ارزش GRT چقدر است؟

ارزش GRT چقدر است؟

هزاران شبکه بلاک چین توسط The Graph، میلیون ها dApps/subgraphs و تریلیون ها پرس و جو روزانه در آینده نمایه می شوند. تصور کنید همه از تلفن خود برای تراکنش،

به‌روزرسانی و تعامل با رسانه/برنامه‌هایی که به داده‌های گراف (GRT) نیاز دارند استفاده می‌کنند. در حال حاضر، 10 تا 15 شبکه بلاک چین لایه یک (اتریوم، آوالانچ، سولانا، پلیگون و سایرین) و صدها dApp محبوب با استفاده از The Graph وجود دارد. هزاران شبکه بلاک چین توسط The Graph، میلیون ها dApps/subgraphs و تریلیون ها پرس و جو روزانه در آینده نمایه می شوند. تصور کنید همه از تلفن خود برای تراکنش، به‌روزرسانی و تعامل با رسانه/برنامه‌هایی که به داده‌های Graph نیاز دارند استفاده می‌کنند. در حال حاضر، 10 تا 15 شبکه بلاک چین لایه یک (اتریوم، آوالانچ، سولانا، پلیگون و سایرین) و صدها dApp محبوب با استفاده از The Graph وجود دارد.

قبل از اینکه The Graph (GRT) وجود داشته باشد، توسعه‌دهندگانی که می‌خواستند اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز ایجاد کنند، نیاز داشتند که تمام داده‌های اتریوم را به صورت دستی فهرست‌بندی کنند، که ممکن است چندین توسعه‌دهنده حداقل ماه تا سال طول بکشد. گراف (GRT) داده‌های بلاک چین سازمان‌یافته قبلی را فهرست‌بندی می‌کند و آن‌ها را سازمان‌دهی‌شده و برای توسعه‌دهندگان برای ایجاد برنامه‌های کاربردی قابل دسترس‌تر می‌کند.

شبکه گراف (GRT) یک پروتکل غیرمتمرکز پرس و جو و نمایه سازی داده است که امکان به اشتراک گذاری یکپارچه داده ها را در بین برنامه ها و زنجیره بلوکی فراهم می کند. این اولین پلت فرم جستجو و نمایه سازی مبتنی بر بلاک چین در حوزه رمزنگاری است. از زمان آغاز به کار آن در سال 2018، چندین میلیارد پرس و جو داده شده است. تنها در آوریل 2021، Graph بیش از 20 میلیارد پرس و جو داده را پردازش کرد و همچنان جذابیت بیشتری به دست آورده است. از یک توکن ERC-20 - گراف (GRT)استفاده می کند.

بلاک چین، یک پایگاه داده غیرمتمرکز، بدون شک یکی از فناوری های انقلابی عصر مدرن است. مزایای بیشماری نسبت به سیستم های پایگاه داده سنتی ارائه می دهد و در هر جنبه ای از زندگی روزمره ما کاربرد پیدا می کند. برخی از شبکه ها قادر به پردازش و بازیابی سریع داده ها از برنامه های مختلف در شبکه نیستند. این پدیده به طور کلی به عنوان "مشکل نمایه سازی بلاک چین" نامیده می شود.

مانند نمایه سازی صفحات وب موتورهای جستجو، گراف (GRT) داده های شبکه های بلاک چین پشتیبانی شده مانند شبکه های ETH، Arbitrum، Celo، XDAI، FANTOM، Avalanche، IPFS، BSC، Polygon و PoA را نمایه می کند. داده های نمایه شده در زیرگراف هایی به نام API های در دسترس عموم یا API های باز قابل دسترسی برای توسعه دهندگان گروه بندی می شوند. از سال 2020، بیش از 2300 زیرگراف برای چندین شرکت کننده شبکه ارائه شده است.

پس از تأسیس شبکه اصلی گراف (GRT)، این پروژه یک محیط مناسب برای تمرکززدایی مطلق برنامه‌ها و سهولت دسترسی به داده‌ها در بلاک چین ایجاد کرد. با معرفی API های باز، توسعه دهندگان و سایر شرکت کنندگان در شبکه می توانند به راحتی زیرگراف هایی را برای پرس و جو، فهرست بندی و واکشی اطلاعات برای DApp های مختلف ایجاد کنند. علاوه بر این، عملکرد شبکه به گره های گراف بستگی دارد که اسکن کامل پایگاه داده بلاک چین را انجام می دهند.

نمایه سازی تضمین می کند که ساختارهای داده در مورد استفاده از آنها توسط DApps تعریف شده است. برای عملیات کارآمد، گراف نیاز به حمایت Indexers، Delegators و Curators دارد، که همگی خدمات نمایه سازی را در دسترس کاربران نهایی قرار می دهند، توکن های گراف (GRT) را برای محافظت از شبکه Graph به اشتراک می گذارند و توکن های گراف (GRT) را در پرداخت پاداش دریافت می کنند. ایجاد انگیزه برای مشارکت توسعه دهندگان و سایر شرکت کنندگان در شبکه، تضمین می کند که آنها داده های دقیق و API ها را بهبود می بخشند. همچنین، کاربران نهایی که زیرگراف‌ها را پرس و جو می‌کنند، می‌توانند از طریق یک دروازه، توکن‌های گراف (GRT) را به مشارکت‌کنندگان بپردازند.

شاخص‌ها (بله، انسان‌ها) زیرگراف‌هایی را ایجاد می‌کنند و آن‌ها را با دقیق‌ترین و به‌روزترین اطلاعات نگهداری می‌کنند. آنها برای انجام این کار تشویق می شوند زیرا هم پاداش گراف (GRT) را برای نمایه سازی دریافت می کنند و هم از هزینه های درخواست گراف (GRT) که توسط زیرگراف هایی که نمایه می کنند دریافت می کنند. dApps قبلاً آشکارا بیان کرده است که The Graph به روز رسانی و نگهداری ایندکس ها را آسان تر می کند. توسعه دهندگان dApp مجبور نیستند زمان/منابع خود را برای حفظ فهرست های خود تلف کنند. آنها ترجیح می دهند از گراف (GRT) استفاده کنند و نه اینکه خود داده ها را درگیر کنند و شاخص های خود را حفظ کنند.

گراف (GRT) به توسعه دهندگان APIهای مقرون به صرفه، ایمن و بصری ارائه می دهد. همچنین، DApps می‌تواند با استفاده از قراردادهای هوشمند داده‌ها را به شبکه اتریوم اضافه کند. برخی از پلتفرم‌های DeFi که سریع‌ترین رشد را دارند از APIهای ارائه شده توسط این شبکه در حوزه رمزنگاری استفاده می‌کنند. Synthetix، Aragon، AAVE، DAOstack، Balancer و Uniswap از این نوآوری برای افزایش پاسخگویی به داده ها استفاده می کنند.

گراف (GRT) یک توکن مبتنی بر اتریوم است که به عنوان توکن مدیریت مرکزی و ابزار کاربردی شبکه عمل می کند. می توان از آن برای انتقال ارزش جهانی استفاده کرد. دارندگان توکن ها حقوقی در اکوسیستم به دست می آورند و جوایز به صورت گراف (GRT) صادر می شود.

قیمت Graph با مبادله توکن‌های گراف (GRT) در بازار ارز دیجیتال تعیین می‌شود. علاوه بر این، سایر عوامل خاص که قیمت گراف (GRT) را تعیین می کنند، ویژگی های فنی، عرضه کل، نقشه راه پروژه، مقررات، ارتقاء، عرضه در گردش، موارد استفاده اصلی، احساسات سرمایه گذار و غیره است.

در چه موارد از شبکه گراف (GRT) استفاده کنیم؟

مشکل در جست‌وجوی داده‌ها در بلاک چین باعث ایجاد شبکه گراف (GRT) شد و کاربرد آن مختص این نگرانی است. ویژگی‌های شبکه بلاک چین، مانند سازمان‌دهی مجدد زنجیره، نهایی بودن و بلوک‌های ساختاریافته، فرآیند نمایه‌سازی را پیچیده می‌کند و استخراج نتایج جستجوی دقیق از بلوک‌های داده را دشوار می‌کند.

نمودار با استفاده از یک پروتکل غیرمتمرکز به نام زیرگراف که نمایه سازی سیستماتیک و جستجوی اطلاعات ذخیره شده در بلاک چین را تسهیل می کند، فرآیند را از هم جدا می کند. گراف (GRT) یک API جهانی ایجاد می کند که تیم های توسعه می توانند از آن برای ساده کردن عملیات و کاهش زمان پردازش استفاده کنند. برنامه های ساخته شده بر روی The Graph با حفظ غیرمتمرکز بودن خود، عملکرد موثری دارند. راه حل ارائه شده توسط این نوآوری همچنان در اکوسیستم کریپتو جذابیت زیادی به دست آورده است و موارد استفاده از dApps بیشتری در حال ظهور هستند.

سرویس میزبانی گراف (GRT) اولین زنجیره کیهان را ادغام می کند

سرویس میزبانی گراف (GRT) ادغام بتای سی و پنجمین زنجیره و سومین شبکه غیر EVM خود را تکمیل کرده است: Cosmos Hub. این پیاده سازی نشان دهنده گسترش The Graph به اکوسیستم کیهان است و راه را برای بسیاری دیگر هموار می کند. پشتیبانی بتا برای منطقه اسمز در اکوسیستم کیهان نیز در حال انجام است!

توسعه دهندگان بلاک چین اکنون می توانند داده های Cosmos Hub را با زیرگراف ها به راحتی با استفاده از GraphQL استعلام کنند. گراف توسعه دهندگان را قادر می سازد بدون نیاز به زیرساخت نمایه سازی سفارشی یا تکیه بر خدمات نمایه سازی داده های گران قیمت و ناکارآمد که از استخراج ارزش و کسب درآمد از کاربر که معمولاً در پلتفرم های web2 یافت می شود، به داده های بلاک چین دسترسی داشته باشند.

تیم توسعه دهنده پروژه گراف (GRT) به طور مداوم در حال دستیابی به مشارکت است و فعالانه روی افزودن ادغام های بیشتر به شبکه کار می کند. به گفته برخی از کارشناسان، توکن گراف (GRT) احتمالا امیدهای خوش‌بینانه‌ای را برای سرمایه‌گذاران بلندمدت خود به ارمغان می‌آورد، زیرا به دلیل پایه‌های قوی در فضای کریپتو، آینده درخشانی در پیش دارد.

شبکه گراف (GRT) ریک راه راحت و سریع برای ایجاد یک مسیر مقرون به صرفه به برنامه های غیرمتمرکز در اختیار توسعه دهندگان قرار می دهد. به گفته جامعه کریپتو، توکن گراف (GRT) ممکن است یک ساختار متحول کننده وب 3 ایجاد کند، زیرا بسیاری از تحلیلگران معتقدند که اگر تحولات گسترده در شبکه رخ دهد، توکن گراف (GRT) حتی ممکن است از سطح 15 دلار نیز فراتر رود. با توجه به نقشه راه روشن خود، توکن گراف (GRT) ممکن است تا پایان سال 2023 بالای 0.25 دلار معامله شود و همچنان بازده قابل توجهی را برای سرمایه گذاران به ارمغان بیاورد.

با شتاب مثبت بازار ارزهای دیجیتال و رسیدن همه ارزهای مجازی به ارتفاعات جدید، ممکن است در آینده شاهد افزایش قیمت گراف (GRT) باشیم. لطفاً قبل از سرمایه گذاری در هر ارز دیجیتال، از جمله گراف (GRT)، تلاش خود را انجام دهید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.