معرفی بازی بلاک چینی استراتژیک League of Kingdoms

معرفی بازی بلاک چینی استراتژیک League of Kingdoms

بازی لیگ آو کینگدامز (League of Kingdoms) با هدف ایجاد متاورس بازی غیرمتمرکز به عنوان یکی از اولین بازی‌های استراتژی MMO بلاک چین در جهان شناخته می‌شود. LOKA توکن حاکمیتی و ابزار بومی بازی لیگ پادشاهی‌ها است

و در عملکردهای زیر استفاده می شود: حاکمیت: دارندگان توکن LOKA خود می‌توانند تصمیمات حاکمیت شبکه را پیشنهاد داده و به پیشنهادات دیگران رأی دهند. وسیله مبادله: از توکن‌های LOKA برای پرداخت و خرید آیتم‌های درون بازی استفاده می‌‌شود. تشویق گیمر: کاربران به طور بالقوه می‌توانند با برنده شدن در مسابقات درون بازی، توکن‌های LOKA را به عنوان پاداش به دست آورند. تقویت کننده NFT: توکن‌های LOKA برای ضرب و ارتقا دارایی‌های NFT استفاده می‌گردد. جوایز پلتفرم: کاربران می‌توانند توکن‌های LOKA را برای کسب جوایز LOKA و همچنین سایر دارایی‌های ویژه NFT (ان اف تی چیست؟) به اشتراک بگذارند. این بازی یک بازی استراتژیک آنلاین چندنفره عظیم است که از فناوری‌ بلاک چین برای تراکنش‌ها و مدیریت استفاده می‌کند.

ساخت قلعه: کاربر می‌تواند پادشاهی خود را بسازد، فناوری‌ها را توسعه دهد و نیروهایش را برای کشاورزی (Farm) و شکار (Hunt) هیولاها آموزش دهد. جنگ اتحاد (Alliance): یک کاربر می‌تواند برای رقابت در داخل و خارج از قاره به یک اتحاد بپیوندد و یا خود ایجاد کند. اقتصاد منحصر به فرد NFT: کاربر می‌تواند مالک سرزمینی به صورت NFT باشد که هزاران گیمر در آن بازی می‌کنند. گیمرها می‌توانند نه تنها پارسل‌های بازی بلکه منابع و رشد آینده پلتفرم بازی را نیز در اختیار داشته باشند.

بازی League of Kingdoms و توکن LOKA

بازی League of Kingdoms یکی از اولین بازی‌های استراتژی MMO بلاک چین در جهان است. گیمرها پادشاهی خود را می‌سازند، منابع مزرعه‌هاشان را می‌سازند، با هیولاها (در مُد PvE – بازیکن علیه محیط) مبارزه می‌کنند و با پادشاهی‌های دشمن (در مُد PvP – بازیکن علیه بازیکن) یا اتحادها (MMO) رقابت می‌کنند که در آن تمام زمین‌ها توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بوده و منابع، پوسته‌ها و بسیاری از عناصر دیگر بازی نیز قابل توکنیزه شدن هستند.

در حال حاضر، این بازی استراتژیک بصورت رایگان برای موبایل (اندروید، iOS) و همچنین بر روی رایانه شخصی در دسترس است. هدف تیم پروژه ساخت یک دنیای بازی است که در آن گیمرها می‌توانند سرگرم شوند و در عین حال از دارایی‌های دیجیتال، مهارت‌ها و زمانی که صرف بازی خود می‌کنند لذت ببرند. این پروژه محتوای سرگرم کننده‌ای را ارائه می‌دهد که نه تنها برای علاقمندان به کریپتو بلکه برای گیمرهای جریان اصلی نیز جذاب است.

بازی League of Kingdoms چگونه کار می کند؟

از زمان عرضه در جولای ۲۰۲۰، این بازی به یکی از پربازدیدترین بازی های بلاک چین تبدیل شده است. از نظر آماری، در حال حاضر بیش از ۹۰۰۰۰ کاربر در سراسر جهان این بازی را انجام می دهند. نرخ نگهداری ۷ روزه آن بسیار بالاتر از ۳۰ درصد است؛ تقریباً ۴۰۰ درصد بیشتر از سایر رقبا با بازی های سخت. این بازی به دلیل تنوع، حالت های سفارشی بازی و محتویات آن، علاقه مندان و غیر علاقه مندان به کریپتو را به خود جذب می کند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد بازی این است که کاربران می توانند از دارایی های دیجیتال، مهارت ها و زمان بازی خود استفاده کنند. این بازی در حالی که فعالیت های زیادی دارد، پویا، پیچیده و از لحاظ بازی بسیار ساده است.

حالت های مختلف بازی League Of Kingdoms

حالت اول: بازی ساده، ساختن پادشاهی در این حالت، گیمرها زمان خود را صرف ساختن قلمرو پادشاهی، برداشت منابع و آموزش سربازان برای توسعه قابلیت های پادشاهی می کنند. گیمرها باید ساختمان هایی مانند مزارع، سربازخانه ها و معادن استخراج را در داخل قلمرو خود بسازند. پس از آن، آنها باید زمان خود را برای آکادمی، فناوری اتحاد و تسلط سرمایه گذاری کنند. این سرمایه گذاری در زمان و منابع با توسعه فناوری های جدید انجام می شود.

با استفاده از فناوری اتحاد، بازیکنان می توانند پادشاهی خود را نیز بهبود بخشند. پس از آن، آنها می توانند امتیاز کسب کنند تا لردهای خود را ارتقا دهند و قدرتمندتر شوند. آخرین مرحله در ساختن پادشاهی شامل آموزش نیروهایی از لشکرهای پیاده نظام، تیراندازی با کمان و سواره نظام است. آموزش این نیروها ضروری است، زیرا آنها برای پیشبرد بازی بسیار مهم هستند.

حالت دوم PvE یا مزرعه و شکار در این حالت، گیمرها با جمع آوری منابع ارزشمند، نیروهای خود را برای شکار هیولاهای مختلف ساکن قاره و مزارع هدایت می کنند. این منابع چیزی است که گیمرها برای ساختن پادشاهی خود از آن استفاده می کنند. منابع اولیه برداشت شده شامل غذا، چوب، طلا، کریستال و سنگ است.

زمین و منابعی که برای ساختن پادشاهی خود نیاز دارید را می توان به عنوان NFT ضرب کرد و در بازارهای NFT کسب درآمد نمود. از طرفی شما می توانید این منابع را به عنوان NFT خریداری کنید. کریستال ها در بین منابع مهم ترین هستند، زیرا می توانند هر چیزی را در بازی تقویت کنند. می توانید از کریستال ها برای سرعت بخشیدن به زمان سفر یا ایجاد سریع ارتش خود استفاده کنید.

بازیکنان همچنین می توانند هیولاها را برای جمع آوری منابع شکار کنند و برای خود EXP کسب کنند. داشتن EXP به بازیکنان کمک می کند تا مهارت های تسلط جدیدی را به دست آورند که برای رقابت در بازی League of Kingdoms بسیار مهم است.

حالت سومPVP یا بازیکن در مقابل بازیکن این حالت شامل اکتشاف، گسترش، بهره برداری و نابودی می شود، زیرا بازیکنان برای محافظت از منابع و قلمروها با یکدیگر مبارزه می کنند. در این جنگ، بازیکنان باید مطمئن شوند که نیروهایشان گنجینه هایی قوی تر و ایمن تر هستند. در آینده، توسعه دهندگان قصد دارند تا تجربه کلی این حالت از بازی را بهبود بخشند.

حالت چهارم MMO یا اتحاد این حالت شامل گیمرهایی می شود که برای مبارزه در نبردهای اتحاد و کسب جوایز بلادرنگ با هم متحد می شوند. این یکی از جذاب ترین حالت های بازی است، زیرا شانس برنده شدن گیمرها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. حمله به یک بازیکن اتحاد در این حالت به کل اتحاد حمله می کند. بازیکنان همچنین می توانند جوایزی مانند هدیه، زمین و غیره دریافت کنند.

نکات کلیدی پروژه League of Kingdoms

تجربه جذاب MMO (Massively MultiPlayer Online) از بازی: League of Kingdoms در حال حاضر دارای ۱۵.۰۰۰ بازیکن همزمان، ۸۰.۰۰۰ بازیکن فعال روزانه و ۴۰۰.۰۰۰ بازیکن فعال ماهانه است. از طریق نبردهای بین قاره‌ای و مسابقات مختلف دیگر، گیمرها می‌توانند از یک تجربه جهانی جذاب MMO لذت ببرند.

حالت‌های مختلف بازی: گیمرها می‌توانند از کمپین‌های تک نفره، PvE و PvP در یک مکان لذت ببرند.

طراحی بازی عالی برای DAO: از روز اول، گیمرها در دنیایی در ترکیبی پیچیده از عناصر اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و تئوری بازی غوطه ور شده‌اند. حکمرانی نقشی اساسی در ایجاد نظم ایفا می‌کند که آن را به محیطی عالی برای سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) تبدیل می‌کند. تیم توسعه دهنده با کلاس جهانی: تیم توسعه متشکل از توسعه دهندگان، طراحان، هنرمندان و اپراتورهای با تجربه بازی از استودیوهای بازی AAA پیشرو در صنعت و شرکت‌های فناوری با رویکردهای نوآورانه است.

منابع بازی League of Kingdoms

LAND در بازی League of Kingdoms Land یک توکن استاندارد ERC-721 و بلوک سازنده بازی است. بازیکنان می توانند با این توکن زمین بخرند یا قلمرو خود را توسعه دهند و جوایز پرسود به دست آورند. هر قطعه زمین یک دارایی NFT است که می توانید از آن در بازارهای NFT کسب درآمد کنید. این فرایند شبیه به بازی Sandbox است. با شکوفا شدن پادشاهی های بیشتر در زمین های شما، می توانید سطح دارایی خود را افزایش دهید. هر چه سطح دارایی های شما بالاتر باشد، پاداش بیشتری کسب خواهید کرد. حکومت در بازی League of Kingdoms به عنوان یک بازیکن، شما با استفاده از توکن هایی که در اختیار دارید می توانید رأی دهید. بنابراین، از توکن های خود هوشمندانه استفاده کنید. رای شما می تواند به توسعه بازی کمک کند پس اهمیت زیادی دارد. همچنین می توانید با بازیکنان دیگر اتحاد ایجاد کنید و قدرت های عظیم بسازید.

پوسته ها (Skins) در بازی League of Kingdoms بازی League of Kingdoms با پوسته های افسانه ای غیرقابل تعویض عرضه می شود که می توانید از آنها برای تزئین پادشاهی خود استفاده کنید. به عنوان یک بازیکن، پوسته ها برای همیشه متعلق به شما هستند و لیست بی پایانی از افسون های قدرتمند را در اختیار شما قرار می دهند. این پوسته ها از لحاظ ایجاد شدن کمیاب هستند تا ارزش بالایی داشته باشند.

پورتال زمین (Land Portal) در بازی League of Kingdoms با دسترسی به Land Portal، اطلاعاتی در مورد جوایز ۲۴ ساعته و تجمعی DAI دریافت خواهید کرد. در League of Kingdoms، Land املاک و مستغلات NFT است که می توانید برای کسب پاداش آن را به دست آورید. همه صاحبان زمین از منابع برداشت شده توسط بازیکنان ۵٪ کمیسیون دریافت می کنند.

جوایز DAI در بازی League of Kingdoms به مالکان زمین بر اساس سطوح توسعه زمین هایشان پاداشی از استخر پاداش های DAI داده می شود. استخر پاداش DAI ده درصد از کل مبلغ تولید شده از خریدهای درون بازی را جمع آوری می کند. این استخر برای پاداش دادن به مالکان سخت کوش در ازای تلاش، تعهد و وفاداری آنها ایجاد شده است. با این حال، برای دریافت این جوایز، باید برای توسعه زمین خود مشارکت داشته باشید. به علاوه، باید هویت خود را با موفقیت تأیید کنید تا جوایز DAI خود را دریافت نمایید.

League of Kingdoms یکی از اولین بازی های استراتژیک بلاک چین به صورت آنلاین و چندنفره (MMO) است. بازی League of Kingdoms همچنین اولین بازی استراتژی ۴ نفره است که بر روی بلاک چین اتریوم اجرا می شود. حالت های مختلفی در این بازی برای انتخاب وجود دارد و توکن حاکمیتی و کاربردی پروژه LOKA است. این توکن ارزشمند است و تحلیلگران ارزهای دیجیتال معتقدند که بازده سرمایه گذاری عظیمی را برای سرمایه گذاران در آینده به ارمغان خواهد آورد.

شرکای تجاری League of Kingdoms

بازی Yield Guild Games YGG: بزرگترین انجمن بازی برای کسب درآمد در جهان است. مشارکت با YGG به لیگ پادشاهی‌ها اجازه می‌دهد تا از پایگاه کاربری گسترده‌ای که شبکه YGG در آن ایجاد شده است، استفاده کند. PathDAO: پلتفرمPathDAO یکی از انجمن‌های پیشرو در بازی‌های کسب درآمد است که راه را برای ورود جوامع به متاورس هموار می‌کند. مشارکت با PathDAO حضور بازی را در فضای بازی Web3 افزایش می‌دهد و در عین حال تأثیر اجتماعی را به حداکثر می‌رساند. سندباکس: Sandbox یک متاورس مجازی است که بازیکنان می‌توانند در آن بازی کنند، بسازند، مالکیت داشته باشند و از تجربیات مجازی خود کسب درآمد کنند. مشارکت با سندباکس The SandBox به لیگ پادشاهی‌ها کمک می‌کند تا نه تنها ویژگی‌هایی که در متاورس در حال ظهور است را داشته باشد، بلکه بستری برای تقویت قابلیت همکاری‌های بالقوه در آینده باشد. میکردائو (MakerDAO) : این یک پلتفرم غیرمتمرکز صدور استیبل کوین است که لیگ آو کینگدامز با آن برای توزیع جایزه DAI درون بازی همکاری می‌کند؛ همچنین، لیگ آو کینگدامز یکی از برندگان برنامه جایزه ابتکاری بازی DAI است. شبکه Kyber: این شبکه یک پروتکل نقدینگی آن-چین است. League of Kingdoms در طول فرآیند فروش زمین‌ها در اواسط ۲۰۲۰ و اوایل سال ۲۰۲۱ با شبکه Kyber برای مبادله توکن‌ها تراکنش ادغام شد. UNOPND : پلتفرم UNOPND یک استودیوی نوپا است که توسط Hashed با تخصص عمیق در NFT و متاورس طراحی شده است. مشارکت و همکاری با UNOPND ارزش بی‌نظیری را به این بازی اضافه می‌کند. League of Kingdoms یکی از اولین بازی های استراتژیک بلاک چینی است که به صورت آنلاین و چندنفره (MMO) انجام می شود. تیم توسعه آن متشکل از توسعه دهندگان بازی، طراحان، هنرمندان و اپراتورهای باتجربه از شرکت های فناوری پیشرو در صنعت از جمله چان لی (مدیرعامل)، استیو هوانگ (CTO)، هان یو (COO) و ادگار کیم (طراح ارشد بازی) است. شان مون و فلیکس لی نیز به عنوان مهندس ارشد سرور و مهندس ارشد بلاک چین در این شرکت خدمت می کنند. این بازی همچنین اولین بازی استراتژیک ۴ نفره و سریع ترین بازی بلاک چین در جهان است. این بازی بر روی بلاک چین اتریوم عمل می کند و یک اکوسیستم NFT متشکل از دارایی ها و قابلیت های درون بازی را در خود جای داده است. یکی از دارایی های NFT درون بازی آن شامل NFT زمین است. بازیکنان می توانند مالک این زمین باشند، منابع جمع آوری کنند و NFT ها را برای فروش بگذارند. به غیر از MMO، دیگر حالت های بازی شامل Player-Vs-Environment (PVE)، Player-Vs-Player (PVP) و (Play-2-Earn (P2E است.

بنابراین، گیمرها می توانند پادشاهی بسازند، منابع مزرعه بسازند، با هیولاها (PvE) مبارزه کنند و با پادشاهی های دشمن (PvP) یا اتحادها (MMO) رقابت کنند. این بازی رایگان است و نسخه قابل اجرای آن برای iOS، اندروید و رایانه شخصی موجود است. بازی League of Kingdoms علاوه بر پذیرایی از علاقه مندان به کریپتو، برای گیمرها نیز در دسترس است. LOKA توکن اصلی و حاکمیتی بازی است که به عنوان ارز در فرنچایز بازی خرج می شود. حالت بازی تک نفره – ساخت پادشاهی، حالت PvE – مزرعه و شکار، حالت PvP – کاوش، گسترش، بهره برداری، نابود کردن، حالت MMO – جنگ‌های اتحادها، اقتصاد بازی برای کسب‌درآمد و NFT

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.