جابجایی توکن MATIC به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار توسط نهنگ‌های پالیگان!

جابجایی توکن MATIC به ارزش ۲۰۰ میلیون دلار توسط نهنگ‌های پالیگان!

با تداوم اصلاح بازار کریپتو در هفته گذشته، نهنگ‌های عظیم پالیگان مقادیر قابل ملاحظه‌ای از توکن MATIC را جا به‌ جا کردند.

با تداوم اصلاح بازار کریپتو در هفته گذشته، نهنگ‌های عظیم پالیگان مقادیر قابل ملاحظه‌ای از توکن MATIC را جا به‌ جا کردند.

طبق داده‌های پلتفرم ردیابی Whale Alert، در ابتدای هفته یک آدرس ناشناس ۵۵ میلیون توکن MATIC به ارزش بیش از ۴۵.۳ میلیون دلار را به کیف پول ناشناس دیگری منتقل کرد.

ساعاتی پس از آن، یک آدرس ناشناخته دیگر حدود ۱۹۶ میلیون واحد MATIC به ارزش بالغ بر ۱۵۸ میلیون دلار را به مقصدی نامشخص ارسال کرد.

در زمان انتشار این خبر، MATIC در محدوده قیمتی ۰.۷۹ دلار معامله می‌شود. این رمزارز که در جایگاه چهاردهم بزرگترین دارایی‌های کریپتویی براساس ارزش بازار قرار دارد، در ۲۴ ساعت گذشته ۴.۷ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است.

Polygon در ماه جولای فناوری جمع آوری Zero Knowledge یا (ZKP) که را به عنوان راه حلی برای مقیاس پذیری عرضه کرد.

به سبب سازگاری کامل با ماشین مجازی اتریوم (EVM)، این تکنولوژی را zkEVM می‌نامند. این هفته این پروژه به عنوان اولین شبکه متن باز zkEVM، راه اندازی تست ‌نت عمومی (Public Testnet) خود را اعلام کرد.

دیگر نهنگ‌های فعال نهنگ‌های شبکه پالیگان تنها کسانی نبودند که در اوایل این هفته تراکنش‌های بزرگی را به ثبت رساندند.

طبق گزارش Whale Alert، روز دوشنبه یکی از نهنگ‌های ریپل، ۳۰ میلیون XRP به ارزش بیش از ۱۴.۹ میلیون دلار را به صرافی ارز دیجیتال Bitso منتقل کرد.

جالب است که در اواخر همان روز، دومین کیف پول ناشناس ریپل هم ۲۲ میلیون XRP را به پلتفرم مالی Bitstamp انتقال داد. ارزش این میزان دارایی به ۱۰.۷۵ میلیون دلار می‌رسد.

در زمان نگارش این خبر، ارز XRP در سطوح ۰.۴۷ دلار معامله می‌شود. این رمزارز در رتبه ششم دارایی‌های دیجیتال بر اساس ارزش بازار جای دارد. در ۲۴ ساعت گذشته، ارز شبکه ریپل بیش از ۷ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.