ارز WOO چیست؟

ارز WOO چیست؟

شبکه WOO، شبکه نقدینگی عمیق است که بهترین استراتژی‌های نقدینگی و معاملاتی را ارائه کرده است. همچنین بازده خوبی برای معامله‌کنندگان، صرافی‌ها و پلتفرم‌های DeFi دارد.این شبکه که توسط کرونوس ریسرچ (Kronos Research) راه‌اندازی شد،

بسیار ارزان یا حتی رایگان است. شبکه WOO امکان مبادلات کنترل شده و غیرمتمرکز را فراهم می‌کند. معاملات کم هزینه، فضاهای کاری قابل تنظیم و نقدینگی قابل توجه، همگی از ویژگی‌های (WOO X (CEX هستند. برای رگولاتور کردن سفارش (WOOFi (DEX تکنیک جدید Synthetic Proactive Marketing را معرفی کرده است.

اما ارز WOO چیست؟ WOO، توکن بومی این پروژه است که امکان معامله، کسب درآمد و خرید سهام با آن میسر شده است. ارز WOO را می‌توان به صورت نقدی یا کارت اعتباری در بایننس خریداری کرد یا می‌توان آن را با سایر ارزهای دیجیتال معامله کرد. همچنین در WOOFi، می‌توان این توکن را به عنوان مشوق پلتفرم در نظر گرفت.اگر جزو فعالان دنیای ارزهای دیجیتال باشید، یقیناً با مشکل توان پایین نقدشوندگی در صرافی‌های کوچک مواجه شده‌اید. پلتفرم وو نتورک و توکن بومی آن یعنی ارز دیجیتال WOO Network راهکاری بوده که سعی داشته این مشکل را بر طرف سازد. در حقیقت این پروژه با هدف تأمین نقدینگی برای معاملات دنیای ارزهای دیجیتال خلق شده است.

این پروژه نه‌تنها امکان معامله برای سرمایه‌گذاران و تریدرها را فراهم نموده، بلکه قابلیت تأمین نقدینگی برای مؤسسات مالی و اکسچنج‌های مختلف را هم در خود دارد. نکته قابل توجه این است که این پروژه جزو معدود پلتفرم‌هایی بوده که امکان معامله با کارمزد صفر را برای کاربران فراهم می‌کند.

این موضوع هم به لطف وجود ارز دیجیتال وو ممکن شده است. همانطور که اشاره کردیم توکن WOO، توکن بومی شبکه WOO است که همانند فاکتوری برای اتحاد همه مشاغل و خدمات DeFi و CeFi عمل می‌کند. WOO حداکثر ۳ میلیارد توکن دارد که به طور پیوسته با سوزاندن توکن ماهانه تخلیه می‌شود تا زمانی که نیمی از حداکثر عرضه مصرف شود.

این توکن در بریج‌هایی مانند BNB Chain، Ethereum، Avalanche، Polygon، Solana، Arbitrum، Fantom و NEAR در بلاک چین‌های مختلف استفاده می‌شود. Bancor، SushiSwap، Uniswap، PancakeSwap، QuickSwap و SpookySwap تنها تعدادی از DEXهایی هستند که این توکن را دارند.

در نهایت برای پاسخ به سوال ارز WOO چیست باید گفت که توکن WOO یک جنبه کلیدی از اکوسیستم شبکه WOO است و برای همه کسانی که می‌خواهند از بسیاری از محصولات و خدمات شبکه استفاده کنند، لازم است.

معرفی ارز دیجیتال WOO Network

در طی چند سال گذشته پلتفرم‌ها و البته راهکارهای مختلفی برای ایجاد یک بستر معاملاتی ایده‌آل ساخته شده‌اند. پلتفرم woo network یکی از بهترین و البته منحصر به فردترین شبکه‌هایی است که سعی داشته تا حوزه DeFi و CeFi به شیوه‌ای کاملاً دموکراتیک به همدیگر متصل سازد.

در حقیقت این پروژه باهدف بهبود بستر معاملاتی برای صرافی‌ها، مؤسسات مالی، تریدرهای بزرگ و معامله گران خرد ایجاد شده است.

این پروژه یکی از بزرگ‌ترین تأمین کنندگان نقدینگی در دنیای ارزهای دیجیتال به‌حساب می‌آید. بر همین اساس این پلتفرم سعی دارد تا نقدینگی خود را در اختیار صرافی‌های کوچک، معامله گران و مؤسسات مالی قرار دهد. این موضوع به آنها کمک می‌کند تا بتوانند معاملات سنگین را بدون تأخیر و اسپلیج به انجام برسانند.تا قبل از پروژه WOO Network، معامله گران بزرگ برای انجام سفارشات خود، می‌بایست تنها به صرافی‌هایی با نقدینگی بالا و عمق بازار زیاد مراجعه می‌کردند. این امر موجب می‌شود تا صرافی‌های کوچک و البته مؤسسات مالی تازه‌کار نتوانند سهم بزرگی در بازار داشته باشد.

بدین طریق سفارشات حجیم تنها به صرافی‌های بزرگ منحصر می‌شد. این موضوع نه‌تنها انجام معاملات برای معامله‌گران بزرگ را دشوار می‌کرد، بلکه باعث می‌شد تا مؤسسات تازه‌کار هم نتوانند به رقابت بپردازند.

شبکه WOO Network سعی داشته تا با استفاده از توان مالی خود، عمق بازار بزرگی را ایجاد کند. از طرفی دیگر این پلتفرم امکانی را فراهم کرده تا صرافی‌ها، کیف پول‌ها، تریدرها، مؤسسات مالی و… بتوانند آن را به طور مستقیم استفاده کرده یا از API آن استفاده نمایند. این فاکتور باعث می‌شود تا آنها هم بتوانند عمق بازاری مشابه به صرافی‌های بزرگ در اختیار داشته باشند.

نکته قابل توجه در این پلتفرم، ارز دیجیتال بومی آن است. این ارز دیجیتال اقتصاد توکنی این پلتفرم را ساخته و باعث می‌شود تا شرایط معامله برای کاربران ساده‌تر و البته اقتصادی‌تر شود.

افزون بر این موارد داشتن این ارز دیجیتال به آنها کمک می‌کند تا امتیازات مختلفی را در اختیار داشته باشند. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا مروری بر روی شبکه و البته ارز دیجیتال WOO Network داشته باشیم.

کاربرد توکن WOO

پس از دانستن ارز WOO چیست به بررسی برخی از مهمترین کاربردهای آن می‌پردازیم. در ادامه این کاربردها آمده است:

حاکمیت: توکن WOO به دارندگان خود حق رأی می‌دهد که می‌توانند در تصمیمات حیاتی که بر آینده ارز WOO تأثیر می‌گذارد، صاحب نظر باشند. این حق رای شامل تصمیم‌گیری در مورد ایجاد کالاها و خدمات جدید و نحوه تخصیص منابع شبکه است. استکینگ: توکن WOO جهت کسب پاداش از کالاها و خدمات مختلف شبکه WOO استفاده می‌شود. WOO Ventures سهمی از توکن‌های به دست آمده از سرمایه‌گذاری‌های اولیه پروژه را بین سهامداران توکن WOO در WOO X توزیع می‌کند. همچنین می‌توانید از WOOFi برای استکینگ استفاده کنید. به این صورت که WOO خود را دریافت کنید و بازدهی را در کارمزد محصولات Swap و Earn بدست آورید. می‌توانید از WOO برای ورود به استخرهای نقدینگی و مزارع در مبادلاتی مانند SushiSwap، Uniswap، PancakeSwap و موارد دیگر استفاده کنید. تمام این گزینه‌ها باعث ایجاد فرصت‌هایی جدید، روی بسیاری از بلاک چین‌ها می‌شوند. قرض گرفتن و وام دادن: می‌توانید از WOO برای ضمانت وام‌های کریپتو استفاده کنید و آن را به دیگران قرض دهید. سهامداران WOO می‌توانند در آینده، تاکتیک‌های معاملاتی بسیار پیچیده را از معامله‌گران با عملکرد برتر تقلید کنند. سوزاندن توکن WOO: شبکه WOO هر ماه ۵۰ درصد از درآمد پلتفرم را صرف خرید و سوزاندن توکن‌های WOO می‌کند.

WOO Network چیست؟

شبکه WOO اولین شبکه رسانه اجتماعی در جهان است که به اعضای خود در ازای ایجاد محتوای منحصر به فرد پاداش می‌دهد. WOO کاربران را تشویق می‌کند تا محتوای با کیفیت بالا را با استفاده از سیستم “Woo Points” تولید و به اشتراک بگذارند. اعضا آن می‌توانند از این امتیازات در جهت ایجاد مشوق‌هایی مانند کارت‌های هدیه، تخفیف‌ها و دسترسی به محتوای منحصر به فرد استفاده کنند.

شبکه WOO یک شبکه غیرمتمرکز است که به همه اجازه می‌دهد بدون سانسور یا محدودیت، به اینترنت دسترسی داشته باشند. WOOCoin برای خرید داده یا پهنای باند می‌تواند از هر ارائه دهنده‌ای در شبکه استفاده کند از این‌رو به شبکه WOO قدرت دهد.

این شبکه غیر قابل سانسور است و هیچ‌کس نمی‌تواند دسترسی به شبکه WOO را متوقف یا محدود کند. همچنین به گونه‌ای طراحی شده که قدرت بالایی دارد، به این معنی که حتی اگر بخش‌های خاصی از آن آفلاین باشند، بتواند به کار خود ادامه دهد.

شبکه WOO یک پروژه منبع باز است؛ هر کسی امکان اینکه در توسعه آن مشارکت کند را دارد. این پروژه در حال حاضر در نسخه بتا است و تیم توسعه‌دهنده‌اش در تلاش است تا کارایی آن را بهبود بخشد و ویژگی‌های جدیدی به شبکه اضافه کند.

تاریخچه و بنیان‌گذاران شبکه WOO Network

تقریباً تمام پروژه‌های مطرح در دنیای دارای تیم توسعه دهنده حرفه‌ای هستند. پروژه WOO Network هم از این قاعده مستثنا نبوده است. در واقع این پروژه دارای بنیان‌گذاران و البته تیم توسعه دهنده توانایی است که در کنار هم توانسته‌اند تا این پروژه را به یکی از مطرح‌ترین پروژه‌های موجود در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل نمایند.

آنها تاریخچه دور و درازی را پشت سر گذاشته‌اند. فعالیت اصلی این پروژه به سال 2018 برمی‌گردد. در این سال پروژه توسط شرکت Kronos Research راه‌اندازی شد. این شرکت توسط دو شخص به نام‌های جک تان و مارک پمینتال راه‌اندازی شد. این دو شخص سابقه بسیار طولانی در حیطه امور مالی و البته برنامه‌نویسی دنیای دیفای داشته‌اند.آنها شرکت Kronos را در سال 2018 و تنها با کمک دو کارمند دیگر راه‌اندازی نمودند. اما آنها در مدت زمان یک سال توانستند شرکت خود را به 60 کارمند رسانده و پروژه‌های زیادی را پیش ببرند. آنها در آن سال سعی داشتند این پروژه را برای بهبود معاملات در دنیای بلاک‌چین ایجاد نمایند.

مارک پمنتال Mark Pimentel یکی از بنیان‌گذاران و البته مدیرعامل فعلی شرکت است. او را می‌توان جزو پیش‌گامان دنیای بلاک‌چین دانست. او پس از پایان دوره لیسانس و فوق لیسانس خود در رشته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه کارنگی ملون، توانست جذب گروه سرمایه‌گذاری سیتادل شود.

او از سال 2006 فعالیت خود را در این گروه آغاز نمود. اما مهارت‌های او توانست سال بعد از آن، قریب به 892 میلیون دلار برای این شرکت درآمدزایی داشته باشد. همین مورد سبب شد تا شرکت آنها فعالیت خود را بر روی توسعه دنیای الکترونیک معطوف سازد. این اقدام موجب شد تا او تجربه‌های بیشتری در این حیطه کسب نماید.لازم به ذکر است که او را می‌توان از پیشگامان دنیای بلاک‌چین دانست. او نخستین شخصی بوده که مفهوم وایت پیپر را برای عقد قراردادهای غیرمتمرکز در دنیای بلاک‌چین طراحی کرده است. تجربه و البته دیدگاه او توانسته تا حد زیادی در رشد و موفقیت این شرکت تأثیرات مثبتی داشته باشد.

جک تان دومین بنیان‌گذار این پروژه است. او را می‌توان به عنوان یکی از موفق‌ترین تریدرها در دنیای ارزهای دیجیتال دانست. او به مدت 10 سال در بانک‌های دویچه و BNP Paribas فعالیت داشته است. تجربه‌ها و مهارت‌هایی که او در این مدت زمان کسب کرد، توانست تا حد زیادی در رشد و موفقیت پروژه WOO Network مؤثر باشد چرا که او را معمار اصلی پلتفرم این شبکه می‌دانند.

تجربه‌های این دو شخص و البته توسعه دهندگان حرفه‌ای که در کنار خود دارند، باعث شده تا این پروژه بتواند به سادگی موفقیت‌های بسیار چشمگیری را کسب نماید.

شبکه WOO چگونه کار می‌کند؟

شبکه پشتیبان ارز woo چیست و چگونه کار می‌کند؟ شیوه کار این پلتفرم از جذاب‌ترین بخش‌های آن است؛ WOO Network و Kronos Research از تاکتیک‌های معاملات کمی و پوشش ریسک برای جمع‌آوری و یکپارچه‌سازی نقدینگی استفاده می‌کنند. نقدینگی از طریق انواع پلتفرم‌های تجاری متمرکز و نهادی و شبکه‌های DeFi، از جمله اتریوم، BNB Chain، Polygon و Avalanche جمع‌آوری می‌شود. در WOO X و WOOFi، کلاینت‌ها مستقیماً با استفاده از API یا GUI به شبکه می‌پیوندند. همچنین از برخی دیگر از سیستم عامل‌های DeFi مانند ۱inch، 0x یا Paraswap برای اتصال استفاده می‌کنند.

شبکه WOO همچنین ممکن است به عنوان فضایی قابل دسترسی برای سازندگان بازار از پلتفرم‌های دیگر مانند dYdX نیز استفاده شود. چراکه پوشش ریسک کم هزینه با مفهوم کارمزد صفر و شرایط جذاب برای سفارش‌ را فراهم می‌کند. حجم معاملات به طور مداوم در حال افزایش است به طوری‌که تا اواسط سپتامبر ۲۰۲۱، حجم معاملات ۲۴ ساعته به لطف گسترش نمایی پلتفرم‌های محبوب مانند dYdX از ۲.۵ میلیارد دلار فراتر رفت.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.