ایرسواپ AirSwap چیست؟

ایرسواپ AirSwap چیست؟

ایرسواپ AirSwap پلتفرمی است به منظور تجارت همتا به همتا برای توکن های اتریوم، به این معنی که کاربران توکن های خود را مستقیماً با یکدیگر معامله می کنند. این پلتفرم غیرمتمرکز است زیرا ایرسواپ AirSwap وجوه کاربران را کنترل نمی کند و اجرای معاملات

از طریق قراردادهای هوشمند انجام می شود.ایرسواپ به عنوان پلتفرمی ایجاد شد که در آن کاربران بتوانند توکن های خود را به صورت مستقیم با یکدیگر مبادله و معامله کنند.پلتفرم ایرسواپ AirSwap اینگونه کار می کند که کاربران با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و اینکه چه توکن هایی را می خواهند و با چه قیمتی قصد دارند مبادله کنند. هنگامی که هر دو طرف آماده تکمیل مبادله هستند، پروتکل Swap که یک قرارداد هوشمند اتریوم است، معامله را اجرا می کند. این پلتفرم مزیت یک صرافی غیرمتمرکز را دارد زیرا کاربران تا زمانی که معامله انجام نشود، کنترل کاملی بر وجوه خود دارند، بنابراین یا هر دو طرف آنچه را که معامله کرده‌ اند به دست می ‌آورند یا هیچ ‌کدام نمی‌توانند معامله را به تنهایی انجام دهند و معامله ای انجام نمی شود. ایرسواپ AirSwap به وجود آمده تا کاربران علاقه‌مند به حوزه ارزهای دیجیتال بتوانند توکن‌ها و سایر ارزهای دیجیتالی که در اختیار دارند را به صورت مستقیم با یکدیگر معامله و یا مبادله نمایند.

صرافی AirSwap ایر سواپ چیست؟

در واقع صرافی ایر سواپ AirSwap پلتفرمی برای تجارت و مبادله همتا به همتای توکن‌های اتریوم می‌باشد. این مطلب بدین معنی است که کاربران و تریدر‌ها توکن‌های خود را مستقیماً با یکدیگر معامله و یا معاوضه می‌نمایند. تمامی معاملات در این صرافی، به صورت غیر متمرکز است و هیچ کنترلی بر روی دارایی‌های کاربران از طرف صرافی ایر سواپ AirSwap صورت نمی‌گیرد. تمامی نقل و انتقالات و تراکنش‌ها بر اساس قرار دادهای هوشمند، صورت می‌گیرد. نحوه کارکرد پلتفرم ایر سواپAirSwap بدین صورت است که کاربران با توجه به اینکه کدام توکن و با چه قیمتی قصد معامله داشته باشند، با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. تمامی مراحل مبادله و معامله در این صرافی به صورت دوطرفه صورت می‌گیرد و هنگام اجرای معامله، پروتکل Swap که به نوعی قرارداد هوشمند اتریوم محسوب می‌شود، معامله را اجرا می‌کند.

تاریخچه و بنیانگذاران پلتفرم ایر سواپ AirSwap

بنیان گذارن شرکت Fluidity، که به عنوان شرکت مادر صرافی ایرسواپ محسوب می‌شوند، آقایان، سام تابار، مایکل اوید و دان موزیتس می‌باشند.

اکتبر 2017: فروش توکن ایرسواپ AirSwap (AST) توانست 36 میلیون دلار جمع آوری کند.

اکتبر 2018: فضاهای ایرسواپ گروه ها را قادر می سازد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده، مذاکره کنند و همچنین معاملات غیرمتمرکز بالقوه را هماهنگ کنند.

ژانویه 2019: DexIndex به عنوان یک ابزار منبع باز راه اندازی شد که قیمت توکن های مختلف را در صرافی های غیرمتمرکز در اتریوم جستجو و فهرست می کند.

فواید ایرسواپ AirSwap

ایرسواپ در هسته خود، دو طرف معامله را قادر می سازد تا یک تراکنش به صورت "مبادلات اتمی" را انجام دهند، که از طریق آن هر دو طرف معامله یا موفق به انجام آن می شوند یا کل تراکنش برمی گردد. این تراکنش ‌ها به گونه‌ ای «بی اعتماد» هستند که هیچ یک از طرفین نیازی به اعتماد به یکدیگر برای تکمیل مبادله ندارند.

نه کلیدهای شما، نه سکه های شما: ایرسواپ AirSwapغیر حضانتی و بدون سپرده یا ضمانت نامه است. هر تراکنش به صورت همتا به همتا بدون ریسک طرف مقابل، بدون شرکت کننده واسطه و بدون زیرساخت فراتر از اتریوم است.

رقابتی و کارآمد: شرکت ‌های بازرگانی نقدینگی را از طریق ایرسواپ AirSwap با قیمت‌ های رقابتی تامین می ‌کنند، زیرا از مبادلات متمرکز محافظت می ‌کنند. از آنجایی که این پلتفرم همتا به همتا است، قیمتی که می ‌بینید همان قیمتی است که دریافت می ‌کنید، بدون لغزش، پیشروی یا دستکاری قیمت. ایر سواپAirSwap پلتفرمی برای مبادله نظیر به نظیر توکن‌های اتریوم است پلتفرم ایر سواپ AirSwap با الزام به برقراری ارتباط بین کاربرانی که قصد معامله دارند (درباره نوع توکن مورد معامله و قیمت آن) کار می‌کند. وقتی هر دو طرف آماده اجرای تراکنش باشند، پروتکل سواپ که یک قرارداد هوشمند اتریوم است، معامله را اجرا می‌کند. ایر سواپ AirSwap همچنان به افزودن امکانات و اصلاح پلتفرم معاملاتی خود ادامه می‌دهد. هر چند روش معامله نظیر به نظیر مزایایی دارد اما بدون چالش هم نیست از جمله امکان عدم وجود طرف مناسب برای اجرای معامله. ایر سواپAirSwap سعی دارد برای حل این مشکلات ابزارهای جدیدی بسازد تا کاربران بتوانند طرف مقابل را راحت تر پیدا کنند و معاملات خودکارتر و راحت تر اجرا شوند.

روش کارایرسواپ AIRSWAP چیست؟

AirSwap ایرسواپ به جای این که هزینه‌های خود را از کاربران با هزینه معاملاتی تامین کند، اعلام داشته “تمام سازندگان باید ۲۵۰ توکن AirSwapایرسواپ را برای شروع معاملات داشته باشند”. این یک تبادل رقابتی قابل توجه برای تبادل فراهم می‌کند، زیرا معاملات بدون هزینه از ویژگی های بسیار جذاب برای مخاطبین و کاربران است. لازم به ذکر است این پلتفرم، هیچ هزینه‌ای برای برداشت یا سپرده نیز دریافت نمی‌کند، بدین معنی که تمام سود این پلتفرم، از AirSwap-token تامین می‌شود.

AirSwap ایرسواپ امنیت را عمدتا از طریق ماهیت غیرمتمرکز خود تضمین می‌کند، زیرا سرورهای آن در سراسر جهان پخش می‌شود. این بدان معناست که هیچ هکری نمی‌تواند به طور مستقیم همه سرورها را دسترسی یابد، برخلاف صرافی های متمرکز که همه اطلاعات در یک مکان ذخیره می شوند، و در برابر حملات آسیب پذیر هستند. AirSwapایرسواپ خود را به عنوان یک شبکه تجارت غیر متمرکز توکن (Peer to Peer) معرفی می کند که توسط اتریوم پشتیبانی می‌شود. AirSwapایرسواپ قصد دارد خرید و فروش توکن‌ها را ایمن، ساده و بدون هزینه انجام دهد. مأموریت آن توانمند سازی افراد با تجارت جهانی و بدون اصطکاک است. AirSwapایرسواپ پروتکل Swap را پیاده سازی می کند و در حال حاضر دارای سه محصول Instant ، Spaces و DexIndex است که هرکدام با هدف و برنامه ریزی خاصی بر روی این رمزارز سوار شده اند. ماموریت این پلتفرم توانمند سازی مردم از طریق تجارت جهانی و بدون اصطکاک است. در سطح پروتکل، هر مبادله بین دو طرف است، یک امضاکننده و یک فرستنده. امضاکننده، طرفی است که یک سفارش را ایجاد و به صورت رمزنگاری امضا می کند و فرستنده طرفی است که سفارش را برای تسویه حساب به بلاک چین اتریوم ارسال می کند.

درخواست برای نقل قول یا (RFQ)، یک پروتکل پاسخ خودکار به درخواست برای سازندگان بازار است که سرورهای وب را اجرا می کنند و مشتریان از طریق JSON-RPC از طریق HTTP سفارشات را درخواست می کنند.

Last Look (LL): یک پروتکل پخش خودکار است که به سازندگان بازار اجازه می دهد تا قیمت گذاری را از طریق JSON-RPC از طریق WebSocket به مشتریان ارسال کنند که به نوبه خود سفارشات را برای تسویه حساب به سرور ارسال می کند.

خارج از بورس (OTC): تجارت بین طرف های مقابل شناخته شده از طریق برنامه های چت یا ایمیل با استفاده از ایرسواپ برای تسویه حساب است. برخی از بزرگترین معاملات DeFi در OTC ایرسواپ انجام شده است.

برنامه های کاربردی ایرسواپ چندین برنامه در دسترس کاربران نهایی است.

ایرسواپ AirSwap Web: برنامه وب منبع باز جدید برای مبادله فوری. ایرسواپ AirSwap OTC: رابط استاندارد OTC صنعت برای مبادلات سفارشی بزرگ. ایرسواپ AirSwap CLI: رابط خط فرمان برای تعامل با شبکه ایرسواپ.

آینده ایرسواپ AirSwap

AirSwapایرسواپ یک پلتفرم متن باز است که بر روی سیستم‌ های تجاری غیرمتمرکز، متمرکز شده است. فناوری ایرسواپ شبکه‌ های همتا به همتا را با استفاده از پروتکل‌ های استاندارد RFQ قدرتمند کرده و آن را به بهترین انتخاب برای بازارسازان سنتی که وارد سیستم مالی غیرمتمرکز می‌ شوند، تبدیل می ‌کند.

چشم انداز ایرسواپ AirSwap آینده ای است که در آن همه اشکال ارزش به عنوان دارایی های دیجیتال نشان داده می شود و آزادانه و قابل اعتماد در بین مردم و جوامع در سراسر جهان جریان می یابد. ماموریت پلتفرم ایرسواپAirSwap تبدیل شدن به سیستم تجارت همتا به همتای استاندارد است: یکی از اصول اولیه اقتصاد غیرمتمرکز.

AirSwap ایرسواپ همچنان به افزودن ویژگی‌ ها و پیشرفت ‌ها به پلتفرم معاملاتی خود ادامه می ‌دهد. اگرچه ترید همتا به همتا مزایای زیادی دارد، اما این روش مبادله چالش ‌های زیادی نیز دارد، مانند عدم وجود همتایان آماده برای انجام معامله. برای رفع این چالش، AirSwapایرسواپ ابزارهای جدیدی را برای کاربران ایجاد می ‌کند تا راحت ‌تر همتایان را پیدا کنند تا معاملات به صورت خودکار، کامل ‌تر و بدون درز انجام شود. AirSwapایرسواپ ایرسواپ یک شبکه همتا به همتا را برای تجارت دارایی‌ های دیجیتال مدیریت می‌کند: طرحی جدید که معامله‌ گران را در برابر ریسک طرف مقابل، اسلیپیج قیمت و پیشروی محافظت می‌کند. هر شرکت کننده در بازار می تواند دیگران را پیدا کرده و با استفاده از ترکیبی از پروتکل های وب و قراردادهای هوشمند، مستقیماً به صورت همتا به همتا معامله کند. فناوری AirSwapایرسواپ منبع باز است

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.