کریپتومون (KMON) چیست؟

کریپتومون (KMON) چیست؟

کریپتومون یک بازی زنده NFT است که بازی‌های کلاسیک مبارزه با هیولا را با پاداش‌های P2E ترکیب می‌کند. کاربران می‌توانند هیولاهای توکن NFT را برای ماجراجویی ایجاد کنند.

اگر تجربه بازی پوکمون یا تاماگوچی را دارید و به آن علامندید می‌توان گفت کریپتومون Kryptomon در بین بازی‌های کریپتویی یک انتخاب مناسب برای شما است. در واقع بازی متاورسی کریپتومون بازی‌های دوران کودکی را با مفاهیم مدرنی مانند DeFi ترکیب کرده که بسیار جذاب است.

همچنین این پلتفرم از زنجیره بایننس برای ترکیب NFT و ارز دیجیتال در بازی استفاده می‌کند. کریپتومون Kryptomon در دسته بازی‌های P2E جای می گیرد. همانطور که شما مشغول پرورش جوجه و شکست دادن هیولاها هستید، می‌توانید توکن های درون بازی را به عنوان پاداش دریافت کنید. هر هیولایی که جمع آوری می کنید یک NFT زنده است که می‌توانید آن را بخرید، بفروشید یا معامله کنید.

این تخم‌هایی که به شکل NFT در دسترس شما هستند، دارای کدهای ژنتیکی منحصربه‌فردی هستند که مزایای مختلفی را ارائه می‌کنند. توکن درون بازی، کریپتومون KMON، یک توکن ارز دیجیتال است که می‌توانید آن را با بیت کوین، پول نقد واقعی یا سایر ارزهای دیجیتال مبادله کنید. در نهایت، اقداماتی که درون بازی انجام می‌دهید می‌تواند پول واقعی برای شما به همراه داشته باشد. همانطور که دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) در حال گسترش است، بسیاری از مفاهیم جدید و مبتکرانه، به ویژه در دنیای بازی‌های رمزنگاری، توسعه یافته‌اند. از میان کل بازی‌های متاورس بازی، یکی از هیجان انگیزترین گزینه‌ها، بازی‌های، بازی برای کسب درآمد یا Play to Earn (P2E) مانند کریپتومون است. این بازی‌ها به شما این امکان را می‌دهد که در عین کسب درآمد نیز سرگرم شوید. ترکیب منحصربه‌فرد نقش‌آفرینی، NFT و ارز دیجیتال تجربه‌ای بسیار ارزشمند را ایجاد می‌کند. اگر به بازی کریپتومون Krytomon یا سرمایه‌گذاری در توکن‌های کریپتومون Kryptomon فکر می‌کنید، راهنمای ما را بخوانید تا در مورد پتانسیل پروژه بیشتر بدانید. Kryptomon کریپتومون یک بازی زنده NFT است که مکانیک های کلاسیک مبارزه با هیولا را با پاداش‌های P2E ترکیب می‌کند. کاربران می‌توانند هیولاهای بازی که به صورت توکن NFT زنده است را برای ماجراجویی ایجاد کنند. اگر پوکمون بازی کرده‌اید یا یک تاماگوچی بزرگ کرده‌اید، پس ایده خوبی از نحوه کار کریپتومون دارید.

بازی کریپتومون Kryptomon این دو بازی دوران کودکی را در بر گرفته و آنها را با مفاهیم مدرن DeFi ترکیب می‌کند. همچنین از زنجیره هوشمند بایننس BSC برای ترکیب NFT و ارز دیجیتال در بازی استفاده می‌کند. کریپتومون Kryptomon در ژانر بازی‌های P2E جای می‌گیرد. همانطور که بازی را انجام می‌دهید، بیش از رضایت از جوجه‌کشی تخم‌ها و آموزش همراهان خود برای شکست دادن دیگر هیولاها را دریافت می‌کنید.

هر هیولایی که جمع‌آوری می‌کنید یک NFT زنده است که می‌توانید آن را بخرید، بفروشید یا معامله کنید. این تخم‌های کریپتومون NFT Kryptomon دارای کدهای ژنتیکی منحصربه‌فردی هستند که مزایای مختلفی را ارائه می‌کنند. توکن درون بازی، KMON، یک توکن ارز دیجیتال است که می‌توانید آن را با بیت‌کوین، پول نقد واقعی یا سایر اشکال ارز مبادله کنید. در نهایت، اقدامات شما می‌تواند پول واقعی برای شما به همراه داشته باشد.

تاریخچه کریپتومون Kryptomon

کریپتومون توسط مدیرعامل آن به نام Umberto Cannessa Cerchi، که یک توسعه دهنده مستقر در آمستردام و با سابقه‌ای خوب در تجارت و اقتصاد است، تاسیس شد. سرچی گفته که کریپتومون Kryptomon را از عشق دوران کودکی خود به پوکمون الهام گرفته و می‌خواهد راهی برای آوردن بازی به دنیای واقعی پیدا کند. ظهور ارزهای دیجیتال و NFT ها این فرصت را برای او ایجاد کرد تا یک بازی جدید نبرد هیولاها را توسعه دهد. تمرکز اصلی سرچی همیشه ترویج یک تجربه کاربری خوب بوده است. او متوجه شد که پروژه‌هایی که یک محیط سرگرم کننده برای کاربران ایجاد می‌کنند، بیشترین احتمال موفقیت را دارند. بنابراین Cerchi ابتدا با اجرای چندین نسخه بتا با هدایای رایگان، به کریپتومون Kryptomon کار خود را آغاز کرد. وقتی کاربران مشتاق به شرکت در بازی شدند، شرکت توانست از هیجان آنها برای جذب سرمایه گذاران استفاده کند.

از زمانی که کریپتومون Kryptomon در سال 2021 تأسیس شد، توانسته با حمایت شرکت‌های معتبری مانند پلی استودیوز، گریفین گیمینگ پارتنرز و NFX حدود 10 میلیون دلار سرمایه جذب کند. همچنین توانست حمایت افراد تاثیرگذاری مانند ویکرام پاندیت، مدیر عامل سابق سیتی گروپ و رئیس فعلی Orogen Group را به دست آورد. همچنین تیم سازنده داخلی با استودیو Room 8 برای توسعه این بازی تلاش های موثری انجام دادند. حمایتی که از شرکت انجام شد، به کریپتومون اجازه داد تا با استفاده از فناوری بلاک چین بتواند توکن بومی و NFT های خود را به جهان بازی‌های متاورسی معرفی کند.

نسخه ۰.۵ کریپتومون Kryptomon به طور رسمی در اکتبر ۲۰۲۱ عرضه شد و از آن زمان تاکنون این بازی طرفداران زیادی پیدا کرده است. به لطف رویدادهایی مانند ایردراپ تخم مرغ با جوایز 300000 KMON، هزاران کاربر ثبت نام کرده و شروع به کسب جوایز ارزشمندی کرده اند که منجر به رشد جامعه کریپتومون Kryptomon شده است.

کریپتومون Kryptomon چگونه کار می‌کند؟

کریپتومون Kryptomon می‌تواند در یک نگاه کمی پیچیده به نظر برسد زیرا از گیم پلی بسیار متفاوتی استفاده کرده است. با این حال، هنگامی که وارد بازی شوید، متوجه خواهید شد که بسیار ساده است. برای موفقیت در بازی کریپتومون کافی است که ۵ عنصر اصلی بازی را بشناسید:

ژن ها هر موجود کریپتومون Kryptomon DNA منحصر به فرد و تصادفی خود را دارد.DNA موجودات دیجیتال شما بر مواردی مانند بازیابی در جنگ و تعداد ضربه به حریف تاثیر می گذارند. 12 ژن مختلف موثر بر ویژگی‌های فیزیکی و رفتاری هیولای شما وجود دارد که باید هنگام انتخاب هیولاها و کار با آنها در نظر بگیرید. این 12 ژن مختلف شامل موارد زیر هستند:

حمله: یک موجود چقدر می‌تواند در هر نبردی آسیب فیزیکی وارد کند. مقاومت: این ویژگی بر دفاع فیزیکی موجود شما و دفاع در برابر حملات تأثیر می‌گذارد.

قانون اساسی: بر نقاط ضربه و میزان دفاعی که یک موجود دارد تأثیر می‌گذارد.

Stamina: تعداد نقاط ضربه موجود شما را تنظیم می‌کند و بر تعداد دفعاتی که یک موجود می‌تواند تولید مثل کند تأثیر می‌گذارد.

سرعت: تعیین می‌کند که آیا موجود شما ابتدا حمله می‌کند یا خیر و بر زمان خنک شدن بین تولید مثل تأثیر می‌گذارد.

محبت ها: بر دفعات مراقبت از موجود شما تأثیر می‌گذارد.

دیوانگی: حمله حیاتی را تقویت می‌کند و بر دفاع عنصری تأثیر می‌گذارد.

شجاعت: در حین نبرد به موجودات شجاعت می‌دهد.

غریزه: بر دفاع فیزیکی تأثیر می‌گذارد و آسیب‌های شدید را کاهش می‌دهد.

گرسنگی: هر چه موجود شما بیشتر گرسنه باشد، به غذای بیشتری نیاز دارد.

ایگو: موجود شما به چه مقدار غذای تصفیه شده نیاز دارد.

هوشمندی: بر میزان آموزش مورد نیاز NFT شما تأثیر می‌گذارد. پارامترها این مولفه ها هم شبیه به ژن ها هستند، با این تفاوت که در بدو تولد در هیولای شما وجود ندارند و می‌توان آنها را در طول بازی به دست آورد. کریپتومون ها دارای ۳۸ پارامتر مختلف هستند که می‌توانند تا سطح ۵۰ پیش بروند. حداکثر کردن پارامترها تقریباً به ۲۵۰ بلیط نیاز دارد. این موضوع ممکن است زمان ببرد، اما یک موجود متوسط ​​را به یک هیولای قوی تبدیل می‌کند.

آموزش اعضای جامعه به عنوان مربی بازی می‌کنند. برای آموزش هیولاهای حیوان خانگی NFT خود، به بلیط های آموزشی نیاز دارید که در جعبه‌های غارت یافت شوند. هر بلیط به شما امکان می‌دهد یک پارامتر را ارتقا دهید و می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید روی استعدادهای فردی تمرکز کنید یا مقاومت و قانون اساسی هیولای خود را افزایش دهید. آموزش معمولاً زمان می‌برد. با این حال، اگر بلیط ستاره دارید، می‌توانید فورا هیولای خود را برای رسیدن به سطح جدیدی آموزش دهید.

حالت های نبرد نبردهای کریپتومون Kryptomon هدف اصلی بازی هستند. موجودات شما برای به دست آوردن پاداش و افزایش رتبه شما در مسابقه با دیگران مبارزه می‌کنند. حالت های مختلفی از جمله مبارزات انفرادی با دوستان، مبارزه تمرینی با هوش مصنوعی و مبارزات رقابتی با بازیکنان تصادفی در این بازی برای کاربران وجود دارد. در حالت نبرد، موجود شما از ترکیبی از فیزیکی، سپر، عنصر و جادوهای ویژه برای حمله به حریف خود استفاده می‌کند و استقامت خود را از بین می‌برد. وقتی همه موجودات حریف نابود شوند، شما برنده می شوید.

پرورش پرورش به شما این امکان را می‌دهد که ویژگی‌های دو موجود را در یک تخم واحد ترکیب کنید، که راهی سرگرم کننده برای تولید موجودات جدید NFT است. در طول تولید مثل، جهش اتفاق می افتد، بنابراین آمار می‌تواند بهتر یا بدتر از آمار والدین موجود باشد. شما می‌توانید برای بدست آوردن پارامترها و ژن های خاص زاد و ولد ایجاد کنید، یا می‌توانید برای ظاهر فیزیکی خاصی NFT خود را پرورش دهید. همه این صفات مختلف تا حدودی به هم مرتبط هستند، اما به یکدیگر وابسته نیستند. به خاطر داشته باشید که پرورش با محدودیت هایی همراه است. هیولاها فقط می‌توانند تعداد معینی در سال تولید مثل کنند.

ویژگی‌های کریپتومون Kryptomon علاوه بر مکانیزم گیم پلی، ویژگی‌های هیجان انگیز دیگری نیز در بازی کریپتومون Kryptomon وجود دارد.

نقشه راه کریپتومون

دلیل بزرگ موفقیت کریپتومون به دلیل توانایی آن در پیگیری برنامه ها است. کریپتومون همیشه با بازیکنان و سرمایه گذاران خود بسیار باز بوده است. شرکت P2E یک نقشه راه دقیق با اهدافی برای اجرای طیف گسترده ای از ویژگی ها دارد. تا کنون، آنها موفق شده اند بسیاری از آنچه را که وعده داده اند، ارائه دهند، و در مسیر افزودن جزئیات هیجان انگیزتر هستند.

نقشه راه کریپتومون Kryptomon در اواسط سال 2021 با تاسیس این شرکت آغاز شد. این شرکت با یک پیشنهاد اولیه NFT برای ایجاد سرمایه گذاری شروع کرد. از آنجا، آنها از سه ماهه سوم سال 2021 برای ضرب کردن و توزیع تخم مرغ و راه اندازی توکن های KMON استفاده کردند. در سه ماهه آخر بازی برای بازیکنان عرضه شد. این بخش از نقشه راه شامل جوجه کشی تخم ها، آزاد کردن شکار گنج و باز کردن یک بازار تجارت هیولا بود. بتاهای بسته کامل شدند. نسخه های بتای باز برای اندروید در مرحله بعدی قرار گرفتند. در نیمه اول سال 2022، مکانیک های اضافی مانند کوئست ها، تکامل کریپتومون و گزینه های پرورش هیولا همگی اضافه شدند.

پس آینده کریپتومون Kryptomon چیست؟ این شرکت قصد دارد تا سال 2022 را با باز کردن نسخه بتا برای کاربران iOS، راه‌اندازی یک برنامه رسمی اندروید و راه‌اندازی قابلیت‌های PvP و PvE پایان دهد. این افزودنی‌های جدید به افراد اجازه می‌دهد تا با دوستان و بازیکنان تصادفی بجنگند تا جوایز بیشتری کسب کنند. چالش‌ها و ماموریت‌های داستانی جدید اضافه می‌شوند و سیستم جدید نبرد تبدیل به یک تورنمنت می‌شود که در آن افراد می‌توانند برای جوایز بجنگند.

بقیه نقشه راه شامل تقویت های خود بازی است. از اواخر سال 2022 و اوایل سال 2023، کریپتومون Kryptomon به بازی های متاورس سه بعدی روی می آورد. این شرکت زمین‌ها و سازه‌هایی را برای پر کردن متاورس و اضافه کردن مدل‌های سه بعدی برای هیولاها و شخصیت‌ها خواهد ساخت. پس از اتمام انتقال به بازی متاورس، برنامه نهایی ایجاد گیم پلی واقعیت افزوده است. این به گیم پلی دنیای واقعی اجازه می دهد تا کاربران بتوانند راه های بیشتری برای تعامل با محیط خود بیابند.

توکنومیک کریپتومون KMON

KMON کریپتومون یک ارز رمزنگاری شده عمومی است که مجموع عرضه آن 1 میلیارد توکن و عرضه در گردش 190 میلیون است. به طور کلی، ارزش بازار آن 1.9 میلیون دلار است. KMON در آگوست 2021 فعال شد و از آن زمان تاکنون تغییرات هیجان انگیزی را پشت سر گذاشته است. پس از راه اندازی KMON، قیمت آن به سرعت به 20 برابر ارزش اصلی خود افزایش یافت که منجر به علاقه زیاد و حجم معاملات نسبتاً بالا شد. هنگامی که KMON tokenomics را در نظر می گیریم، یادگیری اندکی در مورد برنامه های مقررات شرکت مفید است.

برخلاف بسیاری از پروژه‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، کریپتومون در ابتدا بسیاری از کریپتوهای خود را قفل می‌کند. سرمایه گذارانی که KMON را خریداری می کنند در زمان تولید توکن فقط به مقدار کمی اجازه دسترسی دارند. پس از رویداد تولید در ماه مه 2022، بخش عمده ای از ارزهای دیجیتال به مدت شش ماه قفل شد. وقتی خریداران به صورت عمده خرید می‌کنند، توکن‌های آن‌ها در یک زمان به مقدار کم باز می‌شوند تا از ریختن یک‌باره پول زیادی توسط یک نفر جلوگیری شود. کریپتومون یکی از بازی‌هایی است ارزش امتحان کردن را دارد. این بازی شامل بسیاری از ویژگی‌های جذاب از جمله تولید NFT، واقعیت افزوده و پاداش‌های ارزهای دیجیتال و مکانیک‌های هیجان‌انگیز است. شما می‌توانید همزمان با بازی و لذت بردن از آن، درآمدهایی نیز از این بازی کسب کنید.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.