ارز دیجیتال Saitama INU با توکن SAITAMA

ارز دیجیتال Saitama INU با توکن SAITAMA

سایتاما اینو (Saitama INU) که با شعار DeFi برای همه ایجاد شد، کمتر از دو سال است که پا به دنیای کریپتو گذاشته. Saitama inu در همین مدت نسبتا کوتاه هم محبوبیت بسیاری به دست آورده و جامعه قدرتمندی در فضای دیجیتال ایجاد کرده است.

این ارز دیجیتال به عنوان یک میم کوین شروع به کار کرد، اما اکنون خیلی فراتر از یک میم است. سایتاما اینو Saitama Inu یک پلتفرم جامعه محور است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده و تلاش می‌کند تا ورود افراد عادی به امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و تجارت ارزهای دیجیتال و NFT را آسان‌تر کند. برای این منظور، آن‌ها قصد دارند از طریق پلتفرم خود به مردم، به ویژه Gen Z (نسل متولد شده در عصر تکنولوژی)، در مورد مدیریت مالی، ایجاد ثروت و پس انداز آموزش دهند.

توکن بومی سایتاما اینوSaitama INU ، یک توکن ERC-20 و چیزی بیش از یک میم کوین است. سایتاما Saitama بخشی از یک اکوسیستم کامل شامل بازی‌های رمزنگاری، آکادمی آموزشی، بازار NFT و کیف پول هوشمند است که برخی از آن‌ها راه‌اندازی شده‌اند و بقیه به زودی راه‌اندازی می‌شوند. Saitama Inu در تلاش برای گذر از دوران میم کوینی، نامبرندشد را به Saitama سایتاما تغییر داد و لوگوی خود را نیز به‌روز کرد. پروژه Saitama Inu سایتاما اینو در ژوئن 2021 راه اندازی شد. بنابراین، در زمان نگارش این مقاله، کمی بیش از یک سال از عمر آن می‌گذرد. سایتاما Saitama یک شرکت فناوری وب ۳ است که با تمرکز بر توسعه یک اکوسیستم مالی غیرمتمرکز برای زندگی روزمره ایجاد شده. نوآوری‌هایی مانند بلاک چین و ارزهای رمزنگاری شده، آینده روشنی را برای دموکراتیک کردن امور مالی نشان می‌دهند، اما درک مفاهیم اساسی و مهارت‌های مورد نیاز می‌تواند برای تازه واردان خطرناک باشد.

سایتاما Saitama با مأموریت ساده‌سازی فناوری DEFI و ایمن‌تر کردن آن برای کاربران توسعه داده شده است و به آن‌ها آموزش می‌دهد و کاربردهای واقعی در دیفای را در اختیارشان می‌گذارد. به عنوان مثال افراد می‌توانند به صورت روزمره و با انتقال و مبادله ارز دیجیتال با کارت های اعتباری و پول فیات با دنیای دیفای ارتباط برقرار کنند. بلاکچین سایتاما اینو Saitama INU یک پلتفرم جامع و غیرمتمرکز می باشد که بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شده است و به معامله گران، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال و افراد عادی اجازه می دهد تا معاملات و پرداخت های خود را به آسانی انجام دهند. از الگوریتم اثبات سهام PoS استفاده می کند. کوین سایتاما اینو رمزارز بومی این بلاکچین است.

سایتاما قصد دارد که سرمایه گذاران را آموزش داده و رمزارز را برای همه مردم جهان ساده و ایمن کند. برای دستیابی به این اهداف سایتاما اینو Saitama INU قصد دارد تا اکوسیستم اختصاصی خود که شامل کیف پول هوشمند، پلتفرم راه اندازی مبتنی بر NFT، بازار و بستر محتوای چند کانالی است را توسعه دهد.

توکن SAITAMA سایتاما چیست؟

توکن SAITAMA سایتاما دارایی قابل معامله پلتفرم سایتما است. این توکن نشان دهنده حقوق شما در Saitama Inu سایتاما اینواست. این توکن قابل تعویض است، به این معنی که منحصر به فرد نیست و قابل انتقال است، بنابراین می‌توانید آن را با توکن های دیگر مبادله کنید. Saitama سایتاما مانند میم کوین معروف شیبا اینو، به عنوان یک توکن میم با تم سگ شروع به کار کرد. دو تا از ویژگی‌های اصلی این توکن، امکان قفل کردن نقدینگی و مکانیزم محافظت در برابر نهنگ‌های کریپتو است.

قفل نقدینگی از طریق استیکینگ امکان پذیر است. این کار با قفل کردن مقدار مشخصی از توکن SAITAMA سایتاما انجام می‌شود تا دارندگان قادر به جابجایی آن نباشند. دارندگان توکن تشویق به استیکینگ می‌شوند، زیرا شبکه 2٪ از هر تراکنش انجام شده در جامعه را به عنوان مالیات کسر می‌کند و آن را به عنوان پاداش به افرادی که استیک می‌کنند، می‌پردازد.

“ضد نهنگ” به این معنی است که سایتاما اینو به گونه‌ای رمزگذاری شده که یک نفر نمی‌تواند تعداد زیادی کوین خرید و نگهداری کند. این کار باعث حفاظت از کوین در برابر نهنگ‌ها می‌شود، به این ترتیب خطر پامپ و دامپ (افزایش یا کاهش ناگهانی قیمت) به حداقل می رسد. توکن SAITAMA سایتاما در ژوئن 2022 به نسخه دوم خود ارتقا یافت. توکن ورژن دوم ایمن‌تر، پایدارتر و سازگارتر با CEX است. این توکن ارتقا یافته، ارزش دلاری بالاتری هم دارد، به طوری که 1 میلیون توکن قدیمی SAITAMA سایتاما برابر با یک توکن جدید است. این موضوع به این معنی است که عرضه توکن جدید نسبت به قبل کاهش یافته. حداکثر عرضه قبلی 100 کوادریلیون توکن بود و با کاهش حداکثر عرضه جدید، به 100 میلیارد توکن تبدیل شده است.

بزرگ‌ترین ویژگی ارتقا سایتاما این است که دیگر یک توکن میم محسوب نمی‌شود و به یک ارز دیجیتال کاربردی تبدیل شده. تا ۱۶ آگوست ۲۰۲۲، بیش از نیمی از عرضه این ارز دیجیتال سوزانده شد (از دسترس خارج شده) و اکنون نزدیک به ۴۵ میلیارد توکن در بازار در گردش است.

آیا سایتاما اینو Saitama INU سرمایه گذاری خوبی است؟

شبکه سایتاما Saitama یک سیستم درآمد غیرفعال ایجاد کرده است که به موجب آن 2 درصد از هر معامله با سایتاما کسر می شود و بین مجموعه ی دارندگان آن تقسیم می شود. با معامله جامعه دارندگان به صورت منفعلانه سود می کنند. این شبکه دارای مجموعه ای تورمی است که از طریق آن 2 درصد اضافی از کل معاملات از گردش خارج می شود. این امر منجر به کاهش عرضه شده که با گذشت زمان ارزش سایتاما را افزایش می دهد.

سایتاما Saitama همچنین قصد دارد سایتامسک را راه اندازی کند که یک کیف پول هوشمند می باشد و هدف آن تغییر بازار ارزهای دیجیتال به وسیله حل مشکلات اساسی در امور مالی غیر متمرکز است که به سرمایه گذاران از هر سطحی اجازه می دهد تا ثروت خود را کنترل کنند.

در حالی که ممکن است در رمزنگاری پتانسیل وجود داشته باشد سایتاما در حال حاضر کاری را انجام نمی دهد که قبلاً توسط سایر شبکه های بلاکچین انجام نشده باشد. بیشتر دستاوردهای این توکن به دلیل دیوانگی جمعیت میم است. سایتاما برای اثبات مفید بودن آن فراتر از یک ارز میم دیگر جهت پذیرش گسترده نیاز دارد.

تیم سایتاما Saitama بیان می دارند که: ما می خواستیم توکنی مطمئن را ایجاد کنیم که مردم بتوانند روی آن سرمایه گذاری کنند. توکنی که با توجه به بازاریابی واقعی برای کسانی که از آن حمایت می کنند ثروت ایجاد می کند. ما می خواهیم کسانی که سرمایه زیادی ندارند بتوانند با حداقل توان خود سرمایه گذاری کنند و به مبلغی تبدیل شود که می تواند زندگی آنها را تغییر دهد.

اکوسیستم سایتاما اینو Saitama INU

دنیای Saitama Inu سایتاما اینو فراتر از DeFi گسترش یافته و در حال حاضر شامل توکن‌، کیف پول، برنامه‌ای برای ذخیره و تجارت ارزهای دیجیتال، نسخه بتا یک پلتفرم NFT و برخی ویژگی‌های دیگر است که در زیر به آن‌ها خواهیم پرداخت. سایتما اینو نقشه راه کاملی برای توسعه دارد. پس از توسعه کامل، اکوسیستم Saitama Inu سایتاما اینو شامل محصولاتی برای آموزش و سرگرمی و ویژگی‌هایی برای ترکیب دنیای واقعی با DeFi خواهد بود.

ساختار سایتاما Saitama به چه صورت است؟

اکوسیستم سایتاما Saitama فقط یک سرمایه‌گذاری نیست و بخش‌های متنوعی را در بر می‌گیرد که این بخش‌ها بر ۵ نوع است:

کیف‌پول هوشمند سایتامسک «SitaMask»

سایتامسک، کیف‌پول اختصاصی سایتاما است که کاربران می‌توانند توکن‌های سایتامای خود را در آن نگهداری کنند. این کیف‌پول همچنین به کاربران کمک می‌کند تا تراکنش‌های خود را به راحتی در اکوسیستم انجام دهند و در عین حال از تحمیل مالیات و هزینه‌های خدمات بالا به کاربران جلوگیری می‌کند!

بازار سایتامارکت «SitaMarket»

سایتا مارکت یک فروشگاه اینترنتی است. کاربران می‌توانند در این فروشگاه برای خرید کالا و خدمات از ارز دیجیتال سایتاما اینو و سایر توکن‌های مرتبط با این پلتفرم استفاده کنند!

لانچ‌پد سایتامارکر «SitaMarker»

سایتامارکر یک پلتفرم مبتنی بر توکن‌های غیر قابل تعویض «NFT» است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن پروژه‌های اختصاصی خود را که مبتنی بر ارز دیجیتال سایتاما اینو است را راه‌اندازی، معرفی و تبلیغ نمایند.

این پلتفرم به کاربران سایتما این امکان را می‌دهد که پروژه‌های خود را بر اساس سیستم پولی Saitama Inu سایتاما اینو ایجاد و راه‌اندازی کرده و متعاقباً آن‌ها را معامله کنند!

آموزش سایتا «Saita Edutainment»

سایتا اجوتینمنت، یک پلتفرم چند کاناله است که محتواهای آموزشی در رابطه با امور مالی در آن منتشر می‌شود و در اختیار کاربران و علاقه‌مندان ارزهای دیجیتال قرار می‌گیرد. این بخش را می‌توان هسته اصلی سایتاما در نظر گرفت.

این یک رویکرد چند کانالی را در آموزش افراد در زمینه سرمایه گذاری رمزنگاری، پس انداز و مدیریت پول اتخاذ می‌کند.

استودیوهای سرگرمی سایتاما «Sitama Studios»

سایتاما ستودیو، یک استودیو سرگرمی است که کاربران در آن می‌توانند پروژه‌های سفارشی، بازی‌ها، نمایش‌های تلویزیونی، کتاب‌ها، اسباب‌بازی‌ها و حتی توکن‌های غیرمثلی (NFT) را توسعه دهند. در واقع سایتا استودیو سایتما روی سرگرمی‌های اصلی و توسعه بازی تمرکز دارد. می‌بینید که پروژه سایتاما دارای بخش‌های متنوعی است، به همین خاطر توانسته است محبوبیت بسیاری را در نزد کاربران به دست آورد.

دلیل محبوبیت ارز دیجیتال سایتاما Saitama چیست؟

سایتاما در مقایسه با سایر میم‌کوین‌ها، تعهدات بیشتری را به کاربران خود داده است. در واقع سایتما متعهد شده که یک اکوسیستم کامل را ایجاد کند که توکن آن را برای مبادله و سرمایه‌گذاری ارزشمند می‌کند.

کیف‌پول اختصاصی این پلتفرم، خرید، نگهداری، انتقال و مبادله این ارز دیجیتال را برای سرمایه گذاران با هر سطح کاربری آسان می‌کند و آن‌ها را قادر می‌سازد تا سرمایه گذاری‌های خود را ردیابی نمایند.

امکانات ارائه توکن غیرمثلی و همچنین امکانات آموزشی این پلتفرم برای جوانان و کاربران علاقه‌مند می‌تواند محبوبیت این ارز را تضمین کند. سایتاما Saitama در صدد است تا یک پلتفرم محتوای چند کاناله با قالب‌های محتوای مختلف باشد که دانش‌هایی را در مورد پس‌انداز، سرمایه‌گذاری، مدیریت پول و فرصت‌های خلق ثروت ارائه کند تا مردم بتوانند به بهترین شیوه از آن استفاده کنند و لذت ببرند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.