معرفی سرمایه گذاری دوگانه یا Dual Investment

معرفی سرمایه گذاری دوگانه یا Dual Investment

سرمایه گذاری دوگانه یا Dual investment یک محصول مالی برای مدیریت ثروت با بازدهی بالا است که دو ارز مختلف را شامل می‌شود. این سرمایه‌گذاری یک محصول مالی با بازدهی شناور است که میزان بازدهی بر اساس یک معیار از پیش تعیین شده

به نام «قیمت هدف یا Target Price» تنظیم می‌شود.ر سرمایه گذاری دوگانه Dual Investment کاربران ابتدا باید یک رمزارز را واریز و برای مدت مشخصی قفل کنند و سپس، با افزایش ارزش دارایی سرمایه‌گذاری‌شده خود، درآمد خواهند داشت. پس از آن، کاربران می‌توانند درآمد خود را بر اساس دو دارایی مختلف برداشت کنند. اینکه سرمایه‌گذاران با این روش چقدر می‌توانند درآمد کسب کنند، به نحوه عملکرد دارایی استیک‌شده آنها تا زمان سررسید بستگی دارد.ریسک اصلی سرمایه گذاری دوگانه Dual investment ، از تغییرات احتمالی قیمت‌ها در بازار ناشی می‌شود. هنگامی که نوسانات بالایی در بازار وجود دارد، ممکن است پیش‌بینی تفاوت‌های احتمالی بین قیمت هدف و قیمت بازار در زمان سررسید برای کاربران دشوار باشد. به این ترتیب، پیش‌بینی اینکه ارز تسویه حساب کدام خواهد بود نیز دشوار می‌شود. بنابراین، قبل از انجام Dual investment سرمایه گذاری دوگانه ، اطمینان حاصل کنید که ویژگی‌های محصول و همچنین خطرات احتمالی آن را درک کرده‌اید.

محاسبه بازدهی خود در سرمایه گذاری دوگانه Dual investment

هنگامی که محصول سرمایه گذاری دوگانه Dual Investment تسویه می‌شود، رابطه عددی بین قیمت تسویه حساب و قیمت هدف می‌تواند ارز نهایی برای پرداخت سود به کاربر را تغییر دهد.

نرخ APR و قیمت هدف دو پارامتر مهم محصولات سرمایه گذاری دوگانه Dual investment هستند و سرمایه‌گذاران می‌توانند با توجه به ریسک‌پذیری خود، قیمت هدف و APR محصول مربوطه را انتخاب کنند.

اصطلاحات موجود در سرمایه گذاری دوگانه Dual Investment

قیمت هدف: قیمت هدف یک قیمت معیار است که برای تعیین ارز مورد استفاده برای پرداخت بازدهی به سرمایه‌گذاران استفاده می‌شود. در روز انقضای محصول، قیمت تسویه حساب بر اساس این قیمت معیار تعیین خواهد شد. به این صورت که اگر قیمت تسویه حساب کمتر از قیمت هدف باشد، محصول در قالب ارز سرمایه‌گذاری‌شده تسویه می‌شود (در این مورد، BTC). در غیر این صورت، بازدهی با استفاده از USDT پرداخت خواهد شد.

ارز خرید (Purchase Currency): به دارایی مورد نیاز برای آغاز سرمایه گذاری دوگانه Dual Investment اشاره دارد که می‌توان آن را با استفاده از ارز محلی یا استیبل‌کوین‌ها خریداری کرد.

دوره (Term): مدت مشخصی است که کاربر می‌تواند سرمایه گذاری دوگانه Dual investment را خریداری کند. توافق تسویه حساب (Settlement): به قوانین از پیش تعیین‌شده‌ای اشاره دارد که پس از اجرای سرمایه‌گذاری توسط کاربر تأیید می‌شود. این قوانین شامل زمان و تاریخ مشخصی است که محصول کاربر در آن منقضی می‌شود. در صرافی کوکوین، محصولات سرمایه گذاری دوگانه معمولاً در ساعت ۱۶:۰۰ (UTC+8) در تاریخ توافقی با کاربر تسویه می‌شوند.

قیمت تسویه حساب: قیمت دارایی پایه در تاریخ انقضای محصول کاربر است.

مزایای سرمایه گذاری دوگانه Dual Investment

سرمایه گذاری دوگانه Dual Investment در مقایسه با سرمایه‌گذاری معمولی مزایای متعددی را ارائه می‌دهد که عبارتند از: بازده پسیو یا غیرفعال (Passive Yields)

با سرمایه گذاری دوگانه Dual Investment، بدون توجه به جهت بازار، درآمد پسیو ثابتی را برای موقعیت خود کسب می‌کنید. پیشنهادات متعدد

سرمایه گذاری دوگانه Dual Investment به شما اجازه می‌دهد که از طیف گسترده‌ای از هدفِ تسویه حساب برای دارایی‌های رمزارزی، درآمد غیرفعال کسب کنید. کارمزد تراکنش صفر

در سرمایه گذاری دوگانه Dual investment وقتی به هدف تسویه حساب خود می‌رسید، هیچ کارمزد تراکنشی کسر نمی‌شود. خرید در قیمت پایین، فروش در قیمت بالا

یکی دیگر از مزایای سرمایه گذاری دوگانه Dual investment این است که به شما اجازه می‌دهد از طریق «خرید در قیمت پایین و فروش در قیمت بالا» درآمد کسب کنید که قانون اولیه سرمایه‌گذاری است. دارایی‌ های دیجیتال ارزش بسیار بالایی دارند. تمامی ارز هایی که در پرتفوی خود دارید؛ ممکن است متوجه نوسانات سنگینی را شود. قرارداد پس انداز دوگانه بایننس سرمایه گذاری دوگانه (Binance Dual Investment) به شما امکان می‌‌دهد تا بدون توجه به جهت بازار در هر دو حالت سود ببرید.

بخش پس انداز بایننس روش‌ های مناسب زیادی برای کسب درآمد منفعلانه ارائه می‌دهد. اما این روش‌ ها شما را در معرض قیمت ریسک قرار می‌دهد. امکان استفاده از نوسان بالای ارزهای دیجیتال برای کسب سود بیشتر فریبنده است؛ اما باید براساس شرایط بازار تصمیمی بگیرید.

همچنین می‌توانید از استیبل کوین‌ هایی مثل USDT و BUSD استفاده کنید. اما قرارداد پس انداز دوگانه بایننس این امکان را ارتقا داده است. در این قرارداد بازار هر مسیری را طی کند، شما بدون توجه به جهت بازار سود خواهید کرد. محصول سرمایه گذاری دوگانه BTC Dual Investment به دارندگان BTC اجازه می‌دهد منابع بیت کوین خود را محافظت کنند. ایده این است که اگر قیمت تسویه حساب از قیمت تعیین شده بیشتر باشد، محصول به دلار (BUSD) تسویه می‌شود. از طرف دیگر، اگر قیمت تسویه از قیمت تعیین شده کمتر باشد، محصول شما به صورت بیت کوین (BTC) تسویه می‌شود. در نتیجه اگر محصول به صورت BUSD تسویه شود، می‌توانید بیت کوین را بالاتر از قیمت فعلی بفروشید.

قرارداد پس انداز دوگانه BUSD/USDT چگونه کار می‌کند؟

محصولاتی که پس انداز دوگانه Dual Investment مبتنی بر استیبل کوین‌ها دارند، این امکان را به شما می‌دهند تا بیت کوین را به قیمت پایین‌تری نسبت به قیمت اصلی آن بخرید. در نتیجه، می‌توانید استیبل کوین‌های خود را به اضافه سود آن دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.