درباره بازی تلگرامی راکی ربیت (Rocky Rabbit) چیست؟

درباره بازی تلگرامی راکی ربیت (Rocky Rabbit) چیست؟

این روز ها که بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین، امکان کسب درآمد برای کاربران را فراهم کرده است، بازی تلگرامی راکی رابیت Rocky Rabbit به عنوان یک بازی جدید و همچنین رقیبی برای همستر کامبت پا به عرصه گذاشته است. این بازی با سبک Play to Earn طراحی، بر اساس بلاک چین TON ساخته و برپایه پلتفرم تلگرام فعالیت می‌کند.

تیم توسعه دهنده راکی ربیت (Rocky Rabbit)

راکی ربیت (Rocky Rabbit) بر روی پلتفرم TON ساخته شده است که به لحاظ امنیت و شفافیت بسیار قابل اعتماد است. تمامی تراکنش‌ها در بازی به صورت شفاف در بلاک‌چین ثبت می‌شوند و کاربران می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند.

مشارکت شرکت‌ های بزرگ مانند بایننس و تلگرام، نقطه مثبتی برای این بازی بوده است.اطلاعات دقیقی از تیم سازنده این بازی در صفحه اصلی راکی ربیت (Rocky Rabbit) منتشر نشده است، با این حال، با توجه به حمایت شرکت ‌های بزرگ از این پروژه، به نظر می‌رسد پتانسیل رشد و ارزش‌مندی آن در آینده وجود داشته باشد.

در نهایت، همواره در مورد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال جدید و نوظهور، باید بسیار محتاط باشید و تنها با اطمینان از تیم سازنده و حمایت صرافی و یا پلتفرم های معتبر از پروژه اقدام به ورود کنید.

کاربران بازی تلگرامی راکی ربیت (Rocky Rabbit)

راکی ربیت (Rocky Rabbit) از کاربرانی فعال و پرشور برخوردار است و با وجود اینکه به تازگی راه‌اندازی شده، به سرعت در حال جذب کاربر جدید است. بدست آوردن ۱ میلیون کاربر در عرض یک روز یک دستاورد بسیار چشمگیر برای این پروژه بوده و نشان می ‌دهد این بازی توانسته در مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی را به دست آورد.

همچنین قرار دادن جایزه ۱۰ هزار دلاری نشان دهنده استراتژی هوشمندانه‌ای از سمت تیم سازنده بازی برای افزایش کاربری بوده است. کانال تلگرام بازی راکی رابیت Rocky Rabbit نیز محلی برای ارتباط کاربران با یکدیگر و تبادل اطلاعات و تجربیات است.

تیم توسعه این بازی به طور فعال در شبکه های اجتماعی حضور دارد و به سوالات کاربران پاسخ می‌دهد و مشکلات آنها را حل می‌کند. گرافیک جذاب، رابط کاربری ساده، مراحل هیجان انگیز برای جمع آوری سکه ها و به‌روزرسانی‌های منظم و ارائه محتوای جدید نیز تجربه بازی را برای کاربران لذت‌بخش‌تر کرده است.

آموزش شرکت در ایردراپ راکی ربیت (Rocky Rabbit)

برای شرکت در ایردراپ راکی ربیت (Rocky Rabbit) شرایط خاصی وجود ندارد. هر کسی که یک گوشی هوشمند و یک حساب تلگرام دارد، می‌تواند شرکت کند. راهنمای گام به گام برای شروع بازی و دریافت جوایز به شکل زیر است:

گام اول: به ربات تلگرام رسمی راکی ربیت (Rocky Rabbit) بروید. روی دکمه “start” کلیک کنید.

گام دوم: روی بازی کلیک کنید و از طریق مرورگر داخلی تلگرام به محیط راکی ربیت (Rocky Rabbit) هدایت می‌شوید.

گام سوم: جنسیت خود را انتخاب کنید، می‌توانید یک خرگوش پسر یا یک خرگوش دختر باشید.

گام چهارم: پس از انتخاب جنسیت، زبان خود را انتخاب کرده و دوباره روی “start” کلیک کنید.

افرادی که برای اولین بار وارد بازی می‌شوند در حساب خود ۱۰۰۰۰ سکه خواهند داشت که از طریق ثبت‌نام به دست آورده‌اند. بعد از انجام مراحل بالا باید روی خرگوش خود ضربه بزنید تا امتیاز بیشتر به دست آوردید. اگر برای مدت طولانی ضربه نزنید به طور خودکار از برنامه وب راکی ربیت (Rocky Rabbit) خارج می‌شوید. در این صورت، باید به راه‌اندازی دوباره بازی بپردازید.

علاوه بر ضربه زدن روی آیکون خرگوش، راه‌های دیگری نیز برای کسب درآمد از طریق ایردراپ راکی ربیت (Rocky Rabbit) وجود دارد که شامل استخراج، معرفی دوستان، دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی و موارد دیگر است، هر یک از این راه‌ها را در ادامه بررسی می‌کنیم. راکی ربیت (Rocky Rabbit) از سیستمی استفاده می‌کند که در آن بازیکنان کارت‌هایی را خریداری می کنند که سود ساعتی آن‌ها را افزایش می‌دهد. دعوت از دوستان نه تنها جامعه را گسترش می‌دهد، بلکه به شما کوین‌های درون بازی و مقدار کمی تون کوین پاداش می‌دهد.

رود مپ بازی راکی ربیت (Rocky Rabbit)

بازی راکی ربیت (Rocky Rabbit) نقشه راه جامعی برای توسعه و ارتقاء خود در طول سال ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ ارائه کرده است. در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۴، این بازی با ارائه نسخه پایه آغاز می‌شود که شامل بازی کلیکر، جوایز روزانه، سیستم معرفی، Superset و جایزه تون است. در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۴، ویژگی‌های جدیدی مانند جعبه مرموز، تیم‌ها (Squads)، تقویت کافئین، آغاز بازی نبردی و ادامه استخراج به همراه اضافه شدن مصنوعات و تجهیزات معرفی خواهند شد.

در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴، بازی به دنبال ایجاد همکاری‌های جدید، عرضه توکن بر روی شبکه تون، مکانیزم سوزاندن توکن، ادامه استخراج و ارائه وایت‌پیپر خواهد بود. در سال ۲۰۲۵، راکی ربیت (Rocky Rabbit) با اضافه کردن مسابقات بیشتر، ایجاد همکاری‌های جدید، بازی اسپینر، امکان استیکینگ و ویژگی‌های بیشتر به توسعه و گسترش خود ادامه خواهد داد. این نقشه راه نشان‌دهنده‌ی تعهد بازی به ارائه تجربه‌ای پویا و متنوع برای کاربرانش است.

این بازی ترکیبی از سرگرمی و کسب درامد هست که فقط با جمع اوری سکه ها از روشهای گفته شده در بالا میتوانید سود کسب کنید. بنابر این علاقه مندان به بازی های دیجیتالی میتوانند با انجام تسک های این ربات علاوه بر بازی کردن ،کسب درآمد هم داشته باشند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.