فاست ارز دیجیتال چیست؟

فاست ارز دیجیتال چیست؟

فاست (Faucet) ارز دیجیتال برای انجام کارهای ساده، به شما پاداش‌های کوچکی در قالب رمزارز ارائه می‌کند. برای انجام تراکنش‌ها در بلاکچین‌های مختلف مجبورید توکن بومی آن شبکه را از صرافی بخرید تا بتوانید کارمزدهای تراکنش را پرداخت کنید.

شبکه‌های بلاکچین برای توزیع ارز دیجیتال مکانیسم‌های مختلفی مانند ایردراپ طراحی کرده‌اند؛ کریپتو فاست نیز یکی از همین مکانیسم‌ها به شمار می‌رود. فاست Faucet کریپتو وب‌سایتی است که مقادیر کمی از ارزهای دیجیتال را به‌عنوان پاداشی برای انجام کارهای آسان توزیع می‌کند. نام این مکانیسم از کلمه انگلیسی «Faucet» به معنای «شیر آب» گرفته شده است؛ زیرا درست مانند چکه کردن قطرات آب از یک شیر، پاداش‌های این مکانیسم نیز کوچک و اندک است. بااین‌حال، همین مقادیر اندک به‌دست‌آمده، به کیف پول ارز دیجیتال شما منتقل می‌شوند. بدون شک، فاست Faucet ارز دیجیتال روش سریعی برای پولدار شدن نیست.

برای آشنایی با تاریخچه شکل‌گیری فاست‌ها، باید به سال 2010 سفر کنیم که Gavin Andresen، یک سایفرپانک (سایفرپانک هر فردی است که از استفاده گسترده از رمزنگاری قوی و فناوری‌های تقویت‌کننده حریم خصوصی به‌عنوان مسیری برای تغییرات اجتماعی و سیاسی حمایت می‌کند) و توسعه‌دهنده بیت‌کوین، برای افزایش آگاهی درباره بیت‌کوین اولین کریپتو فاست Faucet را راه‌اندازی کرد. آندرسن در این فاست بیت‌کوین، عملاً به هرکسی که یک کپچای (Captcha) ساده را کامل می‌کرد، بیت‌کوین پاداش می‌داد. با گذشت زمان، رمزارزهای بیشتری ایجاد شد و استفاده از فاست به موضوعی عادی میان توسعه‌دهندگان کریپتو تبدیل شد.

هدف از پیدایش فاست Faucet ارز دیجیتال چیست؟

اگرچه رمزارزها روندی عالی را طی می‌کنند؛ اما هنوز جریان اصلی نیستند و همچنان برای بسیاری از مردم در سراسر جهان، جدید به حساب می‌آیند. ایده پشت فاست‌های کریپتو، افزایش آشنایی مردم با ارزهای دیجیتال و درگیر شدن آن‌ها با این حوزه است.

مزایای فاست Faucet ارز دیجیتال

شبکه های بلاک چین برای توزیع ارز دیجیتال مکانیسم های مختلفی مثل ایردراپ طراحی کردن. کریپتو فاست هم یکی از همین مکانیسم ها محسوب میشه. فاست Faucet کریپتو سایتی هست که مقادیر کمی از ارزهای دیجیتال رو به عنوان پاداشی برای انجام کارهای ساده توزیع می کنه. فاست ارز دیجیتال مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. یکی از مزایای فاست Faucet ارز دیجیتال، دریافت رمز ارز رایگان هست. برخلاف تجارت و سرمایه گذاری که شما رو به انجام ریسک های مالی مجبور می کنه، فاست فقط به زمان شما نیاز داره. هرچقدر زمان بیشتری رو به اون اختصاص بدین، پاداش بیشتری به دست میارین. • پاداش نامحدود از یه فاست هم یکی دیگه از مزایای فاست ارز دیجیتال هست. معمولا برای دفعات مختلفی می تونین از یه فاست پاداش بگیرین. محدودیتی وجود نداره، هرچقدر کارهای مشخص شده رو انجام بدین، به همون اندازه رمز ارز رایگان دریافت می کنین. • روشی بدون ریسک برای یادگیری درباره ارزهای دیجیتال هم یکی دیگه از مزایای فاست Faucet ارز دیجیتال هست که در درجه اول برای افزایش آگاهی مردم از بازار کریپتوکارنسی ها به وجود اومدن.

عملکرد کریپتو فاست Faucet

برای فعالیت در فاست‌ها، نیازی به آموزش ندارید. تنها چیزی که نیاز دارید، آدرس کیف پول ارز دیجیتالتان برای ذخیره‌سازی رمزارزهای به‌دست‌آمده است.

در اولین مرحله، باید یک سایت فاست Faucet خوب پیدا و در آن ثبت نام کنید. ثبت نام معمولاً شامل ارائه اطلاعات اولیه و آدرس کیف پولتان می‌شود. سپس می‌توانید مأموریت‌های مشخص‌شده را انجام دهید. هرچه مأموریت محول‌شده ساده‌تر باشد، پاداش آن نیز کمتر است.

سایت فاست Faucet ارز دیجیتال، معمولاً حداقل آستانه برداشت را تعیین می‌کند؛ به این معنی که تنها در صورت رسیدن مجموع پاداش‌ها به مبلغی مشخص، می‌توانید آن‌ها را برداشت کنید. با وجود چنین آستانه‌ای، در صورت استفاده از بهترین سایت‌های فاست کریپتو، ممکن است بتوانید پس از یک روز انجام دادن کارهای مشخص‌شده، پاداش خود را دریافت کنید؛ اما برای بیشتر سایت‌ها، قبل از دریافت پاداش خود باید بیش از یک هفته زمان صرف کنید.

چگونه فاست‌ها Faucet را پیدا کنیم؟

شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها، امروزه به‌عنوان پلتفرم معاملاتی مستقل استفاده می‌شوند. ارزهای دیجیتال نیز از این روند دور نمانده‌اند و بسیاری از نهنگ‌ها از آن‌ها برای اعلام و تبلیغ پروژه‌های آینده استفاده می‌کنند. با استفاده از این شبکه‌ها، به‌ویژه توئیتر، می‌توانید درباره محصولات جدید و فرصت‌های سرمایه‌گذاری اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین برخی وب‌سایت‌های معرفی فاست ارز دیجیتال، مانند bestfaucetsites.com وجود دارند که فاست‌ها را بر اساس توکن‌های ارائه‌شده در آن‌ها معرفی می‌کنند.

مزایا و ریسک‌های فاست Faucet ارز دیجیتال

تا اینجا درباره ماهیت فاست Faucet، تاریخچه، هدف، انواع و نحوه استفاده از آن صحبت کردیم. بهتر است قبل از حرکت به سمت این وب‌سایت‌ها و شروع فعالیت در آن‌ها، با نکات مثبت و منفی‌شان نیز آشنا شوید.

مزایای فاست Faucet کریپتو

  1. رمزارز رایگان کریپتو فاست Faucet توکن‌هایی را به صورت رایگان توزیع می‌کند. برخلاف تجارت و سرمایه‌گذاری که شما را به انجام ریسک‌های مالی ملزم می‌کند، فاست فقط به زمان شما نیاز دارد. هرچه زمان بیشتری را به آن اختصاص دهید، پاداش بیشتری دریافت می‌کنید.

  2. پاداش نامحدود از یک فاست معمولاً برای تعداد دفعاتی که می‌توانید از یک فاست پاداش بگیرید، محدودیتی وجود ندارد؛ هر چقدر کارهای مشخص‌شده را انجام دهید، به همان میزان رمزارز دریافت می‌کنید.

  3. روشی بدون ریسک برای یادگیری درباره ارزهای دیجیتال فاست‌ها در درجه اول برای افزایش آگاهی مردم از ارزهای دیجیتال ایجاد شدند. استفاده از فاست روش آسانی برای شروع کار با کریپتو است. علاوه بر این، می‌توانید با رمزارزی که به دست آورده‌اید، در دنیای وسیع ارزهای دیجیتال دست به تجربه‌های جدید بزنید.

بهترین فاست بیت‌کوین (Bitcoin)

فاست Faucet بیت کوین که توسعه‌دهنده ارشد بیت‌کوین، Gavin Andresen، در سال 2010 آن را معرفی کرد، برای انجام کارهای ساده تا 5 بیت‌کوین (!) پاداش می‌داد.

در وهله اول، یکی از دلایل راه‌اندازی فاست Faucet بیت‌کوین نبود صرافی‌های رمزارز بود که خرید بیت‌کوین را عملاً غیرممکن می‌کرد. دادن بیت‌کوین رایگان به مردم، مشوقی عالی برای علاقه‌مند کردن آن‌ها به بیت‌کوین و پذیرش آن بدون نیاز به ریسک مالی بود.

امروزه، جوایز فاست Faucet بیت‌کوین در واحد ساتوشی (کوچک‌ترین واحد بیت‌کوین) ارائه می‌شوند.

برخی از بهترین فاست‌های Faucet بیت‌کوین عبارت‌اند از:

Freebitcoin Cointiply Coinpayu

بهترین فاست Faucet اتریوم (Ethereum)

فاست اتریوم نیز عملکردی مشابه بیت‌کوین دارد؛ اما به جای ساتوشی، اتر پاداش می‌دهد و روشی عالی برای کسب رایگان توکن‌های اتریوم از طریق مشارکت در تبلیغات به حساب می‌آید. چند نمونه از فاست‌های اتریوم عبارت‌اند از:

Ethereum Faucet: با کامل کردن کپچا، می‌توانید در این سایت اتر کسب کنید.

بهترین فاست Faucet لایت کوین (Lite Coin)

در سایت‌های فاست لایت کوین، پاداش خود را در قالب توکن LTC دریافت می‌کنید که با نام لیتوشی شناخته می‌شود. در ادامه، دو فاست Faucet لایت کوین را معرفی می‌کنیم.

Free Litecoin: این سایت فاست بیش از سه میلیون کاربر دارد و تاکنون بیش از 9000 LTC به‌عنوان پاداش به کاربران خود پرداخت کرده است. این سایت خدماتی مانند حساب پس‌انداز با بهره نیز ارائه می‌کند.

فاست‌ها Faucet وب‌سایت‌هایی با ترافیک بالا هستند. به دست آوردن تعداد زیادی بازدید برای سایتی که پول رایگان می‌دهد، نباید چندان دشوار باشد. برای وب‌سایتی که در حوزه رمزارز به دنبال تبلیغ محتوا یا خدمات خود باشد، استفاده از فاست ارز دیجیتال انتخابی هوشمندانه محسوب می‌شود.

امروزه، تعداد زیادی از این فاست‌ها Faucet وجود دارد؛ بنابراین بازار بسیار رقابتی است و کسب درآمد کافی از تبلیغات برای پوشش هزینه توکن‌های پرداخت شده، تقریباً غیرممکن است. افزودن خدمات دیگر یا ایجاد محتوای جذاب، تنها راه برای کسب درآمد از یک سایت فاست است. همچنین برخی از فاست‌ها برای کسب درآمد، آلتکوین را با استفاده از CPU کاربر استخراج می‌کنند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.