اشتباهاتی که نباید در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال انجام دهید

اشتباهاتی که نباید در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال انجام دهید
  1. اصول اولیه ارز دیجیتال را نمی‌دانید اگر تازه شروع به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال کردید و به احتمال زیاد مشتاق معامله کردن هستید، این اشتیاق قابل درک می‌باشد. اما نباید عجله کنید. کمی وقت بگذارید و یک استراتژی اساسی برای معامله کردن در

ارزهای دیجیتال برای خود در نظر بگیرید و به خودتان آموزش دهید (منظور اینکه خودتان وقت بگذارید و درباره ارزهای دیجیتال تحقیق کنید). آیا اصول اولیه تکنولوژی بلاکچین و بیتکوین را می‌دانید؟ آیا می‌دانید تفاوت سرمایه در گردش با سرمایه کل چیست؟ آیا می‌دانید تورم چیست؟ آیا در مورد صرافی‌های ارز دیجیتال، کیف پول‌ ارز دیجیتال، کلید خصوصی و کلید عمومی آگاهی دارید؟

اگر نمی‌توانید به این سؤالات اساسی پاسخ دهید، دیر یا زود دچار مشکل خواهید شد. لازم است کمی وقت بگذارید و خودتان را آماده کنید.

  1. اقدامی نمی‌کنید

سرمایه گذاران بالقوه هر روزه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال را از دست می‌دهند

. زیرا در مورد نحوه شروع به کار اطمینان ندارند. در حالی که سرمایه گذاران باتجربه حتی می‌توانند از ارزهای دیجیتال جدید یا ارزهای دیجیتالی که فعال نیستند نیز سودهای قابل توجهی به دست آورند.

چرا؟ زیرا آن‌ها از اشتباه کردن می‌ترسند. اولین قدم، اقدام کردن است. پس برای اینکه کار را با شور و شوق شروع کنید و شک نکنید. اقدام منجر به تجربه خواهد شد و تجربه منجر به تصمیم‌گیری بهتر می‌شود. در حقیقت، اهمیت اصلی تجربه، یادگیری از اشتباهاتی است که مرتکب می‌شوید.

اگر احساس می‌کنید که آماده سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال هستید، برای انجام اولین سرمایه‌گذاری خود اقدام کنید. برای شروع می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را با 10 دلار، در هر صرافی که تمایل دارید و بر روی هر ارز دیجیتالی که می‌خواهید، آغاز کنید.

نمی‌توانید تصور کنید که برداشتن یک ‌قدم کوچک با اقدام نکردن چقدر متفاوت است. این همان جایی است که می‌توانید تجربه کسب کنید و فراز و نشیب سرمایه‌گذاری را احساس کنید. یک مسیر کاملا پر تلاطم است.

  1. فناوری ارز دیجیتال را درک نمی‌کنید

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.