معرفی ارزدیجیتال illuvium ایلوویوم

معرفی ارزدیجیتال illuvium ایلوویوم

ایلوویوم Illuvium یکی از جدیدترین بازی های بلاکچین است که در دنیای رمز ارزها تحولی ایجاد کرده است. در واقع یک بازی علمی تخیلی است که بر روی شبکه اتریوم پیاده سازی شده است.

پلتفرم ایلوویوم Illuvium در کنار پروژه های برجسته دیگری مانند اکسی اینفینیتی Axie Infinity و سندباکس The Sandbox پیشرفته است. این پروژه را در یک عبارت کوتاه می توان یک بازی مبتنی بر بلاکچین معرفی نمود که بر اساس اتریوم ساخته شده است و همچنین از یک زیرساخت حفظ حریم خصوصی و بسیار مقیاس پذیر استفاده می کند. توکن بومی این پلتفرم ایلوویوم ILV است که در ادامه به معرفی کامل آن خواهیم پرداخت. امروزه بازی های بلاکچین با سرعت زیادی تکامل یافته اند و از بازی های ساده NFT مانند Cryptokitties به بازی هایی برای کسب درآمد تبدیل شده اند. جایی که کاربران می توانند در این بازی ها NFTهایی را تولید کنند و آنها را در بازار معامله نمایند. از زمان‌های گذشته تا به امروز برخی بازی‌ها اعتیادآور و در میان افراد با سنین مختلف رایج بوده است. در حال حاضر نیز برخی از بازی‌های فضای ارزهای دیجیتال به چنین جایگاهی رسیده‌اند که کاربران به طمع کسب پاداش و جایزه بیشتر به این بازی‌های آنلاینی بلاکچینی اعتیاد پیدا کرده‌اند. از جمله بهترین استودیوهای سازنده این بازی‌ها می‌توان به تیم پشت پرده ارزدیجیتالilv اشاره کرد که در تلاش است انواع NFTها را با قیمت مناسب به کاربران و بازیکنان بفروشد. ILV توکن پلتفرم ایلوویم Illuvium ایلوویوم می باشد و یک توکن ERC-20 است که منطبق با شبکه اتریوم می باشد. این توکن در پلتفرم ایلوویم دارای کاربردهای مختلفی می باشد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت:

بازیکنان می توانند برای موفقیت ها و دستاوردهای خود در هنگام بازی با کوین های ILV پاداش کسب نمایند. دارندگان توکن ایلوویوم ILV قادر خواهند بود در حاکمیت اکوسیستم شرکت کنند. در واقع می توانند در ایجاد پیشنهادهای بهبود بازی و سایر تغییرات در مدل حاکمیتی رای دهند. دارندگان ایلوویوم ILV می توانند توکن های خود را استیک نمایند و در مقابل سود بیشتری کسب کنند. لازم به ذکر است که ایلوویوم یک توکن دیگری با نام ایلوویوم SILV دارد که به عنوان ارز درون بازی استفاده می شود. هر کسی می تواند با قراردادن ILV در پروتکل، SILV کسب کند و ارزش آن به مقدار ایلوویوم ILV مرتبط است.

ILV توکن پلتفرم ایلوویم Illuvium ایلوویوم می باشد و یک توکن ERC-20 است که منطبق با شبکه اتریوم می باشد. این توکن در پلتفرم ایلوویم دارای کاربردهای مختلفی می باشد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت:

بازیکنان می توانند برای موفقیت ها و دستاوردهای خود در هنگام بازی با کوین های ILV پاداش کسب نمایند. دارندگان توکن ILV قادر خواهند بود در حاکمیت اکوسیستم شرکت کنند. در واقع می توانند در ایجاد پیشنهادهای بهبود بازی و سایر تغییرات در مدل حاکمیتی رای دهند. دارندگان ILV می توانند توکن های خود را استیک نمایند و در مقابل سود بیشتری کسب کنند. لازم به ذکر است که ایلوویوم یک توکن دیگری با نام SILV دارد که به عنوان ارز درون بازی استفاده می شود. هر کسی می تواند با قراردادن ILV در پروتکل، SILV کسب کند و ارزش آن به مقدار ILV مرتبط است.

معرفی پلتفرم ایلوویوم Illuvium

پلتفرم ایلوویوم Illuvium که در مقدمه این مقاله نیز به تعریف آن پرداختیم، یک بازی مبتنی بر بلاکچین است که بر پایه اتریوم ساخته شده است. همچنین از فناوری بلاکچین Immutable X و لایه 2 استفاده می کند. این بازی به کاربران این امکان را می دهد که در پلتفرم شخصیت های برجسته بسازند و از دنیای بازی لذت ببرند.

ایلوویوم Illuvium همچنین از یک زیرساخت مقیاس پذیر و حفظ حریم خصوصی Zero-Knowledge Rollup استفاده می کند. این بازی ویژگی های منحصر به فرد دیگری نیز دارد. از یک ساختار حکومتی غیرمتمرکز برای به حداکثر رساندن توکن ایلوویوم ILV اکوسیستم و همچنین سازمان مستقل غیرمتمرکز ایلوویوم DAO استفاده می کند.

این پلتفرم از سال 2020 در حال توسعه است و توسط یک تیم جهانی متشکل از 40 نفر ساخته شده است. همانطور که در قسمت قبلی مقاله گفته شد، توکن ILV در اکوسیستم ایلوویوم دارای کاربردهای زیادی می باشد. این توکن اصلی اکوسیستم است که به بازیکنان برای دستاوردهایشان در بازی پاداش می دهد. همچنین به آنها حق دریافت سهم خود در خزانه ایلوویوم Illuvium را می دهد.

چه کسانی ارزدیجیتال ایلوویوم illuvium را روی کار آورده‌اند؟

در صورتی که قصد دارید با ارزدیجیتالilvآشنا شوید قدم اول شناخت موسسان و بنیان‌گذاران این رمز ارز است. دو برادر به نام‌های کایران و آرون اصلی‌ترین موسسان فضای بازی ایلوویوم و رمز ارز و توکن‌های آن هستند.

کایران به عنوان یک کارآفرین حرفه‌ای در حوزه رمز ارزها سابقه و شهرت خوبی دارد. به عبارت دیگر قبل از پروژه ایلوویوم کایران سابقه کار کردن در شرکت‌های بزرگ را داشت.

در مقابل برادر او آرون نیز که یکی دیگر از بنیان‌گذاران این بازی به حساب می‌آید، در حوزه طراحی بازی‌های ویدیویی فعالیت داشته و به تجربه و سابقه درخشانی دست پیدا کرده است.

در نظر داشته باشید با اینکه این 2 برادر تجربه، دانش و اطلاعات زیادی در حوزه بازی‌های رمز ارزها داشتند ولی به تنهایی نمی‌توانستند چنین پروژه عظیمی را مدیریت کنند. بنابراین تیمی متشکل از حرفه‌ای‌ترین بازی‌سازها و افراد متخصص حوزه بلاکچین نیز به کمک آنها آمد تا در نهایت چنین پلتفرمی را ایجاد کنند.

تاریخچه و معرفی بنیانگذاران ایلویوم Illuvium

پلتفرم ایلوویوم Illuvium از سال 2020 در حال توسعه است و توسط یک تیم جهانی متشکل از بیش از 40 نفر، در حال ساخت است. کایران وارویک و آرون وارویک که برادر می باشند از جمله بنیانگذاران این پلتفرم هستند. کایران وایریک در حوزه رمز ارزها دارای تجربیات فراوانی می باشد. وی قبلا مسبب ایجاد اولین OTC بوده است. از دیگر سولبق وی می توان به کار در برگر کالکتیو و بلوشیفت اشاره نمود. آرون که بردار کایران است یک طراح بازی می باشد و از جمله سوابق آن مدیریت دو مجموعه بزرگ ورزشی در استرالیا است.

الکساندر بلباری Alexandre Belbari در سمت انیماتور ارشد پروژه فعالیت می نماید. علاوه بر ایلوویوم وی در چندین پروژه دیگر نیز فعالیت نموده است. تهیه کننده ارشد بازی مجموعه نیت ولز Nate Wells نام دارد. وی در زمینه بازیسازی دارای تجربیات گسترده ای می باشد.

ویژگی های پلتفرم گیمینگ ایلوویوم Illuvium

پلتفرم ایلوویوم Illuvium به کاربران این امکان را می دهد تا توکن های غیر قابل تعویض یا NFT را از طریق وب سایت ایلوویوم بررسی نمایند و آنها را در بازار OpenSea خریداری کنند. این آیتم های بازی بلاکچین در قالب های مختلفی از جمله Cosplay و Genesis Promo عرضه می شوند که هر دو توسط Illuvium DAO ساخته شده اند. ایلوویوم Illuvium از قابلیت های مقیاس بندی پیشرفته لایه 2 ارائه شده توسط ایمیوتبل ایکس Immutable X برای پشتیبانی از تراکنش های سریع و کارمزد گس صفر استفاده می کند. ایمیوتبل ایکس پروژه ای است که به طور خاص برای افزایش توان تراکنش برای استفاده در سیستم های بازی بلاکچین و NFTها در اتریوم طراحی شده است. علاوه بر این، برای کمک به اطمینان از امنیت قوی پلتفرم ایلوویوم Illuvium، این سسیستم از رمزنگاری اثبات دانش صفر استفاده می کند تا مانع دسترسی عوامل مخرب به کلیدهای خصوصی کاربران شود. استیکینگ در ایلوویوم Illuvium از طریق قراردادهای هوشمند که به کاربران پاداش می دهد برای بازیکنان امکان پذیر شده است. دو نوع استخر وجود دارد که به کاربران امکان می دهد ILV خود را استیک کنند. ادغام و توسعه صرافی غیرمتمرکز از دیگر ویژگی های ایلوویوم است. ایلوویوم با چندین صرافی غیرمتمرکز از جمله سوشی سواپ و وان اینچ همکاری کرده است و به زودی موارد بیشتری نیز ارائه خواهد شد. IlluviDEX به کاربران اجازه می دهد تا NFTهای درون بازی را مبادله کنند و در نهایت قابلیت های بیشتری را در اختیار خواهند داشت.

سه ویژگی خاص و منحصر به فرد ارزدیجیتالilv

برخلاف سایر بازی‌های بلاکچینی، ایلوویوم دارای محیطی سه بعدی است که بیش از 100 ایلوویال منحصر به فرد در مناطق مختلف آن پراکنده هستند. هر ایلوویال توسط تیمی از هنرمندان جهانی طراحی شده و حتی برای بازیکنانی که به بازی‌های معمولی با بودجه کلان عادت دارند نیز جذابیت خواهد داشت.

علاوه بر مسائل ذکر شده در بالا، این بازی بلاکچینی دارای ویژگی‌هایی است که باعث می‌شوند ایلوویوم در کنار سایر بازی‌ها به رتبه خوبی دست پیدا کند و متمایز از سایرین باشد. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر هستند: دو لایه بودن سطح: اگر چه ایلوویوم Illuvium توسط اتریوم ایمن شده اما بر روی IMX روی کار آمده است تا راه‌حلی 2 لایه برای کمک به مقیاس‌پذیری اپلیکیشن‌هایی باشد که براساس NFTها طراحی شده‌اند. با استفاده از قابلیت‌های IMX این پلتفرم تضمین می‌کند که بازیکنان می‌توانند NFTهای خود را با کارمزدهای مناسبی ضرب و معامله کنند. IlluviDEX: پلتفرم داخلی غیر متمرکز ایلوویوم IlluviDEX نامیده می‌شود. این پلتفرم داخلی برای مبادله دارایی‌های حاضر در ایلوویوم همانند NFTها استفاده می‌شود. البته کارمزدی معادل 5 درصد از هر فروش را دریافت و پاداش باقی‌مانده را به استخر مورد نظر بازیکن یا سرمایه‌گذار واریز می‌کند. محوطه بازدهی: به طور کلی 3 میلیون توکن ILV معادل 30 درصد از حداکثر عرضه به برنامه بازدهی عملکرد ایلوویوم اختصاص دارد. این بازدهی طی یک دوره 3 ساله بین کاربرانی که نقدینگی دارند و از طریق طرح پاداش توزیع می‌شود.

عملکرد ایلوویوم Illuvium چگونه است؟

در بازی های PRG سنتی، گیمرها در دنیایی قرار می گیرند که در آن گروهی از شخصیت ها را کنترل می کنند و مسئول انتخاب هایی هستند که می تواند روی رویدادهای آینده تاثیر بگذارد. هر چه از یک شخصیت بیشتر استفاده شود، سریعتر می توانند پیشرفت کنند و مهارت ها و مزایای جدید را به دست آورند. یکی از شخصیت های درون بازی ایلوویوم، Illuvials هستند که می توانند در Shards ذخیره شوند. ایلوویوم Illuvials توسط NFTهای ذخیره شده در کیف پول نشان داده می شوند. ایلوویال ها به کلاس های مختلفی با انواع توانایی های مختلف تقسیم می شوند. اگر کاربر چندین مورد از یک نوع ایلوویال Illuvial را ضبط کند، می توان آنها را با هم ترکیب کرد تا از طریق مکانیزم سوزاندن قدرتمندتر شوند که NFT موجود را از بین می برد تا نسخه قوی تری تولید کند.

این بازی مبتنی بر بلاکچین همچنین از ساختار بازی برای کسب درآمد استفاده می کند که در آن کاربران می توانند از طریق شرکت در مسابقات، جوایز درون بازی را در قالب توکن های ILV کسب کنند. کاربران همچنین می توانند ایلوویوم Illuvials را ضبط کنند و منابعی را برای خرید و فروش در بازار درون بازی یعنی Illuvidex جمع آوری کنند. ایلوویوم حتی حالت میدان نبرد چند نفره را ارائه می دهد که در آن کاربران برای کسب جوایز ILV و کسب رتبه بالاتر مبارزه می کنند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.