راه اندازی مرکز کنترل دارایی های دیجیتال توسط مقامات کره جنوبی

راه اندازی مرکز کنترل دارایی های دیجیتال توسط مقامات کره جنوبی

حزب قدرت مردمی (PPP) که حزب حاکم کره جنوبی نیز می باشد، در حال ایجاد یک کمیته برای نظارت بر دارایی های دیجیتال (DAC) است بر اساس این گزارش، DAC به عنوان برج کنترل برای تهیه سیاست و نظارت بر صنعت دارایی های دیجیتال عمل خواهد کرد

این کمیته تا زمان تصویب قانون چارچوب دارایی های دیجیتال و ایجاد یک آژانس انحصاری در داخل دولت، به عنوان ناظر باقی خواهد ماند.

تصویب یک بازوی نظارتی از سوی دولت کره برای رمزارزها،

یکی از مقامات حزب حاکم گفت:

“راه اندازی کمیته دارایی های دیجیتال بلافاصله پس از انتصاب رئیس جدید کمیسیون خدمات مالی خواهد بود. حزب تصمیم گرفت کمیته دارایی های دیجیتال را با عجله راه اندازی کند، زیرا نیاز به یک برج کنترل قابل اعتماد برای نمایندگی صنعت دارایی مجازی به دلیل سقوط Luna-Tera افزایش یافته است.”

هوانگ سوک جین (Hwang Seok-jin)،

استاد دانشکده امنیت اطلاعات بین المللی دانشگاه دونگوک و عضو کمیته ویژه دارایی های دیجیتال، گفت: “میزان تراکنش روزانه دارایی های مجازی از 11.3 تریلیون وون کره فراتر رفته است. بنابراین، کالایی با حجم معاملات مشابه میانگین تراکنش روزانه KOSDAQ باید دارای سیستمی برای محافظت از سرمایه گذاران در برابر سقوط باشد.

مقامات کره جنوبی برج کنترل دارایی مجازی را در ژوئن راه اندازی می کنند

کره جنوبی در حال حرکت برای ایجاد کمیته دارایی های دیجیتال در اوایل ژوئن ۲۰۲۲ است. این اقدام به دلیل نیاز درک شده کشور به ایجاد یک نهاد اختصاصی به دلیل حادثه LUNA است. یک پروفسور کره ای می گوید: “میزان تراکنش روزانه دارایی های مجازی از ۱۱.۳ تریلیون وون فراتر رفت.”

حزب حاکم از کره جنوبی، حزب قدرت مردمی (PPP) در حال حرکت برای ایجاد کمیته دارایی های دیجیتال (DAC) در اوایل ژوئن 2022 است. این افشاگری از طریق یک بدنه مطبوعات کره در روز سه شنبه ۳۱ می ۲۰۲۲.

بر اساس این گزارش، DAC به عنوان برج کنترل برای تهیه سیاست و نظارت بر صنعت دارایی مجازی عمل خواهد کرد. این کمیته تا زمان تصویب قانون چارچوب دارایی های دیجیتال و ایجاد یک آژانس انحصاری در داخل دولت، برج کنترل باقی خواهد ماند.

تصویب یک بازوی نظارتی از سوی دولت کره برای ارزهای دیجیتال نتیجه انفجار ویرانگر Terra (LUNA) در اوایل این ماه بود. اکوسیستم Terra یک نوآوری تکنولوژیکی از دو بنیانگذار کره ای، دانیل شین و دو کوون بود. گزارش ها سرمایه گذاران بیش از ۶۰ میلیارد دلار در این سقوط از دست داده اند.

یکی از مقامات حزب حاکم گفت:

راه اندازی کمیته دارایی های دیجیتال بلافاصله پس از تحلیف رئیس جدید کمیسیون خدمات مالی خواهد بود. حزب تصمیم گرفت کمیته دارایی های دیجیتال را با عجله راه اندازی کند زیرا نیاز به یک برج کنترل قابل اعتماد برای نمایندگی صنعت دارایی مجازی به دلیل سقوط Luna-Tera افزایش یافت.

هوانگ سوک جین، استاد دانشکده فارغ التحصیل امنیت اطلاعات بین المللی دانشگاه دونگوک و عضو کمیته ویژه دارایی های مجازی، گفت که میزان تراکنش روزانه دارایی های مجازی از 11.3 تریلیون وون کره ای فراتر رفته است. بنابراین، کالایی با حجم معاملات مشابه میانگین تراکنش روزانه KOSDAQ باید دارای سیستمی برای محافظت از سرمایه گذاران در برابر سقوط باشد.

این کمیسیون دستورالعمل هایی را برای معیارهای غربالگری فهرست ارزهای دیجیتال، نظارت بر بازار، نظارت بر تجارت ناعادلانه، سیستم افشا، اقدامات حفاظت از سرمایه گذار و غیره آماده خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.