به روز رسانی پروژه COMBO(Furucombo)

به روز رسانی پروژه COMBO(Furucombo)

ارزفی از تغییر نام COMBO(Furucombo) به FURUCOMBO(Furucombo) پشتیبانی خواهد کرد.

تغییر نام ارزهای دیجیتال ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیافتد. یکی از دلایل مهم تغییر نام ارزهای دیجیتال، تغییر استراتژی توسعه و بازاریابی ارز می‌باشد. برخی شرکت‌های صاحب ارز دیجیتال ممکن است برای جذب بیشتر کاربران و معامله‌گران، نام ارز خود را تغییر دهند.

همچنین، تغییر نام ارزهای دیجیتال ممکن است به دلیل ایجاد تفاوت و تمایز و یا ادغام بین ارزها از دید کاربران و معامله‌گران باشد. در بازار ارزهای دیجیتال، تعداد زیادی ارز وجود دارد و بسیاری از آن‌ها نام مشابهی دارند. در نتیجه، برخی شرکت‌های صاحب ارز ممکن است نام ارز را تغییر داده و نامی منحصر به فرد برای ارز خود انتخاب کنند تا از بین ارزهای مشابه تفاوت‌های بیشتری داشته باشند و برای کاربران و معامله‌گران بهتر قابل تشخیص باشند.

قابل توجه کاربران گرامی، با توجه به تغییر نام ارز COMBO بهFURUCOMBO خدمات واریز و برداشت COMBO در ساعت ۰۶:۳۰ در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ تعلیق خواهد شد، همچنین نام ارز COMBO از لیست حذف می‌شود و همه سفارش‌ها در ساعت ۰۶:۳۰ روز ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ لغو می‌شوند، از ساعت ۱۲:۳۰ در روز ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ خدمات واریز و برداشت با نام FURUCOMBO از سر گرفته خواهد شد. لازم به ذکر است ارزش دارایی شما کاربران هیچگونه تغییری پیدا نخواهد کرد، بلکه فقط نام ارز به نام دیگری تغییر پیدا می کند.

ثبت دیدگاه

کد امنیتی

0دیدگاه

دیدگاهی ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهتان ثبت میشود.