(Binance Bridge) پلی برای ارتباط بلاکچین‌های مختلف

(Binance Bridge) پلی برای ارتباط بلاکچین‌های مختلف

بایننس بریج (‌Binance Bridge) یک پل ارتباطی میان شبکه‌های بلاک چین است. انی پل از تمام توکن‌های مبتنی بر استاندارد ERC-20 و TRC-20 هستند پشتیبانی می‌کند. به کمک این پروژه همه افراد می‌توانند توکن‌های انتخابی خود را به نسخه‌های

رپد شده (Wrapped Token) یا متصل شده (Pegged Token) روی شبکه یا BEP20 تبدیل کنند. در واقع همه افراد می‌توانند دارایی‌های خود را به یک ارز تحت پوشش بلاک چین بایننس تبدیل کرده و از آن به‌راحتی در اپلیکیشن‌های غیر متمرکز شبکه استفاده کنند.

بلاک چین‌های قدیمی انعطاف‌پذیری زیادی ندارند؛ بنابراین شما نمی‌توانید تعامل خوبی با آن‌ها برقرار کنید. به‌عنوان مثال اگر شما یک تراکنش بیت کوین داشته باشید، بلاک چین اتریوم قادر به ثبت تراکنش شما و درک این که چه چیزی را منتقل کرده‌اید نیست. اما بایننس بریج Binance Bridge اینگونه نیست، چرا که به لطف این شبکه هوشمند می‌توانید یک پل ارتباطی میان بلاک چین‌ها برقرار و مشکلات بلاک چین‌های قدیمی را به‌طور کامل برطرف کنید. به‌عبارت ساده‌تر شما با استفاده از بایننس بریج Binance Bridge می‌توانید توکن‌های سایر شبکه‌ها را به بلاک چین BNB انتقال دهید و از مزایای سایر بلاک چین‌ها استفاده نمایید.

نکته: با استفاده از پروژه بایننس بریج Binance Bridge می‌توانید تنها با چند کلیک ساده به نقدینگی زنجیره‌ای در بلاک چین دسترسی داشته باشید.

پروژه بایننس بریج Binance Bridge در تلاش است که به شبکه‌های مختلف امکان تعامل و ارتباط با دیگر شبکه‌ها را ارائه دهد. این فرآیند از طریق تبدیل رمزارزهای افراد به توکن‌های معادل‌سازی‌شده یا رپد توکن‌ها (Wrapped tokens) در شبکه‌های BEP2 و BEP20 امکان‌پذیر شده است. به عبارتی دیگر افراد می‌توانند جهت ارتباط با دیگر شبکه‌ها (شبکه‌هایی به جز شبکه مربوط به رمزارز خود) دارایی خود را به Wrapped token تبدیل کنند. بایننس بریج Binance Bridge امکان استفاده از رمزارزهایی همچون بیت کوین، اتریوم، تتر، لایت کوین، ریپل، Link ،ATOM ،DOT ،XTZ ،ONT و … را در شبکه هوشمند بایننس فراهم کرده است. به راحتی و با استفاده از Binance Bridge Portal می‌توانید دارایی خود در شبکه‌های دیگر را در شبکه‌های BEP2 و BEP20 استفاده نمایید.

بایننس بریج (Binance Bridge) چگونه کار می‌کند؟

تبدیل رمزارزها به Wrapped Tokens در بایننس بریج کار سخت و دشواری نیست. شما می‌توانید با استفاده از سرویس بایننس بریج Binance Bridge دارایی خود را بین شبکه اصلی و شبکه هوشمند بایننس جابه‌جا کنید. به عنوان مثال اگر تتر ERC20 را به شبکه هوشمند بایننس منتقل کنید، بایننس بریج Binance Bridge از این فرآیند پشتیبانی می‌کند و انتقال از شبکه ERC20 به شبکه BEP20 را امکان‌پذیر می‌سازد.

در حال حاضر پروژه بایننس بریج Binance Bridge از شبکه‌های ERC20 و TRC20 پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، ERC20 استاندارد ایجاد توکن بر بستر شبکه اتریوم و TRC20 استاندارد ایجاد توکن بر بستر شبکه ترون است. همچنین BEP2 استاندارد ایجاد توکن بر بستر شبکه بایننس و BEP20 استاندارد ایجاد توکن بر بستر شبکه هوشمند بایننس است. توکن اختصاصی هر دوی این شبکه‌ها BNB است.

بعد از اینکه تمامی پارامترهای لازم را تعیین کردید، فرآیند انتقال بین شبکه انجام می‌شود. این فرآیند کمتر از چند دقیقه زمان می‌برد و به سرعت انجام می‌شود.

البته باید بدانید که مدت‌زمان تأیید این فرآیند به مدت‌زمان تأیید در شبکه نیز بستگی دارد. به عبارتی دیگر بسته به نوع شبکه‌ای که قصد انتقال از آن را دارید و بسته به شلوغی و میزان فعالیت‌های آن شبکه، ممکن است زمان تأیید آن تراکنش متغیر باشد.

بایننس بریج Binance Bridge برای عملیات انتقال در شبکه‌ها هیچ کارمزدی از کاربران دریافت نمی‌کند و تنها کارمزدی که باید بپردازید، مربوط به شبکه‌هایی است که قصد انتقال بین آنها را دارید.

کاربرد بایننس بریج Binance Bridge چیست؟

Binance Bridge بایننس بریج یک پل بلاکچین است که تعامل و ارتباط بین بلاکچین‌‌ها را آسان‌تر می‌کند. این شبکه ویژگی‌ها و کاربرد فراوانی دارد؛ به‌همین دلیل محبوبیت زیادی بین کاربران فعال در حوزه رمز ارزها و بلاک چین پیدا کرده است. شناخت این کاربردها به شما کمک می‌کند که محبوبیت بایننس بریج Binance Bridge را بهتر درک کنید. به‌طور کلی مهم‌ترین ویژگی‌ها و کاربرد پل عبارت‌اند از:

Peg-in و Peg-out یکی از اصلی‌ترین کاربردهای قابلیت Peg یا تبدیل است. ویژگی Peg In به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید توکن‌های مربوط به یک بلاک چین بومی را به توکن‌های شبکه BNB تبدیل کنید. این در حالی است که به کمک ویژگی Peg Out می‌توانید توکن‌های شبکه BNB را به توکن‌های یک بلاک چین بومی تبدیل و برعکس فرایند قبل را انجام دهید. در واقع ساز و کار پل بایننس بر اساس این دو ویژگی استوار است و به کاربران این امکان را می‌دهد که تعامل بهتری با بلاک چین BNB برقرار کنند.

عدم دریافت کارمزد تراکنش شما به کمک بایننس بریج Binance Bridge می‌توانید تراکنش‌های خود را بدون پرداخت صفر دلار کارمزد انجام دهید. این ویژگی خیال شما را از بابت پرداخت هزینه‌های اضافی راحت می‌کند. تنها هزینه‌ای که شما پرداخت می‌کنید کارمزد تراکنش شبکه بومی است و هیچ گونه ارتباطی با بایننس بریج ندارد.

با بایننس بریج Binance Bridge به سوی آینده حرکت کنید

بایننس بریج Binance Bridge شرایط لازم برای تعامل بهتر و سریع‌تر بلاک چین‌ها را فراهم کرده است. به کمک بایننس بریج Binance Bridge می‌توانید ارزهای مختلف را به شبکه BNB منتقل کنید یا برعکس. در واقع پل بایننس با آسان‌تر کردن فرآیند انتقال ارزها، پشتیبانی از ۶۰ ارز مختلف، عدم دریافت کارمزد برای تراکنش و انعطاف‌پذیری بالا قصد دارد یک رابطه محکم و پایدار بین شبکه‌های بلاک چین فراهم کند. پس با استفاده از بریج BNB می‌توانید به سوی آینده حرکت کنید

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.