معرفی ارز دیجیتال ریچ کواک (Rick Quack) وتوکن QUACK

معرفی ارز دیجیتال ریچ کواک (Rick Quack) وتوکن QUACK

ارز دیجیتال ریچ کواک Rick Quack یک پروژه جامعه محور است که برای نقدینگی خودکار طراحی شده و پاداش‌های ثابتی را به هولدرهای خود پرداخت می‌کند. ایده اصلی ارز دیجیتال ریچ کواک Rick Quack این است که شما توکن QUACK

را می‌خرید،رای گیری سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) پروژه های جدید باید از طریق رای گیری همگانی میان افراد واجد شرایط و تاثیر گذار در جامعه کواک، آرای کافی را برای لانچ پد داشته باشند.

این رای گیری تا زمانی که پروژه در آستانه ی شروع باشد باز خواهد ماند. هر سرمایه گذاری که حداقل 100B QUACK بصورت استیک شده داشته باشد، می تواند در این رای گیری ها شرکت کند. آن‌ را هولد می‌کنید و هر چه توکن‌های خود را برای مدت بیشتری نگه دارید، توکن‌ QUACK بیشتری دریافت خواهید کرد.لوگوی ارز دیجیتال ریچ کواک Rick Quack، یک اردک در وسط یک کوین طلایی است که در چشم‌های آن نماد پول مشاهده می‌شود و با یک کلاه بر سر، لبخند می‌زند. این ارز دیجیتال بر بستر شبکه هوشمند بایننس (BSC) ایجاد شده است.

ارز دیجیتال ریچ کواک Rick Quack با بازی با کلمات، علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را که به دنبال ثروتمند شدن سریع هستند، هدف قرار می‌دهد. این نشان می‌دهد که ریچ کواک Rick Quack پروژه‌ای فراتر از هولد کردن توکن‌ QUACK است. همچنین تیم ارز دیجیتال ریچ کواک Rick Quack پلتفرمی برای راه‌اندازی یک رویداد جک‌پات (جایزه بزرگ) به نام «Quackpot» دارد که قرار است قرعه‌کشی‌های آن در فواصل زمانی ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه انجام شود. این رویداد به توکن QUACK یک ویژگی متمایز در مقایسه با سایر میم کوین‌ها می‌دهد و می‌تواند باعث افزایش قیمت آن در آینده شود. ریچ کواک Rich Quack یکی دیگر از توکن‌های میم زنجیره هوشمند بایننس (BSC) است که با کاهش تورم بالا می‌رود و هدف آن پرداخت پاداش به دارندگان با «تولید بازده بدون اصطکاک» است. دارندگان نیازی به استیکینگ یا صبر کردن برای گرفتن سود ندارند. سودها توسط قرارداد هوشمند تعلق می‌گیرد و بلافاصله در موجودی دارنده منعکس می‌شود. بنابراین، هدف اصلی ارز دیجیتال ریچ کواک Rick Quack در کل این است که با سرمایه‌گذاری، ساخت، هولد کردن و برنده شدن، فرصت کسب درآمد را برای هولدرهای خود فراهم آورد. ارز دیجیتال ریچ کواک Rick Quack می‌خواهد با ایجاد جامعه‌ای متشکل از افرادِ دارای یک هدف مشترک که آماده تلاش برای رسیدن به آن هستند، به این هدف خود دست یابد.

هدف ریچ کواک Rich Quack این است که با سرمایه‌گذاری، ساخت، نگه داشتن و برنده شدن، فرصتی برای کسب درآمد برای دارندگان خود فراهم کند. ریچ کواک Rich Quack می‌خواهد با ایجاد جامعه‌ای متشکل از افراد با یک هدف مشترک که آماده کار سخت و کمک به آن هدف هستند، به آن دست یابد. هدف این پروژه تبدیل شدن به آینده یک پلتفرم سرمایه‌گذاری و جمع‌آوری سرمایه امن و مطمئن است، جایی که می‌توانید در قرعه‌کشی جک‌پات برای برگزاری برنده شوید، و لوتوی بازی کنید که هر ساعت، روز، هفته و ماه پرداخت می‌شود.

بنیانگذاران ریچ کواک Rich Quack چه کسانی هستند؟

همانطور که اغلب در مورد میم کوین‌ها اتفاق می‌افتد، بنیانگذاران پروژه ترجیح دادند ناشناس بمانند. این می‌تواند یک خطر باشد، اگرچه پروژه های دیگر توسط بنیانگذاران ناشناس موفق شده‌اند. در پایان روز، جامعه مهمتر از بنیانگذاران است و موفقیت پروژه به رشد جامعه و تلاش جامعه بستگی دارد.

چه چیزی ریچ کواک Rich Quack را منحصر به فرد می‌کند؟

ریچ کواک Rich Quack ظاهراً از یک فرمول استاندارد میم کوین پیروی می‌کند که در آن یک کارمزد سنگین 12 درصدی تراکنش برای هر تراکنش به عنوان انگیزه‌ای برای کاربران برای نگه داشتن توکن‌های خود اعمال می‌کند. به نظر می‌رسد ویژگی منحصر به فرد Rich Quack ریچ کواک سکوی پرتاب آن است که به ادعای آنها آینده سرمایه‌گذاری ایمن و مطمئن خواهد بود.

شبکه ریچ کواک Rich Quack چگونه ایمن است؟

ریچ کواک Rich Quack یک توکن BEP-20 در زنجیره هوشمند بایننس است. به طور مستقل توسط Techrate، یک حسابرس بسیار معتبر در فضای رمزنگاری حسابرسی شده است.ریچ کواک Rich Quack در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) زندگی می‌کند، که به دلیل کارمزدهای پایین و زمان‌های سریع تراکنش، زنجیره‌ای برای سکه‌های میم است.

هدف Rich Quack جذب سرمایه‌گذاران خرده‌فروش کافی است که آن را به بالاترین سطح تاریخ سوق دهد. BSC از طریق مکانیسم اجماع اثبات سهام PoS تضمین می شود. 21 اعتباردهنده هر 24 ساعت برای اعتبارسنجی تراکنش ها و حفظ امنیت بلاکچین انتخاب می‌شوند. این اعتباردهنده‌ها باید مقدار مشخصی از سکه‌های بایننس کوین BNB را در صرافی بایننس به اشتراک بگذارند تا واجد شرایط این کار باشند.

بررسی ویژگی های ریچ کواک RichQUACK

  • سپرده گذاری (STAKING) سرمایه گذاری بصورت سطح بندی شده به هر سرمایه گذار تضمین منصفانه ای برای سرمایه گذاری در پروژه ها می دهد.

  • سرمایه گذاران بر اساس تعداد توکن های QUACK که روی ریچ کواک RichQUACK استیک کرده باشند، به 9 سطح مختلف تقسیم می شوند.

همچنین سرمایه گذاران می‌توانند از پروژه‌هایی که همراه ریچ کواک بودند یا بعنوان شریک آن تعریف می شوند، توکن‌های رایگان دریافت کنند.

  • لانچ پد بوسیله ی لانچ پد (Launchpad ) ریچ کواک، به یک سرمایه گذاری که به عنوان اولین نفرات در استارتاپ های برتر بلاک چینی، وارد می شوند، تبدیل شوید! هدف QUACK به این شکل است که اکوسیستمی راه اندازی کند که بصورت منصفانه، غیرمتمرکز و چند زنجیره ای به ساخت پروژه های نسل بعدی کمک کند.

ریچ کواک به دنبال بهترین پروژه های آینده دار است!

همه می‌توانند شریک شوند، اما باید یک سری مراحل اولیه اعم از KYC را بگذرانند تا بدون هیچ ریسکی و با خیال راحت در لانچ پد ها شرکت کنند.

بخش سخت کار به عهده ریچ کواک (RichQuack) خواهد بود که بررسی کند آیا پروژه ها به اندازه ی کافی از کیفیت و آینده ی خوبی برخوردار هستند یا خیر.

نقشه راه ریچ کواک (RichQUACK)

نقشه ی راه ریچ کواک در سه فاز مختلف تعریف شده که بصورت زیر می باشد.

  • انجام شده (DONE) : در این بخش فعالیت ها و ماموریت هایی درج شده که بصورت کامل انجام شده است.

همانند: همکاری با ایپ سواپ (ApeSwap) – تامین نقدینگی برای یک صرافی غیرمتمرکز – استفاده از تکنولوژی چین لینک (ChainLink)

  • در حال انجام (IN PROGRESS) : فقط فعالیت های در حال انجام در این قسمت معرفی می شوند.

مثل: اجرای همگام سازی برای دومین پروژه ی استارتاپی – پشتیبانی 24 ساعته برای لانچ پد – اجرای مراحل اولیه ی دنیای متاورس – بازگشایی تست بتا برای سرمایه گذاران کواک QUACK

  • منتظر باشید (WAIT FOR IT) : برنامه های آینده در این بخش که فاز سوم است، ذکر می شود.

مانند : لانچ پد چند زنجیره ای (Multi Chain) – مرحله ی اول لیست شدن در صرافی های متمرکز – خرید توکن QUACK با فیات – سیستم رای گیری و نظرسنجی برای پروژه های لانچ پد – شروع دنیای متاورس ریچ کواک

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.