توکن ALPHA چیست؟

توکن ALPHA چیست؟

پروتکل وام دهی آلفا (Alpha Lending)، اولین محصول ساخته شده توسط Alpha Finance Lab، یک پروتکل اعطای وام غیرمتمرکز با نرخ بهره با الگوریتم تنظیم شده است. آلفا ALPHA توکن ابزار بومی پلتفرم است.

دارندگان توکن می توانند با قرار دادن توکن های آلفا ALPHA برای پوشش وام های پیش فرض، سهمی از کارمزد شبکه به دست آورند. توکن های آلفا ALPHA همچنین می توانند برای استخراج نقدینگی و رای گیری حاکمیتی استفاده شوند.پروتکل وام دهی آلفا یا Alpha Lending یک پروتکل وام دهی غیرمتمرکز مبتنی بر استخر است که بر روی زنجیره هوشمند Binance ساخته شده است. کاربران می توانند با ارائه دارایی های پشتیبانی شده در پروتکل، سود دارایی های دیجیتال (دارایی) خود را کسب کنند. به این کاربران وام دهندگان گفته می شود. دارایی‌ های سپرده‌ شده توسط وام‌ دهندگان به یک قرارداد هوشمند منتقل می ‌شود شبکه اصلی Alpha Lending طیف گسترده ای از دارایی های رمزنگاری را پشتیبانی می کند. ارز دیجیتال آلفا با نماد اختصاری Alpha یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست همچنین پروتکل آلفا فایننس Alpha Financeاکوسیستمی از محصولات DeFi زنجیره ای متقابل هست که برای به ارمغان آوردن بازده آلفا بهینه برای کاربران با همدیگه همکاری می کنه. علاوه بر این، محصولات پروتکل آلفا فایننس بر روی جذب تقاضای خطاب نشده در حوزه DeFi به روشی نوآروانه و کاربر پسند تمرکز دارن. پروتکل Alpha Finance خودش رو به عنوان یک پلتفرم دیفای متقابل زنجیره ای معرفی می کنه که با همدیگه همکاری می کنه و الفا رو برای کاربران در بلاک چین های مختلف مثل زنجیره هوشمند بایننس و اتریوم به ارمغان میاره. همچنین Alpha Lending اولین محصول ساخته شده توسط پروتکل آلفا فایننسAlpha Finance، یک پروتکل اعطای وام غیر متمرکز با نرخ بهره با الگوریتم تنظیم شده هست. هدف پروتکل آلفا فایننس، تولید اکوسیستمی از محصولات DeFi هست که نیازهای برآورده نشده در صنعت رو برطرف می کنه و در عین حال استفاده و دسترسی ساده ای داره. پلتفرم اهرمی کشاورزی Alpha Homora نیز دومین محصولی بود که توسط پروتکل الفا فایننسAlpha Finance راه اندازی شد. Alpha توکن ابزاری بومی پروتکل آلفا فایننسAlpha Finance هست.دارندگان این توکن می تونن با قرار دادن توکن های آلفا Alpha برای پوشش وام های پیش فرض سهمی از کارمزد شبکه رو به دست بیارن. کاربران می‌توانند با ارائه نقدینگی در پلتفرم وام‌دهی آلفا (وام و قرض گرفتن)، توکن‌های آلفا ALPHA را کسب کنند.

Staking: با قرار دادن توکن ALPHA، کاربران می توانند بخشی از درآمد پلتفرم را دریافت کنند.

Alpha Launchpad: کاربران همچنین می‌توانند توکن‌های ALPHA را برای دریافت تخصیص فهرست‌های IDO در Launchpad به اشتراک بگذارند.

رای گیری حکومتی: دارندگان توکن آلفا ALPHA می توانند در مورد ایده های حاکمیتی در پلتفرم وام دهی آلفا رای دهند.

بنیانگذاران ارز دیجیتال آلفا Alpha

پروتکل الفا فاینننس یک پروتکل DeFi زنجیره ای متقاطع با ساختاری قابل همکاری هست که برای اصال کاربران به خدمات مالی، ابزارها و محصولات مختلف طراحی شده. پروتکل Alpha Finance در سال 2020، بعد از فروش توکن عمومی در شبکه Binance Launchpad توسط شخصی به نام تاشا پونیانرامیتدی، رئیس سابق استراتژی Band Protocol تاسیس شد. تاشا همچنین در حین کار با تحلیلگران سرمایه گذاری بانکی و به عنوان مدیر محصول در Tencent،یک غول فناوری تجربه به دست آورده هست.

Tascha Punyaneramitdee علاوه بر سرپرستی پروژه الفا فایننسAlpha Finance، رئیس سابق استراتژی Band Protocol هست. همچنین تاشا قبل از سمت خودش در پروتکل آلفا فایننس تجربه گسترده ای در کار با شرکت های مالی جهانی به دست اورده و اخیرا به عنوان تحلیلگر بانکداری سرمایه گذاری در Jefferies از سال 2017 تا 2018 و مدیر محصول در غول فناوری Tencent از سال 2018 تا 2020 کار کرده هست.

به عبارتی پروتکل Alpha Finance در سال 2020 در بایننس لانچ پد راه اندازی شد و فروش توکن عمومی رو برای Alpha سازماندهی کرد. پروتکل آلفا فایننس برای کم کردن خطرات ناشی از تجارت و مدیریت غیر متمرکز مالی و ارزهای دیجیتال به وجود اومده و در عین حال فرصت هایی رو برای بازده عمده افزایش میده.

همچنین پروتکل Alpha Finance ار طریق قابلیت همکاری که با استفاده از ساختارهای زنجیره ای متقابل تسهیل میشه، به این هدف دست پیدا می کنه. به این ترتیب پروتکل Alpha Finance می تونه کاربران خودش رو به شبکه دیگه ای مثل زنجیره هوشمند اتریوم با بایننس متصل کنه و ارتباط یکپارچه ای رو بین اکوسیستم های مختلف و پروتکل آفا فایننس رو امکان پذیر کنه.

پروتکل آلفا فایننس روی قابلیت همکاری و پایداری پایبند هست. بنابراین جایی که همه محصولاتی که در اکوسیستم میزبانی میشن در یک هم افزایی وجود دارن که به محصولات پروتکل الفا فایننس مثل Alpha Lending اجازه میده تا در شبکه های دیگه با همدیگه همکاری داشته باشن. همچنین پایداری از طریق استفاده از توکن Alpha به دست میاد که مشارکت حاکمیتی، اسخراج نقدینگی و نشون دهنده روش اصلی پرداخت در شبکه هست.

به این ترتیب کارابران شبکه این امکان رو دارن تا محصولات مالی مثل Alpha Lending و Alpha Homora استفاده کنن، در حالی که تیم توسعه دهنده پروژه در حال آماده سازی محصول بعدی با اسم AlphaX هستن. پروتکل وام دهی آلفا بخشی از پلتفرم DeFi در آلفا فایننس است که اولین محصول مالی میزبانی شده در این شبکه بود. این شبکه همچنین ییلد فارمینگ و مبادله دائمی را ارائه می دهد. اینگونه است که Alpha Finance به تقاضای محصولات DeFi رسیدگی می کند و تجربه ای کاربرپسند را امکان پذیر می کند.

با محصولات نوآورانه DeFi و رویکرد کاربر پسند، Alpha Finance با ایجاد یک اکوسیستم بزرگ که در آن کاربران می توانند هر آنچه را که برای ادعای آزادی مالی و ایجاد سودهای "آلفا" نیاز دارند، به نیازهای برآورده نشده در بخش مالی غیرمتمرکز رسیدگی کند.

ALPHA توکن ابزار چند منظوره پروتکل Alpha Finance است. توکن ALPHA روش اصلی پرداخت در شبکه است، اما همچنین برای سرمایه گذاری، در پروتکل Alpha Lending، حاکمیت و استخراج نقدینگی استفاده می شود. کاربران بر روی شبکه کنترل دارند، زیرا می توانند نحوه تعامل پروتکل با سایر شبکه ها و خدمات مالی را از طریق حاکمیت دوگانه مبتنی بر سازمان مستقل غیرمتمرکز که تیم توسعه دهنده آلفا فایننس قصد دارد پیاده سازی کند، انتخاب کنند. Alpha Finance Lab در ماموریت ساختن آلفا Universe است. آلفا یونیورس شامل اکوسیستم آلفا و محصولات آلفا است که برای به حداکثر رساندن بازده و در عین حال به حداقل رساندن خطرات برای کاربران با یکدیگر همکاری می کنند و سایر اکوسیستم هایی که از طریق برنامه Alpha Launchpad توسعه و پرورش می یابند.

ویژگی های ارز دیجیتال آلفا Alpha:

یکی از ویژگی های پروتکل Alpha Finance این هست که با جستجوی فعال، شناسایی و رسیدگی به نیازهای برآورده نشده در فضای DeFi با چرخه توسعه سرسام آور، خودش رو از بقیه اکوسیستم های حوزه DeFi متمایز میکنه.

برخلاف سایر پلتفرم ها، پروتکل الفا فایننس Alpha Financeبه نظر میرسه که اطمینان حاصل می کنه که راه حل های اون نه تنها ابزار مورد نیاز رو ارائه می کنه، بلکه کاربرپسند هست و به دسترسی بیشتر به حوزه دیفای کمک می کنه. علاوه بر این، هر محصول توسعه یافته توسط پروتکل آلفا فایننس با ارائه ابزار اضافی برای دارندگان توکن Alpha کل اکوسیستم الفا رو تقویت می کنه.

محصولات پروتکل آلفا فایننس، هر کدوم ادعا می کنند که یک راه حل کاملا جدید رو به بازار ارائه میدن. آلفا هومورا اولین پلتفرمی هست که مفهوم کشاورزی اهرمی رو معرفی می کنه و با راه اندازی Alpha Homora V2 در سال 2021، اولین قرارداد هوشمندی رو معرفی کرد که قابلیت استقراض از یک قرارداد هوشمند دیگه رو به صورت کم وثیقه داره.

آلفا فایننس چگونه کار می کند؟

اکوسیستم آلفا فایننس برای کاهش خطرات ناشی از تجارت و مدیریت غیرمتمرکز مالی و ارزهای دیجیتال ساخته شده است و در عین حال فرصت‌ هایی را برای ایجاد بازده عمده افزایش می ‌دهد. این پروتکل از طریق قابلیت همکاری که با استفاده از ساختارهای زنجیره‌ ای متقابل تسهیل می ‌شود، به این هدف دست پیدا می ‌کند، بنابراین پروتکل می ‌تواند کاربران را به شبکه ‌های دیگر مانند زنجیره هوشمند اتریوم یا بایننس متصل کند و تعامل یکپارچه بین اکوسیستم‌ های متعدد و پروتکل آلفا فایننس را امکان‌ پذیر کند.

اکوسیستم آلفا فایننس بر قابلیت همکاری و پایداری متکی است، جایی که همه محصولاتی که در اکوسیستم میزبانی می ‌شوند در یک هم افزایی وجود دارند که به محصولات آلفا مانند Alpha Lending اجازه می ‌دهد تا در شبکه ‌های دیگر با هم همکاری کنند. پایداری از طریق استفاده از توکن آلفا ALPHA حاصل می شود که مشارکت حاکمیتی، استخراج نقدینگی و نشان دهنده روش اصلی پرداخت در شبکه است.

کاربران شبکه می توانند از محصولات مالی مانند Alpha Lending و Alpha Homora استفاده کنند، تیم توسعه دهنده پروژه محصول بعدی با نام AlphaX را ایجاد کرد. این محصول به کاربران اجازه می دهد تا از مزایای مبادله دائمی دفتر بدون سفارش استفاده کنند. کاربران می‌توانند وام بدهند، وام بگیرند، سهام بدهند، در استخراج نقدینگی شرکت کنند و براساس مشارکت در پروتکل وام، نرخ‌های بهره را دریافت کنند. Alpha Finance به کاربران اجازه می دهد تا سود و بازده خود را در اکوسیستمی که محصولات مختلف DeFi را به هم متصل می کند، به حداکثر برسانند.

آزمایشگاه مالی آلفا Alpha از طریق یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار (DAO) حکمرانی را در دو سطح اجرا خواهد کرد: حاکمیت در سطح محصول و حاکمیت در سطح مالی آلفا. حاکمیت در سطح محصول به دارندگان توکن آلفا ALPHA اجازه می دهد تا در مورد پارامترهای کلیدی محصولات خاص آلفا ALPHA رای دهند. حاکمیت در سطح مالی آلفا به دارندگان توکن آلفا ALPHA این امکان را می دهد که در مورد نحوه عملکرد سبد محصولات آلفا ALPHA رای دهند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.