچین است نیز کار کرده است.دو بنیانگذار دیگر شبکه بایکانمی Biconomy دو مهندس از کشور هندوستان هستند که به‌عنوان کارآفرین صنعت بلاکچین نیز شناخته می‌شوند.نفر اول ساچین تومار (Sachin Tomar) است که مدرک مهندسی نرم‌افزار دارد.نفر دوم آنیکت جیندال (Aniket Jindal) نام دارد که قبلا در پروژه‌های بلاکچین موجود در امارات متحده عربی مشارکت داشته است.این پروژه هم اکنون توسط چندین سرمایه گذار بزرگ و ریسک‌پذیر همچون Coinbase Ventures، Binance Launchpad، Mechanism Capital و Huobi Ventures پشتیبانی می‌شود.

چرا باید از بایکانمی BICO استفاده کرد؟

از طریق SDK/API های قدرتمند و آسان بایکانمی BICO ، می‌ توانید یک تراکنش ساده و سفارشی‌ شده را فعال کنید تا کاربران مورد هدف شما از پیچیدگی‌ های بلاک چین نترسند. این امکان تعامل یکپارچه بین برنامه شما و کاربران مدنظر شما را فراهم می کند. تجربه وب 3 ساده شده تضمین می کند که نرخ رها کردن کاهش می یابد و در نتیجه پذیرش کاربر افزایش می یابد.

هدف تیم بایکانمی BICO این است که محصولات web3 را به عنوان محصولات قدیمی web2 بصری و با دسترسی آسان بسازد. ساده‌ سازی این تجربه معامله برای پروژه‌ های غیرمتمرکز برای دستیابی به هر نوع پذیرش کلیدی خواهد بود. بنابراین، این تیم با حل مشکلات کلیدی در لایه تراکنش‌ های رمزنگاری، به ساده‌ سازی تجربیات وب 3 می پردازد تا پذیرش انبوه را افزایش می‌ دهد. -قابلیت همکاری: بایکانمی به آینده ای چند زنجیره ای اعتقاد دارد، اما آینده ای که در آن کاربران نیازی به دانستن آن چند زنجیره ای ندارند. همه چیز سریع، مقرون‌ به‌ صرفه و مقیاس‌ پذیر است، اما با نا امیدی‌ های اضافه‌ ای مانند انتقال‌ های زنجیره‌ ای متقاطع آهسته و وارد شدن کنار نمی‌ آیند. بایکانومی BICO این موارد را کنترل می کند تا کاربر یک تجربه تعاملی راحت و روان داشته باشد.

  • قابلیت استفاده: بایکانمی BICO آینده ای بدون گس را متصور است که در آن کاربران نیازی به نگرانی در مورد مشکلات زنجیره بلوکی مانند پرداخت گس، انتخاب شبکه یا زنجیره مناسب برای اطمینان از یک تراکنش موفق سریع نداشته باشند. همه چیز فقط باید یکپارچه کار کند. -ترکیب پذیری: بایکانمیBICO اضافه کردن یک تجربه کاربری بهتر و ساده تر به هر dApp را به سادگی اضافه کردن یک قطعه لگو می کند. API ها و SDK های بایکانمیBICO را می توان در هر دی اپ، در همه زنجیره های اصلی و برای موارد استفاده بسیار متنوع ادغام کرد.

شبکه بایکانمی Biconomy چگونه کار می‌‌کند؟

بایکانمی Biconomy یک شبکه قدرتمند چندزنجیره‌ای است که برای مدیریت زیر ساخت‌های شبکه از اجراکننده‌ها (executors) و تاییدکننده‌ها (validators) استفاده می‌کند.اجرا کننده‌ها وظیفه اجرای گره‌های رله و مدیریت تراکنش‌های متا را بر عهده دارند.این در حالی است که تاییدکننده‌ها وظیفه تایید تراکنش‌ها و ایمن سازی شبکه را بر عهده می‌گیرند.اجراکننده‌ها پس از دریافت تراکنش‌ها، آن‌ها را انتقال داده و هزینه گس مورد نیاز را برای افزودن تراکنش به بلاکچین پرداخت می‌کنند.

آن‌ها برای پرداخت هزینه‌ها از ارز بومی بلاکچین مقصد استفاده می‌کنند و برای هر تراکنش کارمزدی را به‌عنوان حق بیمه دریافت می‌کنند.علاوه‌بر این، اجراکنندگان پس از تایید تراکنش‌ها، پاداشی را از شبکه بایکانمی Biconomy دریافت می‌کنند.

توکن بایکانمی BICO چیست؟

بایکانمی BICO ارز بومی شبکه بایکانمی BICO است که از آن برای پرداخت هزینه‌های شبکه، حاکمیت شبکه و همچنین تشویق (پرداخت پاداش) مشارکت‌کنندگان استفاده می‌شود. بایکانمی BICO یک توکن با استاندارد ERC20 است که بر روی بستر بلاکچین اتریوم ضرب شده است.تعداد توکن‌هایی که برای عرضه بایکانمی BICO در نظر گرفته شده است به ۱ میلیارد توکن محدود می‌شود و قابلیت ضدتورمی دارد. از این رو می‌توان گفت این توکن ارزش زیادی دارد و تریدرها می‌توانند قبل از اتمام عرضه بایکانمی BICO روی آن سرمایه‌گذاری کنند.

کاربرد ارز بایکانمی BICO چیست؟

ارز بایکانمی BICO نماد کار و حاکمیت اصلی زیرساخت رله چند زنجیره ای بایکونومی است. این رمز ارز نقش کلیدی در تمرکززدایی شبکه با عمل به عنوان هزینه های شبکه، تشویق همه سهامداران برای ایمن سازی و حفظ شبکه و مشارکت در حاکمیت شبکه، ایفا می کند.

در مجموع 1 میلیارد توکن بایکونومی BICO به شرح زیر توزیع شده است:

اپراتور های گره: تاییدکنندگان و مجریان برای شروع مشارکت در شبکه،بایکانمی BICO را استیک می کنند. آنها ارز بایکانمی BICO را متناسب با مشارکت خود و بایکانمی BICO های استیک شده خود کسب می کنند. شبکه همچنین می تواند سهام آنها را در صورت رفتار بد، کاهش دهد. تایید کننده (ولیدیتور)، به تراکنش های مربوطه در سایر زنجیره ها توجه می کند و آنها را در زنجیره بایکانمی Biconomy ثبت می کند. مجریان، این تراکنش ها را می بینند و اقدامی انجام می دهند (چه تراکنش هایفن باشد یا بدون گس). نمایندگان (دلیگیتور): دارندگان توکن بایکانمی BICO توکن های خود را برای ایمن سازی بیشتر شبکه استیک می کنند. آنها ارز بایکانمی BICO را متناسب با بایکونومی BICO استیک شده خود کسب می کنند.ارائه دهندگان نقدینگی (LPs): ارائه دهندگان نقدینگی یا همان LPs، نقدینگی را در انواع دارایی های رمزنگاری شده به استخرهای نقدینگی پروتکل در زنجیره های مختلف ارائه می دهند. هنگامی که کاربر از استخرهای نقدینگی استفاده می کند، کارمزد کمی دریافت می شود که بین ارائه دهندگان نقدینگی توزیع می شود. جدا از این کارمزد، آنها همچنین با توجه به مشارکت نسبی خود در یک استخر نقدینگی، ارز بایکانمی BICO دریافت خواهند کرد.

دارندگان بایکانمی BICO می‌ توانند تصمیماتی را که بر پروتکل بایکانمی و شبکه کلی تأثیر می‌ گذارد پیشنهاد داده و رأی دهند. چنین تصمیماتی می تواند شامل تغییرات در کد شبکه، افزودن خدمات اضافی، یا تصمیم گیری در مورد پرداخت وجوه خزانه آن باشد. هر دارنده بایکانمی BICO می تواند پیشنهادی را برای بررسی توسط جامعه گسترده بایکانمی Biconomy ارسال کند. این بخش بزرگی از برنامه‌ های بایکانمی برای تمرکززدایی تدریجی است زیرا آنها به سمت رشد و خودپایداری تحت رهبری جامعه حرکت می‌ کنند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.