بلاک چین 5irechain چیست؟

بلاک چین 5irechain چیست؟

بلاک چین 5ireChain یک بلاک چین لایه اول و مبتنی بر نسل پنجم است و هدف آن تغییر الگوها با هدف کسب سود برای شبکه‌ها از طریق دریافت هزینه و کارمزد به‌منظور کسب سود برای کاربر به‌کمک مشارکت در شبکه خواهد بود.

در فضای بلاک چین، نیاز فزاینده‌ای برای حرکت به سمت پارادایم «منافع» وجود دارد، منافعی که شامل حال سرمایه‌گذار می‌شود.

بخش غیرانتفاعی که ارزشی معادل 2 تریلیون دلار دارد، در حال حاضر با میزان غیرقابل تحملی از رسوایی‌ها، فساد و ناکارآمدی‌های فاحش مواجه است که این امر به کاهش مداوم اعتماد سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان بالقوه و بالفعل منجر شده است. امروزه نیاز داریم یک بلاک چین شفاف و قابل تأیید برای خدمت به این هدف داشته باشیم و اینجاست که 5ireChain وارد بازی می‌شود. بلاک چین 5ireChain، یک اکوسیستم بلاک چین نسل پنجم به شمار می رود و به دنبال حل مسائل توسعه پایدار است که هیچ بلاک چینی قادر به حل آنها نبوده است. این بلاک چین در واقع اکوسیستم بلاک چینی است که توسعه پایدار را به سمت جلو می برد. 5ire یک بلاک چین غیرمتمرکز و منبع باز مقیاس پذیر با قراردادهای هوشمند و خدمات رتبه بندی ESG است. این اکوسیستم یک اکوسیستم بلاک چین برای توسعه مرتبط با SDG است تا به تسریع برنامه 2030 سازمان ملل متحد برای توسعه پایدار کمک کند. 5ire یک پاسخ اشتراکی برای یافتن راه حل های فناورانه است که به صورت اشتراکی متمرکز هستند.

بلاک چین 5ireChain چیست؟

هدف اصلی 5ireChain ایجاد بلاک چین 5ireChain است، یک بلاک چین مبتنی بر توسعه پایدار کاربر محور. این امر با ایجاد پایداری هم در لایه‌های پایه 5irechain و هم در تصمیم‌گیری بالایی که به طور دموکراتیک به شبکه فرمان می‌دهد به دست می‌آید.

5ireChainیک اکوسیستم بلاک چین نسل پنجم است که از پایه با در نظر گرفتن اهداف توسعه پایدار سازمان ملل ساخته شده است. شامل 5 ireChain، اولین بلاک چین پایدار در جهان است. 5ire VC، بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر 5ire و 5ire Labs، مرکز تحقیق و توسعه 5ire به شمار می روند.

بلاک چین 5ireChain که بر حل نگرانی‌های زیست ‌محیطی بلاک چین تمرکز دارد، 5ire Capital را راه‌اندازی می‌کند که یک بازوی VC از 5ireChain برای ترویج رشد کلی اکوسیستم 5ireChain بوده و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های سازگار با محیط ‌زیست در مأموریتشان برای داشتن یک سیاره مرفه برای همه را امکان پذیر می کند.

معرفی بلاک چین 5ireChain

همان‌طور که اشاره کردیم این فناوری یک بلاک چین نسل پنجم است که با پایداری و تأثیر اجتماعی، جهت پارادایم را به‌سوی منافع تغییر داده و اطمینان می‌دهد فعالیت‌هایی که با سازمان ملل متحد همسو هستند، پایداری خود را در طول زمان حفظ می‌کنند. این هدف با تضمین دموکراسی میان همه شرکت‌کنندگان به‌منظور ایجاد اتحاد، نشانی از طول عمر و چشم‌انداز پایدار 5ireChain است. این استارتاپ حول مفاهیم شفافیت، تغییرناپذیری و تأییدپذیری در تراکنش‌های بلاک چین می‌چرخد؛ بنابراین شرکت‌کنندگان می‌توانند با احساس امنیت، اطمینان و ارزش بیشتری از این فناوری استفاده کنند. اگر درباره تکنولوژی بلاک چین در حال تحقیق و جست‌وجو هستید، احتمالاً می‌دانید بلاک چین تا کجا پیش رفته است و در سال‌های آینده چه نقشی را ایفا خواهد کرد. با این حال با وجود پیشرفت‌های فنی و اقتصادی، اکوسیستم‌های بلاک چین در یک پارادایم سودآور به‌صورتی پیچیده‌ قرار گرفته‌اند که در آن عامل انسانی غایب است. درواقع این کاربران نیستند که بیشترین سود را از بلاک چین به دست می‌آورند و این مخالف یک پارادایم سودآور خواهد بود. پارادایم سودآور، بر به حداکثر رساندن سود تمرکز می‌کند. همان‌طور که می‌دانید منابع ما به‌عنوان نسلی از بشریت محدود است و ما نمی‌توانیم رشد تکنولوژیکی غیرعاقلانه و کنترل‌نشده را تحمل کنیم؛ بنابراین باید کنترل و هدایت این رشد را به سمت خدمت به بشریت بازگردانیم. هدف 5ireChain این است که پارادایم کسب سود را در اجرای بلاک چین جاسازی کند و اطمینان حاصل شود نحوه عملکرد مکانیسم اجماع در این سیستم، به‌صورت کاملاً پایدار خواهد بود. منظور از پایداری در اینجا، برآورده‌کردن نیازهای نسل فعلی بدون به خطر انداختن منابع و توانایی نسل بعدی برای برآورده‌کردن نیازهایشان است. این همان چیزی است که رشد تکنولوژی را در خدمت به بشریت به کار می‌گیرد و سبب می‌شود انسان‌ها از این پیشرفت سود به دست آورند. 5ireChain به‌کمک استراتژی بازاریابی نوآورانه و متنوع، رهبری کارآفرینی و یک تیم ماهر، قرار است راه‌اندازی موفقی داشته باشد.

چارچوب 5ireChain

5ireChain از یک معماری با تضمین‌های قوی تشکیل شده است. برخی از این تضمین‌ها عبارت‌اند از:

پایداری: هدف اصلی این فناوری ایجاد یک اکوسیستم مبتنی بر پایداری برای کاربران است و می‌تواند با قراردادن پایداری در مکانیسم اجماع 5ireChain به این هدف دست یابد؛ بنابراین اطمینان از مشارکت پایدار در شبکه یا در دنیای واقعی در این بلاک چین تا حدودی تضمین شده است. امنیت: فناوری پیشرفته‌ای که برای ساخت 5ireChain به علاوه طرح Nominated Proof-Of-Stake استفاده می‌شود، به 5ireChain اجازه می‌دهد تضمین‌های امنیتی قوی و بالایی داشته باشد که سایر بلاک‌ چین‌های قدیمی فاقد آن هستند. مقیاس‌پذیری تراکنش: 5ireChain توان عملیاتی بالایی دارد و مقیاس‌پذیری بالا در زنجیره تراکنش‌ها را امکان‌پذیر می‌کند. حکومت و دموکراسی: بلاک چین‌های قدیمی هیچ رویه حاکمیتی ندارند و این موضوع سبب می‌شود زنجیره آن‌ها فاقد دموکراسی باشد. مکانیسم حاکمیتی پیچیده و شفاف 5ireChain به همه اجازه می‌دهد به‌طور دموکراتیک در شبکه شرکت کنند و تغییراتی را پیشنهاد دهند. قابلیت ارتقا در آینده: 5ireChain با برخورداری از یک بلاک چین پیشرفته مبتنی بر قابلیت پیشرفت و ارتقا در آینده را خواهد داشت. نوع جدیدی از کدهای کامپایل‌شده از یک زبان برنامه‌نویسی سطح بالا مانند C++ است که با سرعت بسیار بالایی در مرورگرهای جدید اجرا خواهد شد. قابلیت همکاری: 5ireChain توانایی تعامل با انواع بلاک چین را دارد و درواقع می‌تواند امکان انتقال بین بلاک چین‌های مختلف را فراهم کند.

بلاک چین 5ireChain یک بلاک چین نسل پنجم است که توسط Pratik Gauri، Prateek Dwivedi و Blockchain VC Vilma Mattila 5ireChain (www.5ire.org) (یک شبکه محاسباتی با کارایی بالا توزیع شده مبتنی بر بلاک چین و با توانایی اندازه گیری، توسعه، مدیریت و سرمایه گذاری مرتبط با SDG) راه اندازی شده است.

بلاک چین 5ireChain، یک اکوسیستم بلاک چین نسل پنجم که به دنبال حل مسائل پایداری است که هیچ بلاک چینی قادر به حل آنها نبوده است برای جهش از صنعت فعلی 4.0 به صنعت 5.0 که در آن کسب و کارها و شرکت ها منافع و سود را برای همزیستی اعمال می کنند، ایده های مطابق با چشم انداز 5ire باید از دوران نهفتگی تا مقیاس بندی حمایت شوند.

5irecapital یک DAO خواهد بود که به ساختمان و نوآوری جامعه پایین‌تر کمک می‌کند و به عنوان بخشی از اکوسیستم 5ire، درصد معینی از هر مقدار سرمایه گذاری را به عنوان ایردراپ به جامعه 5ire برمی گرداند. علاوه بر فعال کردن خروجی های خلاقانه اصلی DAO، بازگرداندن به جامعه از طریق airdrops نمادی از توزیع منابع بدون مرز است.

Vilma Mattila، یکی از بنیانگذاران و CBO در 5ireChain افزود: "بلاک چین 5irecapital به نسل بعدی سرمایه گذاران، سازندگان و خالقان انگیزه می دهد. پتانسیل های حکمرانی غیرمتمرکز تقویت می شود و در نتیجه فرصتی برای رشد و توسعه ایده های جدید فراهم می شود.

بلاک چین 5ireChain در موارد زیر نیز برتر است:

  • تضمین امنیتی قوی تر
  • پایداری با طراحی
  • اولین حرکت کنندگان در بازار
  • غیرمتمرکزتر
  • حکومت داری و دموکراسی بهتر
  • سرعت تراکنش سریعتر

5ire آینده‌ای را پیش‌بینی می‌کند که در آن اکوسیستم به‌عنوان تکه‌های ناهمگن مستقل از شبکه‌ای جهانی از زنجیره‌های متصل بازسازی می‌شود. (با دستیابی به مقیاس‌پذیری افقی و عمودی واقعی که زنجیره‌های منفرد هرگز نمی‌توانند به آن دست یابند.) باز بودن، وحدت هدف و فراگیری را تضمین می کند. بنابراین، شکل دادن به اخلاق کسب و کار و همکاری به سمت پایداری و در عین حال ارائه یک محیط زنجیره ای متقابل، به علاوه حاکمیت پیشرفته و مکانیسم های پاداش.

برتری بلاکچین 5ireChain

پایداری از طریق طراحی: هدف اصلی بلاک چین 5ireChain ایجاد یک اکوسیستم مبتنی بر پایداری کاربر محور است و می‌تواند با قرار دادن پایداری در مکانیزم اجماع 5ireChain و منطق زمان اجرا به این هدف دست یابد. بنابراین، اطمینان از اینکه مشارکت پایدار در شبکه یا در دنیای واقعی انگیزه بالایی دارد.

امنیت: فناوری پیشرفته‌ای که برای ساخت 5ireChain به‌علاوه طرح Nominated Proof-Of-Stake استفاده می‌شود، به 5ireChain اجازه می‌دهد تضمین‌های امنیتی قوی‌ای داشته باشد که سایر بلاک‌چین‌های قدیمی فاقد آن هستند.

مقیاس پذیری تراکنش: بلاک چین 5ireChain قادر به دستیابی به توان عملیاتی بالایی است و امکان مهاجرت موارد استفاده در دنیای واقعی را که به وعده های مقیاس پذیری بالا در زنجیره نیاز دارند را امکان پذیر می کند.

حکمرانی و دموکراسی: بلاک‌چین‌های قدیمی‌تر رویه‌های حاکمیتی ندارند و این منجر به حداکثر گرایی زنجیره‌ای شده است. مکانیسم حاکمیتی پیچیده و شفاف 5ireChain به همه اجازه می دهد تا به طور دموکراتیک در شبکه شرکت کرده و تغییراتی را پیشنهاد کنند.

قابلیت ارتقاء مقاوم در آینده و بدون فورک: 5ireChain با داشتن یک بلاک چین پیشرفته، مبتنی بر WebAssembly، می‌تواند منطق زمان اجرا خود را بدون فورکینگ سخت ارتقا دهد. این ارتقاها از طریق مکانیسم حاکمیتی 5ireChain اعمال می شوند.

قابلیت همکاری: 5ireChain توانایی تعامل با انواع بلاک چین را دارد و امکان انتقال بین بلاک چینی هر نوع داده را از طریق پل ها فراهم می کند.

5ireChain آینده‌ای را پیش‌بینی می‌کند که در آن اکوسیستم به‌عنوان تکه‌های ناهمگن مستقل از شبکه‌ای جهانی از زنجیره‌های متصل بازسازی می‌شود. (با دستیابی به مقیاس‌پذیری افقی و عمودی واقعی که زنجیره‌های منفرد هرگز نمی‌توانند به آن دست یابند.)

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.