متاورس‌ های استریت (HighStreet)

متاورس‌ های استریت (HighStreet)

های استریت (Highstreet) یک پلتفرم یا زیرساخت متاورسی و تجاری است که بر مبنای مدل بازی برای کسب درآمد (P2E) فعالیتش را آغاز کرده است. این زیرساخت می‌خواهد فرآیند خریدهای فیزیکی و دیجیتالی

را با دنیای متاورس و بازی‌های ویدئویی تلفیق کند. معرفی محصولات فیزیکی از میلیون‌ها برند مشهور به صورت رمزنگاری‌شده در فضای مجازی و ایجاد پلی میان خرده‌فروشی آفلاین و بستر وب ۳ (Web 3) مهم‌ترین اهداف این پروژه کاربردی است. های استریت Highstreet را می‌توان نسخه‌ای تکامل‌یافته از پلتفرم لومیر وی‌آر (LumiereVR) دانست. لومیر یک شرکت خرده‌فروشی مجازی است که بر مبنای فناوری VR در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد. تیم توسعه های استریت تلاش می‌کند پلتفرمی متاورسی با اهداف تجاری تأسیس کند که بتواند میزبان برندها و فروشنده‌های متعدد باشد.

در پلتفرم های استریت Highstreet کاربران می‌توانند خرید کنند، به تجارت و معامله بپردازند، توکن NFT توسعه دهند و هویت دیجیتالی خود را طراحی کنند. در صورت ادغام این بستر با سیستم‌های تجارت الکترونیکی که در فروشگاه‌ها و مراکز تجاری حقیقی مورد استفاده قرار می‌گیرد، امکان خرید محصولات از متاورس های استریت در دنیای واقعی نیز فراهم می‌شود. ‌های استریت Highstreet یک بازی متاورس با مدل کسب درآمد است که خرید‌های فیزیکی (فیزیکی و دیجیتالی) را به صنعت بازی‌های ویدیویی آورده است. با آوردن کالا‌های فیزیکی از میلیون‌ها شرکت رایج و ارز‌های دیجیتال به محیط مجازی خود، به عنوان پلی بین خرده فروشی آفلاین و فضای وب ۳،عمل می‌کند.

کسب‌وکار خرده‌فروشی واقعیت مجازی مبتنی بر بینایی کامپیوتری LumiereVR که در سال ۲۰۱۵ تأسیس شد، به های استریت تبدیل شده است. این گروه بر ایجاد یک متاورس مبتنی بر تجارت که دارای عناصر متعددی از شرکت‌های معروف و قابل اعتماد است، متمرکز شده است. بازیکنان می‌توانند در‌های استریت خرید و تجارت کرده و از‌ اشیاء NFT در بازی استفاده کنند، یا اینکه در آن می‌توانند هویت دیجیتالی خود را ایجاد کنند. بازیکنان همچنین به لطف تعامل مستقیم با پلتفرم‌های تجارت الکترونیک فعلی، این امکان را دارند که این موارد را به صورت حضوری در فروشگاه‌های وابسته بازخرید کنند.

‌های استریت Highstreet چگونه کار می‌کند؟

در طول یک دهه اخیر، رفتار مصرف‌کنندگان تغییرات زیادی داشته است. هر چه جلوتر می‌رویم تمایل به استفاده از فناوری‌های دیجیتال بیشتر می‌شود. پلتفرم های استریت Highstreet یک روش آسان برای استفاده از متاورس با حداقل هزینه را ارائه می‌کند.

در این پلتفرم محصولات فیزیکی مانند تی‌شرت، کفش‌های کتانی و … به توکن NFT تبدیل می‌شوند و مشتریان از سراسر جهان این محصولات را خریداری خواهند کرد. تیم توسعه های استریت Highstreet برای عرضه محصولات در بستر متاورس از دو توکن NFT به صورت همزمان برای هر محصول استفاده می‌کند. توکن اول قیمت کمتری دارد و مخصوص فضای مجازی است اما توکن دوم قیمت بیشتری خواهد داشت و مالکیت هر محصول در دنیای واقعی را مشخص می‌کند. سود حاصل از فروش هر توکن NFT به برند تولیدکننده محصول خواهد رسید. توکن دوم یک ابزار برای رونق بخشیدن به تجارت الکترونیک (e-commerce) محسوب می‌شود. در واقع کاربری که توکن دوم را خریداری می‌کند، محصول واقعی را خریداری کرده است و به فاصله چند روز آن را تحویل خواهد گرفت. ادغام این پلتفرم با شاپیفای (Shopify) این امکان را به کاربران می‌دهد که محصولاتی را که تا پیش از این به صورت آفلاین و حضوری خریداری می‌کردند، به صورت آنلاین تهیه نمایند.

در صورتی که یکپارچه‌سازی های استریت Highstreet به صورت کامل انجام شود، باید منتظر تشکیل یکی از بزرگ‌ترین اکوسیستم‌های تجاری جهان در حوزه عرضه محصولات مصرفی باشیم. اکوسیستمی که بسیاری از فروشگاه‌ها را به وب ۳ متصل خواهد کرد.

پلتفرم های استریت Highstreet Market چیست؟

های استریت Highstreet یک لانچ‌پد به نام های استریت مارکت (Highstreet Market) برای راه‌اندازی و توسعه برندهای جدید ایجاد کرده است. شرکت‌هایی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند یا می‌خواهند برند خود را گسترش دهند، می‌توانند از این سرویس بهره بگیرند. لانچ‌پد Highstreet Market یک بازار اختصاصی برای محصولات با نسخه محدود است. برای اطمینان از نقدشوندگی محصولات در این بازار از فناوری منحنی پیوند (bonding curves) استفاده شده است. با استفاده از این فناوری قیمت هر کالا با توجه به حجم و رقم درخواست‌های خرید تغییر می‌کند. در چنین شرایطی تبلیغات، شبکه‌سازی و حواشی محصولات می‌تواند تأثیر مستقیمی بر قیمت کالا داشته باشد. از طرفی برندها می‌توانند با مدیریت قیمت‌ها، درخواست‌های خرید محصولات را افزایش دهند و تراکنش‌های بیشتری داشته باشند.

پلتفرم های استریت Highstreet World چیست؟

پلتفرم های استریت ورلد (Highstreet World) لایه‌ای از زیرساخت پروژه های استریت است که به بازی‌های آنلاین مربوط می‌شود. این پلتفرم از بخش‌های شش‌گانه‌ای تشکیل شده است که هر کدام با برندهای مطرح در حوزه تجارت الکترونیک همکاری دارند. این همکاری‌ها که از سپتامبر ۲۰۲۲ آغاز شده، تا به امروز شرکت‌های معروفی مثل Binance Beach ،AVAX Alps و Animoca Archipelago را وارد پروژه Highstreet کرده است.

بازیکنان این پلتفرم با انجام مأموریت‌ها، پیشرفت در مراحل بازی و افزایش امتیازات، می‌توانند سطح خود را بهبود ‌ببخشند. به علاوه امکان کسب دارایی از بخش پیشنهادات اولیه خانه (IHO) وجود دارد. زیرساخت های استریت Highstreet به کاربران اجازه می‌دهد که از خانه‌های خود در این بستر متاورسی بازدید کنند. برای این کار باید از هدست‌های واقعیت مجازی استفاده کرد. این سرویس یک تجربه جذاب و ماندگار برای کاربران خواهد بود.

هر کاربر می‌تواند خانه متاورسی خود را با استفاده از آیتم‌های درون بازی ارتقا دهد و با دوستانش معاشرت کند. پرورش حیوانات خانگی، پخش و مشاهده ویدئو و … از دیگر قابلیت‌های جالب این خانه‌های متاورسی است.

مالکان خانه‌های مجازی این پلتفرم می‌توانند از مزایای درون بازی و فرصت‌های بالقوه درآمد در بستر متاورس های استریت استفاده کنند. برای مثال ۳ درصد از کارمزد تراکنش‌هایی که در مناطق مختلف این بازی انجام می‌شود، به مالکان خانه‌های آن منطقه تعلق خواهد گرفت.

ارز دیجیتال های استریت Highstreet چیست؟

ارز دیجیتال های استریت Highstreet توکن بومی زیرساخت های استریت Highstreet است. این ارز دیجیتال که با نماد HIGH نمایش داده می‌شود، به تدریج و با توسعه پروژه عرضه خواهد شد. حداکثر حجم عرضه توکن HIGH صد میلیون واحد است.

رمزارز های استریت Highstreet کاربردهای متنوعی دارد. از این ارز دیجیتال می‌توان برای کسب جوایز در مسابقات پیش‌بینی یا خرید آیتم‌های درون بازی استفاده کرد. علاوه بر این برای معامله در Highstreet Market یا خرید ملک در پلتفرم Highstreet World باید از توکن های استریت Highstreet بهره گرفت. از دیگر کاربردهای ارز دیجیتال های استریت Highstreet می‌توان به دسترسی به رویدادهای انحصاری و پیشرفت در مراحل بازی این پلتفرم اشاره کرد.

بسیاری از کارشناسان کریپتوکارنسی پیش‌بینی می‌کنند که ارز دیجیتال های استریت Highstreet آینده درخشانی داشته باشد. این پروژه اهداف کاربردی و بزرگی دارد و در صورتی که بتواند مراحل ابتدایی را با موفقیت پشت سر بگذارد، احتمالاً سرمایه‌های زیادی به دست خواهد آورد. توسعه بستری برای خرید و فروش محصولات مصرفی، طراحی پلتفرم بازی متاورسی و ارائه تجربه‌های واقعیت مجازی، بخشی از سرویس‌های جذاب این زیرساخت فنی و تجاری است. رمزارز های استریت Highstreet به عنوان توکن بومی این پلتفرم می‌تواند به یکی از پرمصرف‌ترین توکن‌های کریپتوکارنسی تبدیل شود؛ اگر اهداف جاه‌طلبانه تیم توسعه این پروژه محقق شود.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.